IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Roadburn 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-11-2012 21:16 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Nu SubRosa nog.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-11-2012 21:22 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 november 2012 21:16 schreef Kvelgeest het volgende:
Nu SubRosa nog.

Neehee

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-11-2012 21:25 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2012 11:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Beetje hype.

Op zich wel toffe stijl, album luistert ook lekker weg. Maar het is allemaal wel wat gladjes en liefjes.

Dubstepjesinvloeden? Klinkt niet half beroerd.

Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 13-11-2012 22:11 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

quote:
Op 13 november 2012 21:16 schreef Kvelgeest het volgende:
Nu SubRosa nog.

Ja! En Seven Sisters Of Sleep.

Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 13-11-2012 23:03 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2012 11:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Beetje hype.

Op zich wel toffe stijl, album luistert ook lekker weg. Maar het is allemaal wel wat gladjes en liefjes.

He bah, nu-metal.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 19-11-2012 10:51 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-11-2012 15:30 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Jammer dat ze op de afterburner staan, want had ze graag willen zien. Het kon natuurlijk niet uitblijven dat ze een band gingen bekend maken voor de afterburner die ik echt graag wil zien.

Northward
Usericon van Northward
Posted 20-11-2012 19:48 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Mooie toevoeging, gemist op presale party, laatste keer alweer drie jaar terug.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 20-11-2012 19:58 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

+1, laatste keer was op Incubate. Toen waren ze maar met z'n 2en, ben benieuwd in deze opstelling.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 21-11-2012 11:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

After defiling the Roadburn hard rock hideout in 2012, Herder’s mission remains defiantly unchanged: to unleash filthy sludge in an outpouring of deep rumbling decibel quakes in the hellish underbelly of a world gone mad!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 21-11-2012 11:14 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Netjes.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 23-11-2012 12:42 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

+ PETER HAMPSON
+ MAGDALENA SOLIS
+ THE OCEAN
+ LO!

You have time. You are doing fine.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 23-11-2012 12:44 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Mooie rits namen. Vooral enthousiast over Magdalena Solis. Peter Hampson solo is ook niet mis..

You have time. You are doing fine.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 23-11-2012 13:41 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik 'ken' slechts 'The Ocean'. Jaren geleden wat van gehoord en vond het toen niet zo. Maar dat kan momenteel anders zijn.
Als ik de beschrijvingen zo lees heeft het allemaal wel potentie tof te zijn. Assie schijnt 'Magdalena Solis' een tijdje geleden in de groep gegooid te hebben, maar ik kan het mij niet heugen. Lees nu ook dingen als 'te hipster', 'bi-flikkerig', 'OvD-approved' en 'pretentieus'...

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-11-2012 13:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2012 13:41 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik 'ken' slechts 'The Ocean'. Jaren geleden wat van gehoord en vond het toen niet zo. Maar dat kan momenteel anders zijn.
Als ik de beschrijvingen zo lees heeft het allemaal wel potentie tof te zijn. Assie schijnt 'Magdalena Solis' een tijdje geleden in de groep gegooid te hebben, maar ik kan het mij niet heugen. Lees nu ook dingen als 'te hipster', 'bi-flikkerig', 'OvD-approved' en 'pretentieus'...

Album is wel aardig, maar ben ik weer een beetje uit het oor verloren. Bijbehorende clip was maximaal hipster en pretentieus.

Lo! lijkt wel aardig, maar mogelijk wat te licht/makkelijk. Ten opzichte van Old Man Gloom mist het toch wel een bak rauwigheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-11-2012 13:45]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-11-2012 14:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-11-2012 14:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-11-2012 15:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Laat The Ocean nou eens een keer hun zaakje voor elkaar hebben. Nog nooit een vlekkeloos optreden gezien, altijd technisch malheur en oponthoud..dat is jammer, want wel vette band mits je in flow komt.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 23-11-2012 15:14 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 23 november 2012 15:06 schreef Spirit In Black het volgende:
Laat The Ocean nou eens een keer hun zaakje voor elkaar hebben. Nog nooit een vlekkeloos optreden gezien, altijd technisch malheur en oponthoud..dat is jammer, want wel vette band mits je in flow komt.

Keertje in Waterfront gezien toen was het inderdaad een drama qua techniek, lichten die het niet deden, gedoe en gezeik. Toen ze eenmaal speelden was het wel tof.
Laatste keer twee jaar terug ofzo in Haarlem gezien, met oa. Starve in het voorprogramma, toen waren er geen problemen maar vond ik er, mede door de nieuwe zanger, geen reet aan.
Sowieso sinds Precambrian is het stukje bij beetje minder geworden met die band.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 23-11-2012 15:32 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2012 15:06 schreef Spirit In Black het volgende:

paar keer in de Goudvishal gezien: fucking harde shows!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 23-11-2012 16:51 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Vond The Ocean in Haarlem toen ook een beetje tegenvallen maar op Hellfest vorig jaar was het echt weer geniaal. Die nieuwe zanger is mega goed maar geeft er wel een soort post-hardcore vibe aan, moet je van houden...

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-11-2012 22:02 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

The Ocean is altijd heerlijk
De overige 3 ken ik niet, maar laat ik me eventueel wel eens door verrassen.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 04-12-2012 14:24 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
We’re very pleased to announce that C R O W N will bring their massive slab of industrial-doom-noise to Roadburn Festival 2013 on Thursday, April 18th at the 013 venue in Tilburg, Holland.

Hailing from France, C R O W N, are two men and a machine who tune their neutron guitars to the Richter scale, and deliver the sound of a molten universe collapsing. Touching on early Isis, Godflesh, Floor and even Killing Joke, C R O W N explore the depths of slow tempos on their debut album, The One, and their split EP with St Valley through sheer exuberant heaviness.

The duo’s depth-charging guitars and buried melodic tendencies snake around hissing electronics, a tribal / military percussive thwack, and the splashing cymbals of a minimal-yet-completely-effective drum-machine. Their sound is further emboldened by a massive bestial roar, heavy and oppressive, leading to an abyss of nothingness…. Welcome to the dark, spiraling, and obscure experiments of C R O W N.

Roadburn Festival 2013 will run for four days from Thursday, April 18th to Sunday, April 21st, 2013 (the traditional Afterburner event) at the 013 venue in Tilburg, Holland. Tickets for the Afterburner are still available!

Tof, debuutplaat van ze is erg sterk.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-12-2012 14:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

+

COUGH
SABBATH ASSEMBLY
TOMBSTONED

Voor de vrijdag

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 04-12-2012 14:26 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 4 december 2012 14:26 schreef NecRobert het volgende:
+

COUGH
SABBATH ASSEMBLY
TOMBSTONED

Voor de vrijdag

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com