IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-12-2012 14:21 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Ze moeten vuilniswagens ook afschaffen. Soms, 1 keer in de zoveel jaar, ben ik toevallig buiten als er een langsrijdt. Die stank... niet te harden. Dus gewoon meteen in z'n geheel afschaffen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-12-2012 10:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2012 10:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 december 2012 10:01 schreef Hypnos het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren/article/detail/1548878/2012/12/14/Vrienden-gooien-jongeman-voor-de-haaien.dhtml

shiiit


het is "gelukkig" maar een reuzenhaai, die eten alleen plankton. Los daarvan is het natuurlijk een uiterst trieste actie..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2012 13:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

dat ze dan wel gelijk die ene fout eruit halen zodat het onmogelijk wordt om met een goed gemikte bom alles op te blazen!

Het Witte Huis moet reageren op ‘Death Star Petition’

Een op 14 november 2012 door John D. of Longmont uit Colorado (VS) ingediende petitie waarin wordt opgeroepen een echte Death Star te bouwen zal door het Witte Huis beantwoord moeten worden. De petitie heeft inmiddels meer dan 25.000 ondertekenaars en dat betekent dat iemand uit de omgeving van President Obama er op moet reageren, aldus de procedures van de “We the People” website – die als leus ‘your voice in our government’ heeft. Longmont heeft de petitie ingediend om banen te creëren, want een dergelijk gigantisch project ziet hij als een moderne versie van de Hooverdam, een project waarmee de Amerikaanse regering in de jaren dertig ook massa’s banen schiep. Eén probleem: zo’n death star in de omvang van de Star Wars saga kost pakweg $ 852.000.000.000.000.000, da’s 13.000 keer zo veel als het bruto Nationaal Product van de Verenigde Staten.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-12-2012 13:49]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-12-2012 18:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

een pareltje van de democratie


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-12-2012 19:15 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

'Meerdere doden bij schietpartij op basisschool in VS'
AMSTERDAM - Bij een schietpartij op een basisschool in de Amerikaanse stad Newtown zijn meerdere doden en gewonden gevallen.


Dat meldt CBS News. De schutter is neergeschoten door de politie volgens de lokale media. Er wordt gesproken over meer dan zevenentwintig doden. Onder de doden zouden ook kinderen zijn.

De lokale politie is aanwezig bij het schoolgebouw en wordt bijgestaan door tientallen politieagenten van de staat Connecticut.

Het schoolgebouw van de Sandy Hook Elementary School is ontruimd. De scholieren hebben onder begeleiding van de politie de school verlaten.

Een leerling heeft gezegd dat de schutter de klas binnenstapte en de leraar voor de ogen van de kinderen neerschoot.

Twee schutters

Volgens de Hartford Courant zou het zijn gegaan om twee schutters, maar de politie kan de tweede schutter niet bevestigen. Hoe de schutter is omgekomen, is ook niet bekend.

Verslaggevers van diverse Amerikaanse media melden dat er bij de omgeving van de school een chaotische situatie is ontstaan. De politie laat niemand in de buurt gaan van de school.

http://www.nu.nl/buitenland/2983090/meerdere-doden-bij-schietpartij-basisschool-in-vs.html

Damn...




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-12-2012 21:35 by MetalJan Profiel van MetalJan

Gaan we weer ja...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 14-12-2012 21:46 by Count Steel Profiel van Count Steel

Waarom is dit überhaupt nog nieuws, dit is al zo vaak gebeurd en zal helaas nog vaak gaan gebeuren.
Topland


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-12-2012 1:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Poeh, 28 doden door 1 malloot met 2 wapens.


Boeiender


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-12-2012 19:11 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Lenie ‘t Hart uitgezet in Waddenzee
Dierenactiviste eindelijk in natuurlijke habitat




DOOR ASTER WILLEMS EN WILSON BEKWAAM • ZATERDAG 19 NOVEMBER 2011, 11:40

Na een verblijf van 40 jaar in het zeehondencentrum Pieterburen wordt dierenverzorgster Lenie ‘t Hart volgende week uitgezet in zee. Lenie zal drie kilometer uit de kust van Pieterburen worden vrijgelaten om eindelijk weer tussen de vrije exemplaren van haar favoriete dieren te kunnen leven.

Aanvankelijk was er kritiek op de uitzetting; zo zou de temperatuur van het water nu nog dragelijk zijn, maar de eerste vorst al snel worden verwacht. Het is nog maar de vraag of het lichaam van Lenie snel genoeg aan die temperatuurschommeling kan wennen. Bovendien heeft de 70-jarige activiste al een tijd niet gezwommen en bestaat de kans dat ze verstrikt raakt in een fuik.

Toch zet de Stichting de uitzetting uiteindelijk door. “Ze is natuurlijk altijd in staat om zelf het strand op te kruipen, maar ik denk niet dat ze dat zal doen. Lenie heeft regelmatig aangegeven zich meer met dieren verbonden te voelen dan met mensen. Tot nu toe haalde ze de natuur in huis, maar het lijkt ons beter als we Lenie gewoon in haar natuurlijke habitat loslaten.” Volgens een woordvoerder van de zeehondencreche is het een groot onrecht dat een vitale vrouw als Lenie haar hele leven tussen de zieke en zwakke zeehonden heeft gezeten. “Nu ze zelf wat ouder wordt, is het goed om haar tussen de sterke exemplaren los te laten, zodat die haar op hun beurt kunnen helpen.”

Waar Lenie heen zal zwemmen is niet bekend, maar dankzij een zendertje in haar achterhoofd kunnen haar verzorgers haar blijven volgen. “Voor ons is het ook spannend. Ze heeft natuurlijk geen familie in zee, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Eenzame zeehondjes redden zich vaak ook goed en zijn zeker in de buurt van kleine vissershavens een enorme attractie. Ik denk dat dat bij Lenie niet anders is. Het blijft natuurlijk een uniek exemplaar.”


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-12-2012 19:15 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Lal, bron?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-12-2012 19:18 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2012 19:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

dit kan niet waar zijn.......

Westboro Baptist Church To Picket Sandy Hook Elementary, Praise God For Shooting


Westboro Baptist Church announced via Twitter that they will travel to Newtown, Connecticut to picket the site of the Sandy Hook elementary school massacre.

Westboro’s announcement, made by Margie Phelps and Shirley Phelps-Roper, adds that the church will “sing praise to God for the glory of his work in executing his judgement.”

http://www.inquisitr.com/440355/westboro-baptist-church-to-picket-sandy-hook-elementary-praise-god-for-shooting/


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2012 19:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 december 2012 19:34 schreef attila_de_hun het volgende:
dit kan niet waar zijn.......




Echt wel, die sporen niet.


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-12-2012 19:49 by nark Profiel van nark

Het zal mij benieuwen waneer die lui eens overhoop geknald gaan worden, dat kan niet uitblijven denk ik....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-12-2012 20:13 by WMP Profiel van WMP

Op de Foxnews-site was er ook al een column door een geestelijk gehandicapte dwaas (mike Huckabee) die de schuld van deze schietpartij neerlegde bij de toenemende goddeloosheid op Amerikaanse scholen. Tsja, het blijven gelovigen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-12-2012 20:22 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Tsja.. fucked up situation. En zoals altijd gaat het weer mooi rond, eerst zo'n shooting, dan media die erop springen en lijkenpikken, meldingen dat de discussie rond vuurwapen-bezit weer oplaait, en uiteindelijk verandert er weer niets. Maandagochtend om 8:30 staan er gewoon weer mensen voor de deur daar om een semi-automatic te kopen. En over een tijdje staat een van hen weer in een school, kerk, winkelcentrum of waar dan ook een drama te veroorzaken.




Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-12-2012 20:23 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 16 december 2012 20:22 schreef Valorian het volgende:
Tsja.. fucked up situation. En zoals altijd gaat het weer mooi rond, eerst zo'n shooting, dan media die erop springen en lijkenpikken, meldingen dat de discussie rond vuurwapen-bezit weer oplaait, en uiteindelijk verandert er weer niets. Maandagochtend om 8:30 staan er gewoon weer mensen voor de deur daar om een semi-automatic te kopen. En over een tijdje staat een van hen weer in een school, kerk, winkelcentrum of waar dan ook een drama te veroorzaken.



Zo lang het zich over het algemeen beperkt tot amerika is het prima.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-12-2012 20:25 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Zo van lekker belangrijk?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-12-2012 20:25 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 16 december 2012 20:25 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zo van lekker belangrijk?



Dat, en elke dooie amerikaan erbij is rede tot feest.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-12-2012 20:26 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ow. Ok.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-12-2012 20:26 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Oja:

/mening


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 16-12-2012 20:33 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 16 december 2012 20:22 schreef Valorian het volgende:
Tsja.. fucked up situation. En zoals altijd gaat het weer mooi rond, eerst zo'n shooting, dan media die erop springen en lijkenpikken, meldingen dat de discussie rond vuurwapen-bezit weer oplaait, en uiteindelijk verandert er weer niets. Maandagochtend om 8:30 staan er gewoon weer mensen voor de deur daar om een semi-automatic te kopen. En over een tijdje staat een van hen weer in een school, kerk, winkelcentrum of waar dan ook een drama te veroorzaken.





Klopt helemaal ja. Ik zie er daar in ieder geval nooit verandering in komen zolang de (enorm machtige) wapenlobby daar zich blijft beroepen op het tweede amendement uit 1791 (!).

Volgende maand is het weer raak en die maand erop opnieuw.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-12-2012 20:39 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 16 december 2012 20:33 schreef Metalhead22 het volgende:
Klopt helemaal ja. Ik zie er daar in ieder geval nooit verandering in komen zolang de (enorm machtige) wapenlobby daar zich blijft beroepen op het tweede amendement uit 1791 (!).

Volgende maand is het weer raak en die maand erop opnieuw.


Yep. Gaat niet eens zozeer om dat amendement, zover komt het normaliter al niet eens. Het grootste nadeel is dat de VS een democratie is en verreweg de meerderheid ervan overtuigd is dat wapens meer goed doen dan kwaad. Daardoor staan eventuele voorstellen van hooggeplaatsten daar gelijk aan politieke zelfmoord.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-12-2012 20:40 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 december 2012 20:39 schreef Valorian het volgende:
Yep. Gaat niet eens zozeer om dat amendement, zover komt het normaliter al niet eens. Het grootste nadeel is dat de VS een democratie is en verreweg de meerderheid ervan overtuigd is dat wapens meer goed doen dan kwaad. Daardoor staan eventuele voorstellen van hooggeplaatsten daar gelijk aan politieke zelfmoord.




Sterker nog; openlijk atheïst zijn is al politieke zelfmoord in de VS.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen