IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-01-2013 17:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



Amerikaan besteedt baan uit aan Chinees bedrijf en kijkt hele dag kattenfilmpjes

Een bijzonder verhaal uit Amerika. Een software-ontwikkelaar besloot zijn baan te outsourcen naar China en vulde sindsdien zijn dagen met het kijken van kattenfilmpjes, Ebay en Facebook.

Het bedrog werd ontdekt toen het bedrijf erachter kwam dat iemand op het thuiswerksysteem geregeld inlogde vanuit Shenyang in China. De IT-afdeling van het bedrijf dacht dat het om malware in het systeem ging, maar hun provider Verizon besloot onderzoek te doen.

Vijfde van salaris
Verizon kreeg toegang tot de computer van de Amerikaan, waarop ze vonden dat hij een softwarebedrijf in China had ingehuurd om het programmeerwerk voor hem te doen. Hij betaalde een vijfde van zijn salaris aan de Chinezen. Dankzij de gegevens op zijn computer kon Verizon reconstrueren wat hij deed op een gemiddelde dag.

09:00 uur – Aankomst op het werk, een paar uur surfen op Reddit en kattenfilmpjes kijken
11:30 uur – Lunch
13:00 uur – Ebay
14:00 uur – Facebook-updates en LinkedIn
16:30 uur – Mailupdate over de dag richting management
17:00 uur – Naar huis

De Amerikaan stond goed bekend binnen het bedrijf, zijn programmeerkwaliteiten werden geroemd. Nader onderzoek leerde dat hij de tijd had om andere banen aan te nemen en daar ook zijn outsourcing-truc had gedaan. Hij heeft op deze manier honderdduizenden dollars winst gemaakt, aldus Verizon. Het securityblog, waarop het geval werd beschreven, is inmiddels onder de grote belangstelling bezweken


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-01-2013 17:32 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 januari 2013 14:09 schreef ElitE het volgende:
Er is natuurlijk wel een toename van geweld als een geweldadig iemand een wapen heeft.


Volgens die redenatie, als je een niet-aggressief persoon geen wapen geeft, is er dan een afname van geweld?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-01-2013 17:33 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 januari 2013 17:31 schreef attila_de_hun het volgende:
De Amerikaan stond goed bekend binnen het bedrijf, zijn programmeerkwaliteiten werden geroemd. Nader onderzoek leerde dat hij de tijd had om andere banen aan te nemen en daar ook zijn outsourcing-truc had gedaan. Hij heeft op deze manier honderdduizenden dollars winst gemaakt, aldus Verizon. Het securityblog, waarop het geval werd beschreven, is inmiddels onder de grote belangstelling bezweken


Redelijk geniaal eigenlijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cannonfodder
Usericon van cannonfodder
Posted 16-01-2013 19:25 by cannonfodder Profiel van cannonfodder

Het allermooiste detail is natuurlijk die kattenfilmpjes, hehe.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-01-2013 22:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Geweldig! Win-win, jammer dat ze er achter kwamen.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 17-01-2013 18:16 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

In heel Nederland is de temperatuur afgelopen nacht weer onder het vriespunt gedoken. De kans is groot dat het winterweer na volgende week woensdag aanhoudt. De schaatskoorts is losgebarsten en vanzelfsprekend wordt er druk gespeculeerd over een mogelijke Elfstedentocht.

Weerbureaus
Verschillende weerbureaus hebben zich in de discussie over de Elfstedentocht gemengd. Volgens Weeronline.nl, MeteoConsult en Weerplaza zijn de weersomstandigheden ervoor zeer gunstig. Volgens Weeronline.nl is de kans reëel dat eind januari de tocht gehouden kan worden. Volgende week is er 70 procent kans dat de vorst doorzet, overdag en 's nachts. Bovendien ligt er geen sneeuw op het ijs en is er nauwelijks wind, waardoor het ijs goed kan aangroeien. Het heeft er jaren niet zo goed uitgezien, volgens een woordvoerder.

15 centimeter
Het ijs moet voor een Elfstedentocht op de gehele route minstens 15 centimeter dik zijn. Volgens Weerplaza kan het ijs op maandag 28 januari 15 tot 24 centimeter dik zijn.

Friesche Elfsteden
De Vereniging de Friesche Elfsteden heeft redelijk nuchter op de berichten gereageerd. De vereniging wil op geen manier vooruitlopen. 'Het is aan de natuur of er een Elfstedentocht komt. We moeten eerst afwachten of het blijft vriezen en of het hard genoeg gaat vriezen. Over een datum doen we geen enkele uitspraak', zei woordvoerder Immie Jonkman van de vereniging.





Het veel te vroeg beginnen met speculeren is al bijna net zo'n traditie als de tocht zelf. Toch zit ik zelf stiekem al de langetermijnverwachtingen te checken... Misschien dan toch eindelijk weer?


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 17-01-2013 18:32 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Da's standaard. Bij het voetballen zijn we ook altijd al kampioen voordat het EK of WK gewonnen is.


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 19-01-2013 17:30 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

NZa maakt werk van 'oorsmeergate'

De Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) gaat met artsen en ziekenhuizen praten over torenhoge rekeningen voor simpele ingrepen. Zo stuurde een ziekenhuis in Terneuzen een rekening van ruim 1000 euro voor het verwijderen van oorsmeer.

Die ingreep kost eigenlijk 100 euro en bij de huisarts 10 euro. Maar als artsen de DBC-code op hun rekening gebruiken, staat er 'microscopisch oortoilet' in plaats van oorsmeer weghalen en dat is duurder. Deze zaak wordt 'oorsmeergate' genoemd in de Volkskrant.

Vorig jaar pleitte de NZa al voor het duidelijker omschrijven van eenvoudige behandelingen op declaraties.


[tegenpartij]En wij maar dure premie betalen! Laat ze zelf lekker bezuinigen[/tegenpartij]



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-01-2013 19:11 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

En waarom moeten wij bezuinige? Om meer over te houwe, voor hun d'r grote Mercedessen!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-01-2013 19:33 by XXL Profiel van XXL

Het is natuurlijk sowieso al kolder om voor een beetje oorsmeer naar het ziekenhuis te gaan.

Verder:



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-01-2013 19:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Daar ga je al, daardoor krijg je juist verstopte oren.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-01-2013 19:42 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 januari 2013 19:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Daar ga je al, daardoor krijg je juist verstopte oren.





Ik wilde het net zeggen

Wattenstokjes zijn een ramp inderdaad door die wattenn stukjes die ze in je oor achterlaten.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-01-2013 19:57 by XXL Profiel van XXL

Njah, ik ben meer van de huis / tuin en keukenmiddeltjes.
Wratjes haal ik bijvoorbeeld ook snel en eenvoudig weg door ze even aan te tippen met een sigaret.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-01-2013 20:05 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 januari 2013 19:57 schreef XXL het volgende:
Njah, ik ben meer van de huis / tuin en keukenmiddeltjes.
Wratjes haal ik bijvoorbeeld ook snel en eenvoudig weg door ze even aan te tippen met een sigaret.


aangezien ik niet rook, doe ik dat met een soldeerbout


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-01-2013 2:45 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ambtenaren mogen niet meer lid zijn van een motorclub

De gemeente Amsterdam wil niet dat ambtenaren lid zijn van motorclubs. Burgemeester Van der Laan wil dat ambtenaren die hun lidmaatschap van bijvoorbeeld de Hells Angels of Satudarah niet opgeven, worden ontslagen. Volgens Van der Laan is de combinatie van een baan als ambtenaar en het lidmaatschap van een motorclub onwenselijk.

De gemeente Amsterdam gaat daarom uitzoeken welke ambtenaren lid zijn van een motorclub. Zij krijgen de mogelijkheid om hun lidmaatschap op te zeggen. De gemeente onderzoekt de juridische mogelijkheden voor een ontslag als de ambtenaren hun lidmaatschap niet opzeggen.

In januari werd een Amsterdamse ambtenaar die lid was van de Hells Angels in Haarlem veroordeeld tot acht jaar celstraf, omdat hij een handgranaat onder een auto tot ontploffing had laten brengen. De bestuurder van de auto overleefde de aanslag. Het slachtoffer had ruzie met de Hells Angel omdat hij een relatie met zijn vriendin had gehad.

De dader is op non-actief gezet en de gemeente bekijkt de mogelijkheid om hem te ontslaan. De gemeente denkt dat er meer Hells Angels als ambtenaar werken, van zeker drie mensen is dat bekend. Amsterdam wil motorclubs harder aanpakken en dit initiatief past volgens de gemeente in dat streven.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-01-2013 12:22 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ernest Louwes wordt advocaat

Ernest Louwes, die in de Deventer moordzaak is veroordeeld tot twaalf jaar cel, wil zich laten registreren als advocaat. Hij heeft een verzoek tot inschrijving ingediend bij de rechtbank in Den Haag.

Louwes kreeg in 1999 een twaalfjarige gevangenis opgelegd omdat hij weduwe Wittenberg zou hebben omgebracht. Hij was haar fiscaal-juridisch adviseur. Louwes heeft altijd ontkend dat hij de moord heeft gepleegd. Hij kreeg steun van onder andere Maurice de Hond, die denkt aan een juridische dwaling.

Louwes wilde zich al eerder inschrijven als advocaat bij de rechtbank in Zwolle. Dat ging niet door omdat hij geen verklaring van goed gedrag kreeg vanwege zijn veroordeling. In oktober zou hij wel een verklaring hebben gekregen.


Hij zal vast veel klanten krijgen

 


... hoe de hazen lopen ...


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 20-01-2013 17:22 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

Vogelpoepmuziekstuk in Liverpool

Binnenkort gaat er in Liverpool een opmerkelijk muziekstuk in première. De muziek is namelijk niet gemaakt door een componist, maar door vogels. Door hun poep om precies te zijn. Dat meldt de BBC.

Kerry Morrison legde lege bladmuziek neer in de parken van het Britse Liverpool. Het was een kwestie van tijd voordat de vellen gevuld waren met vogelpoep. De 'muziek' werd vervolgens door componist Jon Hering vertaald naar muzieknoten. Daarbij moest hij zich houden aan de posities en volgorde waarin de vogelpoep op het papier zat.

Première
Morrison zegt dat het muziekstuk de rol van vogels in de natuur representeert. Ze begon het project naar eigen zeggen omdat mensen niets te maken willen hebben met organisch afval, terwijl het afval erg belangrijk is voor ons ecosysteem. "De vogelpoep helpt bij de verspreiding van zaden en verrijkt de grond, zodat we mest krijgen", zegt ze tegen de BBC.

In de twintig minuten durende compositie zijn ook vogel- en natuurgeluiden opgenomen. De compositie wordt tijdens de première door het experimentele aPAtT Orchestra gespeeld.


[flauw]wat een schijtmuziek[/flauw]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2013 9:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

cool



http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130121_003&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding


lijn geboortedorp en de plaats waar ik opgroeide

als het in het nieuws komt is het door dergelijke berichten


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2013 13:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2013 13:37 by XXL Profiel van XXL

'minister van Financiën Taro Aso'

:')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2013 13:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2013 13:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

geen mutaties helaas


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-01-2013 13:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Geen zichtbare mutaties

Maar geeft wel weer aan dat niet al het leven zo desastreus last heeft van straling.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-01-2013 13:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 januari 2013 13:33 schreef Hypnos het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1566434/2013/01/22/Japanse-minister-vraagt-burgers-vroeger-te-sterven.dhtml


wat een held


Die hopeloze laatste 2-3 maanden zijn volgens mij wel het meest kostbaar, tevens meest zinloos en pijnlijk. Niets mis met mensen die wat eerder besluiten dat het welletjes is geweest.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2013 14:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 januari 2013 13:57 schreef ElitE het volgende:
Geen zichtbare mutaties

Maar geeft wel weer aan dat niet al het leven zo desastreus last heeft van straling.


Het is natuurlijk een kwestie van micro-evolutie(of hoe je het ook noemt).Ik denk namelijk dat in principe een heel groot deel van het "leven" er last van zal hebben, niet alleen de soorten met weinig nakomelingen (zoals de mens) maar ook soorten met heel veel nakomelingen. Maar van deze groep gaat natuurlijk het overgrote deel van de jonkies vroegtijdig dood, en dat zal een hoge mate aan radioactiviteit alleen maar versnellen. Maar van de hoge beginaantallen zullen er wel een paar wat beter zijn aangepast en het langer volhouden. En die gaan gewoon verder met verspreiden waardoor het weer snel lijkt of er niets aan de hand is. OP soortniveau is er toch wel het een en ander aan de hadn (denk ik zo)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen