![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu SubRosa nog. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Neehee ![]() ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Dubstepjesinvloeden? Klinkt niet half beroerd. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Ja! En Seven Sisters Of Sleep. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Jammer dat ze op de afterburner staan, want had ze graag willen zien. Het kon natuurlijk niet uitblijven dat ze een band gingen bekend maken voor de afterburner die ik echt graag wil zien. ![]() |
|
Mooie toevoeging, gemist op presale party, laatste keer alweer drie jaar terug. ![]() |
|
+1, laatste keer was op Incubate. Toen waren ze maar met z'n 2en, ben benieuwd in deze opstelling. ![]() |
|
![]() After defiling the Roadburn hard rock hideout in 2012, Herder’s mission remains defiantly unchanged: to unleash filthy sludge in an outpouring of deep rumbling decibel quakes in the hellish underbelly of a world gone mad! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Netjes. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
+ PETER HAMPSON + MAGDALENA SOLIS + THE OCEAN + LO! You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Mooie rits namen. Vooral enthousiast over Magdalena Solis. Peter Hampson solo is ook niet mis.. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Ik 'ken' slechts 'The Ocean'. Jaren geleden wat van gehoord en vond het toen niet zo. Maar dat kan momenteel anders zijn. Als ik de beschrijvingen zo lees heeft het allemaal wel potentie tof te zijn. Assie schijnt 'Magdalena Solis' een tijdje geleden in de groep gegooid te hebben, maar ik kan het mij niet heugen. Lees nu ook dingen als 'te hipster', 'bi-flikkerig', 'OvD-approved' en 'pretentieus'... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Album is wel aardig, maar ben ik weer een beetje uit het oor verloren. Bijbehorende clip was maximaal hipster en pretentieus. Lo! lijkt wel aardig, maar mogelijk wat te licht/makkelijk. Ten opzichte van Old Man Gloom mist het toch wel een bak rauwigheid. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-11-2012 13:45] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
![]() |
|
Ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Laat The Ocean nou eens een keer hun zaakje voor elkaar hebben. Nog nooit een vlekkeloos optreden gezien, altijd technisch malheur en oponthoud..dat is jammer, want wel vette band mits je in flow komt. ![]() |
|
quote: Keertje in Waterfront gezien toen was het inderdaad een drama qua techniek, lichten die het niet deden, gedoe en gezeik. Toen ze eenmaal speelden was het wel tof. Laatste keer twee jaar terug ofzo in Haarlem gezien, met oa. Starve in het voorprogramma, toen waren er geen problemen maar vond ik er, mede door de nieuwe zanger, geen reet aan. Sowieso sinds Precambrian is het stukje bij beetje minder geworden met die band. ![]() |
|
quote: paar keer in de Goudvishal gezien: fucking harde shows! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Vond The Ocean in Haarlem toen ook een beetje tegenvallen maar op Hellfest vorig jaar was het echt weer geniaal. Die nieuwe zanger is mega goed maar geeft er wel een soort post-hardcore vibe aan, moet je van houden... ![]() |
|
The Ocean is altijd heerlijk ![]() De overige 3 ken ik niet, maar laat ik me eventueel wel eens door verrassen. ![]() |
|
![]() quote: Tof, debuutplaat van ze is erg sterk. ![]() |
|
+ COUGH SABBATH ASSEMBLY TOMBSTONED Voor de vrijdag ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |