IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-11-2012 20:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 november 2012 20:13 schreef G.I.R.L. het volgende:
Bas pls. Van jou had ik beter verwacht. Qua begrip óf trollen.
Ik heb weinig begrip voor zelfmoord, sorry. Een aantal gevallen van heel dichtbij meegemaakt, en het is verschrikkelijk voor de nabestaanden. Al snap ik je punt wel, hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-11-2012 22:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

(ben verder sprakeloos..)


Zuuraanval om kijken naar jongen

De Pakistaanse man en vrouw die eerder deze week werden gearresteerd voor een dodelijke aanval met zuur op hun dochter kwamen tot hun daad doordat hun dochter naar een jongen keek op straat. Dat heeft het stel gezegd in een interview dat maandag werd uitgezonden door de BBC. Eerder zeiden de autoriteiten dat het meisje was omgebracht omdat ze verkering had met een jongen.

Het echtpaar zit vast en het interview werd in de gevangenis gehouden.

Volgens de vader van het overleden meisje keek zijn dochter op straat naar een jongen die langsreed op een motorfiets. Haar vader zei dat dat niet mocht. "Ze zei 'ik deed het niet expres. Ik zal het niet nog een keer doen'. Maar toen had ik het zuur al over haar heen gegooid", aldus de vader. "Het was haar lot om zo te sterven", voegde de moeder eraan toe


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-11-2012 22:34 by bastianus Profiel van bastianus

Knap zuur...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-11-2012 22:42 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Heb je daar standaard zuur bij je oid?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 05-11-2012 22:53 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Achterlijke, prehistorisch volk, dat is is het


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


SQT
Usericon van SQT
Posted 05-11-2012 23:03 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 5 november 2012 22:42 schreef De Tegenpartij het volgende:
Heb je daar standaard zuur bij je oid?



Vreemd verhaal inderdaad. Het lijkt me ook niet dat dat een fles WC Eend was.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-11-2012 9:43 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Joods Actueel roept op tot cordon rond de PVDA

In een opiniestuk op de site van Joods Actueel roept hoofdredacteur Michael Freilich op tot een cordon sanitaire rond de PVDA. "Een extremistische partij die geen plaats heeft in onze maatschappij", schrijft Freilich.

Joods Actueel wil cordon sanitaire rond PvdA
Freilich: "Extremisme is nooit goed"
De hoofdredacteur van Joods Actueel, die in het verleden ook de zware uitspraken niet schuwde, trekt hard van leer tegen PVDA-kopstuk Zohra Othman, de lijsttrekster in het district Borgerhout. "Zij is de grondlegster van de samenwerking tussen Arabische extremisten en communisten in ons land en staat al jaar en dag op de bres voor alles wat onze democratische samenleving afwijst", aldus Freilich (kleine foto) in het opiniestuk.

De PVDA vormde in 2003 de lijst Resist, samen met de Arabisch-Europese Liga (AEL) van Dyab Abou Jahjah. Een experiment dat geen succes bleek. Freilich verwijst naar een pamflet dat Othman samen met Abou Jahjah uitgaf "waarbij de sympathie voor zelfmoordterroristen nooit veraf was".

"De extreemlinkse PVDA+ is ook de enige partij die standpunten heeft ingenomen tegen de Joodse staat bij de gemeenteraadsverkiezingen", gaat hij voort. "Als we consequent zijn en de boodschap willen uitsturen dat extremistische partijen geen plaats hebben in onze maatschappij, dan zouden we er ook best aan doen om ook deze oproerkraaiers uit te sluiten van deelname aan de macht."

Freilich roept op tot een cordon sanitaire. "Het waren vooral de partijen Groen en SP.A die er als de kippen bij waren om het cordon tegen het Vlaams Belang in te voeren en te blijven handhaven. Ik reken er dan ook op dat ze over dezelfde rechtlijnigheid beschikken ten aanzien van de PVDA, een partij die onze democratische waarden evenmin hoog in het vaandel draagt."

In de praktijk wordt de PVDA niet uitgesloten van de coalitievorming. In Borgerhout, het district van Othman, maakt de partij deel uit van het nieuwe bestuur, samen met de SP.A en Groen.

Die zielepoten van Joods actueel kruipen oh zo graag in de slachtofferrol, en relativeren is duidelijk niet hun sterkste punt.
Gisteren twee debatten op tv gezien tussen die Freilich en de voorzitter van de PVDA, en in alle 2 de gevallen viel die Freilich genadeloos door de mand met bij het haar gesleurde non-argumenten, die er toch vooral op neerkwamen dat blijkbaar iedereen tegen de Joodse staat is. Maar Freilich's grenzeloze arrogantie staat een normale discussie blijkbaar in de weg



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-11-2012 9:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Niet verrassend toch, dat Joodse gejank?


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-11-2012 10:07 by bastianus Profiel van bastianus

Abou Jajah ben ik anders ook niet kapot van.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-11-2012 10:14 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Akkoord, maar de PVDA heeft gisteren duidelijk gemaakt dat ze daar afstand van hebben genomen, en hebben een nieuw partijprogramma opgemaakt (dat Freilich trouwens maar halvelings gelezen had, met waarschijnlijk een ongezonde focus op all things Israel).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-11-2012 10:19 by bastianus Profiel van bastianus

Als hij echt zo'n fan van Israël is, waarom woont hij dan nog bij jullie? Wegwezen!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-11-2012 10:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 november 2012 10:07 schreef bastianus het volgende:
Abou Jajah ben ik anders ook niet kapot van.


Leeft die eigenlijk nog? Die ging toch "strijden" in Libanon?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-11-2012 10:27 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

De diamantsector in Antwerpen zal daar veel te maken hebben.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-11-2012 10:29 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 5 november 2012 12:28 schreef bastianus het volgende:
Miss Montreal




She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-11-2012 10:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

goede ontwikkeling (maar niet heus natuurlijk).



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-11-2012 10:46 by Mark Profiel van Mark

Populistisch geneuzel met cijfertjes. In de eerste alinea is het een stijging in Turken die wekelijks gaan van 22 naar 35% (oh nee oh nee, paniek, radicaliseer!), twee alinea's lager lees je ineens dat het totaal aantal Turken dat uberhaupt naar de moskee gaat is gedaald van 90 naar 78%. Een flinke daling dus. Maar het wordt uitgelegd als een toegenomen radicalisering en vervreemding. De media is rot.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-11-2012 11:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 november 2012 10:46 schreef Mark het volgende:
Populistisch geneuzel met cijfertjes. In de eerste alinea is het een stijging in Turken die wekelijks gaan van 22 naar 35% (oh nee oh nee, paniek, radicaliseer!), twee alinea's lager lees je ineens dat het totaal aantal Turken dat uberhaupt naar de moskee gaat is gedaald van 90 naar 78%. Een flinke daling dus. Maar het wordt uitgelegd als een toegenomen radicalisering en vervreemding. De media is rot.


verrek ja. voortaan eens wat beter lezen. bedankt voor de nuancering!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-11-2012 11:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 november 2012 10:29 schreef Mark het volgende:

Da's een zangeres, eigenlijk heet ze Sanne Hans. IRL stottert ze, als zangeres is het een onmundige reerbek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-11-2012 11:19 by Mark Profiel van Mark

Maar hoe heeft ze het, als Nederlandse, geschopt tot 'Miss Montreal' dan? Woont ze in Canada of zo?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 06-11-2012 11:21 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

artistenaam...


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-11-2012 11:25 by nark Profiel van nark

Miss Bedemsvaart bekt niet zo lekker denk ik


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-11-2012 11:26 by Mark Profiel van Mark

Aaaahhhh, op die fiets. Hoe suf.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-11-2012 11:26 by nark Profiel van nark

quote:
Op 6 november 2012 11:25 schreef nark het volgende:
Miss Dedemsvaart bekt niet zo lekker denk ik


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-11-2012 11:26 by nark Profiel van nark

Tieptifussssssssssssssssssssss


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-11-2012 11:26 by Mark Profiel van Mark

Jaja, ik snap hem al


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen