|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Pallbearer The Atlas Moth Royal Thunder Castle Lord Mantis Witch Mountain (Uncle Acid) Eternal Tapestry (Electric Wizard) (Fell Voices) The Ruins of Beverast Cult of Luna (High on Fire) Elder/Ash Borer The Cosmic Dead Sigh Nihill Ihsahn/Electric Moon If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zondag: Fietsen Trein Lopen IHSAHN! Lopen Trein Fietsen Toch geen aparte Leprous set? |
|
quote: "Leprous speelt eerst een eigen set en Ihsahn voegt zich later bij de band en het optreden gaat dan overg in Ihsahn." Bij monde van Walter. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Geen Nihil?? Gay!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Nihill is voor mij de enige echt must-see op de zondag Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Had gehoopt dat Ihsahn wel wat meer tijd zou krijgen... |
|
quote:Sigh ook, hoor. Enige reservering gezien het theatrale bombast van hun laatste albums, maar ik heb ze nog nooit gezien en ze hebben een paar prachtwerkjes op hun naam staan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Om het aantal aidsinfencties dit jaar wat lager te houden, proberen ze jou zoveel mogelijk te weren. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 22-03-2013 12:36] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Oh kvelgeest, wat weet je je nickname toch maar weer waar te maken. Hier heb je me toch even flink te pakken genomen. Touché! |
|
quote:Mooi. Ga nu maar weer remmen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Alcest gelijkt met The Ruins of Beverast. Huil! |
|
quote:Juist mooi. Geen fags bij TroB! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: :') quote: :') :') quote: :') :') :') Meiden toch! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: :') :') :') :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: :') Verder wel ok. Sommige dingen beetje kut, zoals Herder gelijk met TMB, The Atlas Moth met Blue Pils, maar ik ga er dadelijk eens goed voor zitten thuis. EDIT: Oeh, een uur en 20 minuten voor Asphyx, hoezé! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 22-03-2013 12:53] |
|
quote: Sorry gast, maar als je TRoB laat vallen voor Alcest verdien je echt een permban. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 22-03-2013 12:52] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Hier ga ik gewoon niet op in. Ieder zijn ding, klaar. |
|
quote:Denk eens na, hoevaak treed Alcest op? En hoevaak heb je de mogelijkheid om TRoB live te zien? Los van smaak ja. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:(': (': (': (': (': [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 22-03-2013 13:12] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dat is dus mijn grootste angst. Ik ga ze sowieso aanschouwen, maar is dus geen must voor me. Wel lekker zo'n Afterburner waar ik zo weinig van moet en zal zien. Beetje ronddolen met biertje in de hand wordt die zondag. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Tot op zekere hoogte; maar dat neemt niet weg dat je gewoon objectief een sero-positieve nicht bent als je Alcest boven TRoB verkiest. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Qua smaak is het al een een totale no-brainer voor me, maar gezien het feit dat het TRoB eerste optreden ooit is en waarschijnlijk dat TRoB daarna ook niet meer optreedt, maakt het de makkelijkste keuze van het hele festival plus het feit dat ik niet in slaap wil vallen als ik een band kijk. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: +4 Klein beetje jammer van het tijdsschema, veel van de dingen die ik wil zien clashen of overlappen elkaar, of zorgen voor hard doorlopen tussen zalen. Pallbearer / Atlas Moth / C R O W N John Baizley, Nate Hall / Primordial / Intronaut / Mournful Congregation Hexvessel / Nate Hall En jammer dat Amenra en Process of Gullit zo laat spelen. |
|
quote: +1. Die slappe swaffelblack van Alcest staat wel vaker in de buurt. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |