![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Nooit van gehoord. Iets voor mij, denk je? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Ja man, niet echt te vergelijken maar dit hangt ergens tussen Farflung en Dark Buddha Rising in. Ofzo. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Klinkt goed, ik ga eens op zoek. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Kaartje nu ook geregeld en hoef Bunkur niet te zien. Win/win. ![]() ![]() |
|
quote: Kom op, zowel jjij als ik gaan proberen Bunkur te doorstaan ![]() ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
![]() |
|
Tering, wat vet. MOSS! Seremonia had ik pas over een jaartje verwacht, vet. ![]() Uncle Acid en Witchsorrow waren wel te verwachten. Ook allebei gaan zien, dit wordt weer rennen. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Oh, er is nog meer ![]() ![]() ![]() |
|
Je loopt achter! + PALLBEARER You have time. You are doing fine. ![]() |
|
+ cult of luna op zaterdag + primordial headliner donderdag the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
quote: ! Het is niet bij te houden vanochtend! Maar Moss en Pallbearer zijn wel erg gaaf. De rest ken ik nog niet, of niet goed genoeg. ![]() |
|
quote: ! x 2 ![]() |
|
quote: Holy shit. ![]() ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Wat wat wat?!? Holy shit! ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zeer blij met Pallbearer, Cult Of Luna en Primordial! Ook wel zeer benieuwd naar de bands die The Electric Wizard met zich meebrengen. ![]() |
|
Verdomme, wat hard allemaal. Vooral blij met Pallbearer. ![]() |
|
quote:+1 Al is CoL ook wel er vet! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Iedereen die het niet gelukt is te reserveren voor de Roadburn Presale Party: Veel succes vanavond om half negen. ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Tering, TRoB. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ach, ook preparty is niet zonder risico's. Het regent. De NS. Gedoemd om te mislukken. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Oftewel zeer zeer zeer vreg naar huis gaan en dan even in Little Devil bivakkeren ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Ticket is binnen ![]() ![]() |
|
Gelukt! ![]() No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |