|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
You have time. You are doing fine. |
|
Serieus, The Pretty Things. Hoe. Fucking. Vet. :D Endless Boogie, Camera, Satans Satyrs. Whoohoo. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Net wat recente live dingen zitten kijken en lijkt dat de heren het nog prima aankunnen! Stem en gitaarspel op peil. Psycedelisch setje voor RB wordt quote: Die eerste twee moet ik maar gaan luisteren, zijn wel meer mensen erg siked over SS is wel OK, maar was nog niet zo van overtuigd. Voor live misschien wel vet. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ken er helemaal niets van! Ik ga eens wat opsporen. |
|
quote: Line-up: Attila Csihar / Stephen O'Malley / Oren Ambarchi Dat wordt vast een feestje. |
|
quote: Even geluisterd, en ik vond het pretentieuze bagger. Maar ik trek Sunn ook totaal niet Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Nou, vrolijke bende wordt me dat! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Benieuwd naar In~Graved! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: +1 |
|
quote:Zo gaaf! |
|
Heeft iemand Camera al eens live gezien? Behoorlijk siked naar hun live performance. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Hoogtepuntje in de line-up tot nu toe, wel. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Camera gisteren ontdekt via de door Roadburn verspreidde youtube clip. Tegek! Whoohoo heb ik nog nooit live gezien, benieuwd wat voor set ze spelen. All kidding aside, van mij mogen ze Neil Young ook boeken die nieuwe heet niet voor niets Pychedelic Pill en is mijns inziens geweldig. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Jongens, ga sowieso Gravetemple kijken, heerlijke live-band! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Waar heb je die eerder gezien? Ze hebben ook een drummer tegenwoordig. |
|
Een tijdje terug alweer in Worm (Rotterdam). Toen ook met drummer, volgens mij dezelfde. Attila komt vooral goed tot zijn recht bij Gravetemple, meer dan bij Mayhem als je het mij vraagt. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Pretentieus is een woord dat imbecielen meestal gebruiken als ze iets niet snappen. |
|
quote: Dat klopt. En ik gebruik het ook weleens. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Deafheaven zit tijdens Roadburn weer in Europa, dus ik hoop heel erg dat zij ook even langswippen. |
|
quote::') Ach gut... Huphup, snel weer een bann aanvragen omdat je pretentieuze hipstershit niet gewaardeerd wordt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
+ NIHILL @ Afterburner Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Tsja, moet ook nog veel luisteren vantevoren. Als het blokkenschema het toelaat wil ik dit iig niet missen: High on Fire Pallbearer Primordial The Atlas Moth Royal Thunder Lantlos Intronaut Hour of 13 Cough Electric Wizard Amenra Goat Hexvessel Les Discrets A Forest of Stars Ash Borer Cult of Luna Jess @ the Ancient Ones Process of Guilt The Ruins of Beverast The Ocean Astra Ihsahn Sigh Leprous Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ziet er goed uit man! Denk dat wij elkaar veel gaan treffen ginder. |
|
quote:We kunnen wel oplopen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |