|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Nooit van gehoord. Iets voor mij, denk je? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ja man, niet echt te vergelijken maar dit hangt ergens tussen Farflung en Dark Buddha Rising in. Ofzo. You have time. You are doing fine. |
|
Klinkt goed, ik ga eens op zoek. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Kaartje nu ook geregeld en hoef Bunkur niet te zien. Win/win. |
|
quote: Kom op, zowel jjij als ik gaan proberen Bunkur te doorstaan Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
|
|
Tering, wat vet. MOSS! Seremonia had ik pas over een jaartje verwacht, vet. Uncle Acid en Witchsorrow waren wel te verwachten. Ook allebei gaan zien, dit wordt weer rennen. You have time. You are doing fine. |
|
Oh, er is nog meer |
|
Je loopt achter! + PALLBEARER You have time. You are doing fine. |
|
+ cult of luna op zaterdag + primordial headliner donderdag the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: ! Het is niet bij te houden vanochtend! Maar Moss en Pallbearer zijn wel erg gaaf. De rest ken ik nog niet, of niet goed genoeg. |
|
quote: ! x 2 |
|
quote: Holy shit. You have time. You are doing fine. |
|
Wat wat wat?!? Holy shit! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
Zeer blij met Pallbearer, Cult Of Luna en Primordial! Ook wel zeer benieuwd naar de bands die The Electric Wizard met zich meebrengen. |
|
Verdomme, wat hard allemaal. Vooral blij met Pallbearer. |
|
quote:+1 Al is CoL ook wel er vet! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Iedereen die het niet gelukt is te reserveren voor de Roadburn Presale Party: Veel succes vanavond om half negen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Tering, TRoB. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ach, ook preparty is niet zonder risico's. Het regent. De NS. Gedoemd om te mislukken. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Oftewel zeer zeer zeer vreg naar huis gaan en dan even in Little Devil bivakkeren Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ticket is binnen |
|
Gelukt! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |