IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Roadburn 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-12-2012 12:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

The Pretty Things
In~graved

En nog wat dingen

Camera
Endless Boogie
Satan's Satyrs
Gravetemple
Antisect

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-12-2012 12:43 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

You have time. You are doing fine.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-12-2012 12:48 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Serieus, The Pretty Things. Hoe. Fucking. Vet. :D
Endless Boogie, Camera, Satans Satyrs. Whoohoo.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 20-12-2012 12:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2012 12:48 schreef intothevoid het volgende:

Net wat recente live dingen zitten kijken en lijkt dat de heren het nog prima aankunnen! Stem en gitaarspel op peil. Psycedelisch setje voor RB wordt
quote:

Die eerste twee moet ik maar gaan luisteren, zijn wel meer mensen erg siked over SS is wel OK, maar was nog niet zo van overtuigd. Voor live misschien wel vet.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Northward
Usericon van Northward
Posted 20-12-2012 12:52 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ken er helemaal niets van! Ik ga eens wat opsporen.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 20-12-2012 12:55 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 20 december 2012 12:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Gravetemple

Line-up: Attila Csihar / Stephen O'Malley / Oren Ambarchi

Dat wordt vast een feestje.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 20-12-2012 12:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2012 12:55 schreef CTTS het volgende:

Even geluisterd, en ik vond het pretentieuze bagger. Maar ik trek Sunn ook totaal niet

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-12-2012 13:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:

Nou, vrolijke bende wordt me dat!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 20-12-2012 13:21 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Benieuwd naar In~Graved!

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-12-2012 13:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2012 13:21 schreef Schuurman het volgende:
Benieuwd naar In~Graved!

+1

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-12-2012 19:19 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:

Zo gaaf!

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 21-12-2012 14:26 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Heeft iemand Camera al eens live gezien? Behoorlijk siked naar hun live performance.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-12-2012 8:57 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hoogtepuntje in de line-up tot nu toe, wel.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-12-2012 10:16 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2012 12:48 schreef intothevoid het volgende:

Camera gisteren ontdekt via de door Roadburn verspreidde youtube clip. Tegek! Whoohoo heb ik nog nooit live gezien, benieuwd wat voor set ze spelen.

All kidding aside, van mij mogen ze Neil Young ook boeken die nieuwe heet niet voor niets Pychedelic Pill en is mijns inziens geweldig.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 24-12-2012 10:27 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Jongens, ga sowieso Gravetemple kijken, heerlijke live-band!

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-12-2012 11:22 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Waar heb je die eerder gezien?

Ze hebben ook een drummer tegenwoordig.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 24-12-2012 11:30 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Een tijdje terug alweer in Worm (Rotterdam). Toen ook met drummer, volgens mij dezelfde. Attila komt vooral goed tot zijn recht bij Gravetemple, meer dan bij Mayhem als je het mij vraagt.

KHPLF editie 5
Usericon van KHPLF editie 5
Posted 24-12-2012 11:43 by KHPLF editie 5 Wijzig reactieProfiel van KHPLF editie 5Quote dit bericht

quote:
Op 20 december 2012 12:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Even geluisterd, en ik vond het pretentieuze bagger. Maar ik trek Sunn ook totaal niet

Pretentieus is een woord dat imbecielen meestal gebruiken als ze iets niet snappen.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 24-12-2012 12:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2012 11:43 schreef KHPLF editie 5 het volgende:
Pretentieus is een woord dat imbecielen meestal gebruiken als ze iets niet snappen.

Dat klopt. En ik gebruik het ook weleens.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-12-2012 15:33 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Deafheaven zit tijdens Roadburn weer in Europa, dus ik hoop heel erg dat zij ook even langswippen.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-12-2012 15:43 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 24 december 2012 11:43 schreef KHPLF editie 5 het volgende:
:')

Ach gut... Huphup, snel weer een bann aanvragen omdat je pretentieuze hipstershit niet gewaardeerd wordt.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-12-2012 16:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

+ NIHILL

@ Afterburner

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-12-2012 17:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2012 16:47 schreef ColdheartMinor het volgende:
Toch maar eens begonnen met de Roadburn line up wat meer uit te zoeken. Heb nu al zin in deze, en ook siked voor Blues Pills, Dream Death, Hexvessel en Intronaut. Moet nog veel beluisteren maar het wordt sowieso gaaf. Jij nog suggesties?
Tsja, moet ook nog veel luisteren vantevoren. Als het blokkenschema het toelaat wil ik dit iig niet missen:

High on Fire
Pallbearer
Primordial
The Atlas Moth
Royal Thunder
Lantlos
Intronaut
Hour of 13

Cough
Electric Wizard
Amenra
Goat
Hexvessel
Les Discrets

A Forest of Stars
Ash Borer
Cult of Luna
Jess @ the Ancient Ones
Process of Guilt
The Ruins of Beverast
The Ocean

Astra
Ihsahn
Sigh
Leprous

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-12-2012 18:06 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ziet er goed uit man! Denk dat wij elkaar veel gaan treffen ginder.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-12-2012 10:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2012 18:06 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ziet er goed uit man! Denk dat wij elkaar veel gaan treffen ginder.
We kunnen wel oplopen!

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com