|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
De baard past in elk geval wel bij Roadburn? |
|
Ik kweek mijn RB-baard voor dit jaar nu al. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Lol Maarja, ik snap het gewoon niet wie er zich daar nu mee bezig houdt om zo'n tickets op te kopen om aan absurd hoge prijzen door te verkopen. En hierbij snap ik nog minder dat er mensen zijn die deze tickets dan aan zo'n prijzen nog overkopen. Als niemand ze boven de normale prijs koopt... kunnen die mensen niets anders dan ze gewoon doorverkopen aan de originele prijs of daaronder en is het probleem opgelost? Al zal ik het vast veel te simpel zien |
|
quote:Ken je het in hipsterland voorkomende fenomeen 'recordflippen'? [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 05-10-2012 15:07] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Misschien dat dit volgend jaar dan wat minder zal zijn, aangezien het blijkbaar nu niet in enkele minuten tijd uitverkoopt. |
|
Er was volgens mij één editie dat Roadburn veel last had van ticket scalpers (2010?), doordat er naar verhouding veel tickets in de handen van tussenhandelaartjes belandden. Verder is het altijd relatief eenvoudig geweest om toch nog een kaartje te kopen voor de originele prijs, en als je het er écht op waagt ook wel voor een stuk minder in de paar dagen vlak voor het festival (als het aanbod ineens stijgt doordat mensen die toch niet kunnen of whatever echt wanhopig worden). Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Volgens mij nog niet uitverkocht, hoor. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Goeie hipster wishlist! |
|
Voor duiding kunnen jullie kunnen me herkennen aan een stoffig, uit het antiquariaat gevist exemplaar van Burke's "A Philosophical Inquiry into the Origin of Our Ideas of The Sublime and Beautiful" wat ik bij me draag! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Goed boek! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Pff, niet eens ingescand voor op je iPad? |
|
Apple is zó ontzettend volks, zo passé. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Oh ok, ik was ff aan het dubbelchecken of je nog wel dedicated to the scene was. |
|
Goed Roadburn is nu officieel uitverkocht. Voor geinteresseerden heb ik twee kaarten voor dezelfde prijs als ik ervoor betaald heb. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
't Is net Wacken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gisteren iig een mooie pre-sales avond gehad maar waarom komt Godflesh weer terug? komen ze weer hun Streetcleaner plaat spelen? Ik vond ze de laatste keer best wel tegenvallen; live klonken ze precies zoals de plaat, weinig toegevoegde waarde..... |
|
Siked as fuck. Ik vind het ook nu al een geniale line-up. Wensen: Ash Borer, US Christmas, Suma, 5ive, All Pigs Must Die, Pombagira, Cobalt, Zombi, Mountain of Judgement, Empyrium, Omega Massif, Leech, Skagos, Lord Mantis, Hateful Abandon, The Pirate Ship Quintet... |
|
|
|
quote:Witch Mountain! |
|
quote:Only SubRosa is real! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
+ Ihsahn + Leprous op de Afterburner |
|
Ik ga lekker recalcitrant alleen de Afterburner voor Sigh |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |