IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 13-11-2012 19:09 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 13 november 2012 10:17 schreef nark het volgende:
Oh, ik dacht dat als zo een inbreker in zo een bolus trap dat ie makkelijker te volgen zou zijn....



Ik ruik een Rembo en Rembo scetsh hier in......


Lol en witte beschimmelde drollen gebruiken ze voor 'in het donker'....



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2012 19:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 november 2012 21:03 schreef De Tegenpartij het volgende:
In het Brabantse Veghel zijn vanavond drie mensen zwaargewond geraakt door een schietpartij op een kickboksgala. Dat meldde de politie vanavond.

Er is een traumahelikopter gestuurd naar het gala. Het gala genaamd The Battle of Zijtaart vond voor de derde keer plaats. Het gala was rond twee uur in de middag begonnen.

Volgens het Brabants Dagblad zou er aan de schietpartij een opstootje vooraf zijn gegaan. Twee mensen kregen ruzie, waarbij er stoelen door de lucht vlogen. Vervolgens trok een man een pistool.

Terwijl de gewonden achterbleven zocht iedereen een veilig heenkomen. Veel kinderen verstopten zich onder de boksring en wachtten er gespannen af wat komen ging.

De politie maakt nog een balans op van de gebeurtenissen.

http://www.powned.tv/nieuws/sport/2012/11/schietpartij_bij_kickboksgala.html



Vandaag gehoord hoe het ongeveer zat, onze bakker komt ook uit Zijtaart. Schijnt een familievete te zijn die uitgevochten is, en die al lang bezig was. Eén van de families ken ik wel, niet de fijnsten om trammelant mee te hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2012 19:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Die schoolschutter of is die van de andere kant?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-11-2012 19:52 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 13 november 2012 19:13 schreef bastianus het volgende:
Vandaag gehoord hoe het ongeveer zat, onze bakker komt ook uit Zijtaart. Schijnt een familievete te zijn die uitgevochten is, en die al lang bezig was. Eén van de families ken ik wel, niet de fijnsten om trammelant mee te hebben.


Dan wil je een familievete uitvechten en dan ben je op een vechtsportgala, dan ga je toch niet schieten maar in de ring staan?


5 Euro's? Op je muil!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-11-2012 1:39 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 13 november 2012 14:00 schreef bastianus het volgende:
Moraal voor mij: Als de bliksem een huis kopen.


Zul je zien dat ze dan opeens met een beperking van de HRA komen waarmee het scheefwonen onder kopers wordt aangepakt.

En nu maar hopen dat Rutte geen ZM leest. Ik mocht hem eens op een idee brengen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-11-2012 8:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Badr stond niet vooraan toen het gezonde verstand werd uitgedeeld....

Badr Hari heeft getuigen benaderd

Badr Hari heeft zowel maandag als dinsdag horecagelegenheden bezocht en bovendien twee getuigen in de zaak tegen hem benaderd.


Lees meer: http://www.nujij.nl/algemeen/badr-hari-heeft-getuigen-benaderd.19980946.lynkx#ixzz2CBCOE5Qg


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-11-2012 9:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 november 2012 19:41 schreef ElitE het volgende:
Die schoolschutter of is die van de andere kant?
Bingo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-11-2012 12:21 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 13 november 2012 19:13 schreef bastianus het volgende:
onze bakker komt ook uit Zijtaart.




Een bakker. Uit zijtaart.

Raap me op


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-11-2012 13:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 november 2012 12:21 schreef Mark het volgende:


Een bakker. Uit zijtaart.

Raap me op


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-11-2012 14:00 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 november 2012 8:26 schreef attila_de_hun het volgende:
Badr stond niet vooraan toen het gezonde verstand werd uitgedeeld....

Badr Hari heeft getuigen benaderd

Badr Hari heeft zowel maandag als dinsdag horecagelegenheden bezocht en bovendien twee getuigen in de zaak tegen hem benaderd.


Lees meer: http://www.nujij.nl/algemeen/badr-hari-heeft-getuigen-benaderd.19980946.lynkx#ixzz2CBCOE5Qg


Joh. Wat een dom persoon, en die Estelle erbij.



Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-11-2012 14:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 november 2012 14:00 schreef MR. N het volgende:
Joh. Wat een dom persoon, en die Estelle erbij.


Ik gok dat 90% van de mensen die tegen hem tekeer loopt te gaan, zelf ook niet weet dat een broodjeszaak onder horeca valt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-11-2012 14:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 november 2012 14:06 schreef bastianus het volgende:
Ik gok dat 90% van de mensen die tegen hem tekeer loopt te gaan, zelf ook niet weet dat een broodjeszaak onder horeca valt.

Is Badr ten onrechte op gepakt volgens jou? (je hebt het overigens ook verkeerd naar mijn mening, ik denk dat 90 % het wel weet)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-11-2012 14:12]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-11-2012 14:12 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 november 2012 14:06 schreef bastianus het volgende:
Ik gok dat 90% van de mensen die tegen hem tekeer loopt te gaan, zelf ook niet weet dat een broodjeszaak onder horeca valt.


Hmm, gokken is niet jouw sterkste punt denk ik....

En 90% van de mensen die tegen hem "tekeer loopt te doen" hoeft ook niet te weten wat een horecagelegenheid is... Het lijkt me voor die Badr wel een belangrijk iets.


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-11-2012 14:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 november 2012 14:12 schreef MR. N het volgende:
Hmm, gokken is niet jouw sterkste punt denk ik....

En 90% van de mensen die tegen hem "tekeer loopt te doen" hoeft ook niet te weten wat een horecagelegenheid is... Het lijkt me voor die Badr wel een belangrijk iets.

of anders zijn (dure?) advocaat wel. Hij had die man gewoon ff moeten bellen. En dat je niet met getuigen mag praten is al helemaal door iedereen te begrijpen lijkt mij.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-11-2012 14:16 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 november 2012 14:15 schreef attila_de_hun het volgende:
of anders zijn (dure?) advocaat wel. Hij had die man gewoon ff moeten bellen. En dat je niet met getuigen mag praten is al helemaal door iedereen te begrijpen lijkt mij.


Ohja, dat ook nog. Dommer dan dom dus.


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-11-2012 14:47 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 november 2012 14:06 schreef bastianus het volgende:
Ik gok dat 90% van de mensen die tegen hem tekeer loopt te gaan, zelf ook niet weet dat een broodjeszaak onder horeca valt.


Blijkbaar was zijn 'luxe broodjeszaak' een gelegenheid waar ze ook zwaardvis, tortellini en schaapsbout verkopen. Ik houd het op dom.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WMP
Usericon van WMP
Posted 14-11-2012 14:57 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 14 november 2012 14:47 schreef Mark het volgende:
Ik houd het op dom.


Hij is niet voor niets kickbokser.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-11-2012 16:54 by Mark Profiel van Mark



Krantenkop van de Independent, doorgaans toch een 'gedegen' krant:

"Newly discovered gene could help explain how humans evolved from chimpanzees, says scientists"

Gewoon twee knoepers van fouten in één fucking zin, eentje grammaticaal en eentje wetenschappelijk. Om moedeloos van te worden, vooral de wetenschappelijke fout. Basisschool-niveau, echt waar.

Kan iemand mij uitleggen waarom het is, dat als er in een krant wordt geschreven over bijvoorbeeld de economie, het volledig geaccepteerd is om gedetailleerd en technisch te schrijven (met beursnoteringen en prognoses waar ik als economie-leek al na 3 zinnen niks meer van snap), maar zodra het over wetenschap gaat, het opeens 'dumbed down' moet worden zodat het voor iedereen 'begrijpelijk' kan zijn (en daardoor 9 van de 10 keer ook nog eens grotendeels foutief of over-gesimplificeerd)? Echt om strontziek van te worden

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-11-2012 17:05]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-11-2012 13:11 by XXL Profiel van XXL

Politie ziet bever aan voor inbreker
ALMERE - Een bever heeft in de nacht van woensdag op donderdag voor aardig wat commotie gezorgd in Almere.
Foto: ANP

De hulpdiensten rukten massaal uit, omdat agenten het zwemmende beest aanzagen voor een vluchtende inbreker.

Volgens een politiewoordvoerder reageerden de agenten op een inbraakmelding bij een bedrijf en hoorden ze eenmaal ter plaatse een plons. Een van hen meende bovendien een hoofd in het water te zien.

Zowel de brandweer als een politiehelikopter werden opgetrommeld om de 'inbreker' boven water te krijgen. Pas na de inzet van een infraroodcamera werd duidelijk dat er geen jacht werd gemaakt op een insluiper, maar op een 'flink uit de kluiten gewassen bever'.

Wie er wel achter de inbraakpoging zat, is nog onduidelijk. De zoektocht leverde geen arrestaties op.



Misschien hadden ze al dat soort middelen ook kunnen inzetten bij:

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2012/11/politie-kan-gecrashte-auto-niet-vinden


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-11-2012 15:10 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 12 november 2012 21:39 schreef nark het volgende:
'Stem Elmo misbruikte kind'
12 nov. 2012, 18:58
De Amerikaanse acteur en poppenspeler Kevin Clash (53), die de stem inspreekt van Sesamstraat-figuur Elmo, is door de leiding van het kinderprogramma met verlof gestuurd. Een nu 23-jarige man beweert dat hij op minderjarige leeftijd door de acteur is misbruikt. De twee zouden een seksuele relatie hebben gehad, die begon toen de jongen pas 16 jaar was.


Kevin Clash ontkent de aantijging. Hij geeft toe een relatie te hebben gehad met de man, maar zegt dat die pas begon toen hij meerderjarig was.

Het vermeende slachtoffer stapte afgelopen zomer naar de leiding van Sesamstraat. Het productiebedrijf achter het tv-programma laat in een verklaring weten dat het geen bewijs heeft kunnen vinden voor de beschuldiging, maar dat Clash desondanks een inschattingsfout heeft gemaakt door de relatie te beginnen. De acteur is met verlof gestuurd zodat hij zich kan concentreren op zijn verdediging. Ook heeft hij een reprimande gekregen omdat hij de bedrijfsregels voor het interne internetgebruik heeft overtreden.

Kevin Clash werkt sinds de jaren 80 voor Sesamstraat. Hij won vele prijzen. Vorig jaar werd er zelfs een documentaire over zijn leven en werk gemaakt.


quote:
Beschuldiger poppenspeler Elmo trekt verklaring in

14-11-12 01:53 uur - Bron: AP

De man die Kevin Clash, de poppenspeler achter Elmo in Sesamstraat, beschuldigde van seksueel misbruik, heeft zijn verklaring ingetrokken. Zijn advocaat heeft dinsdag laten weten dat de man niet minderjarig was tijdens de seksuele relatie die hij er met Clash op nahield en dat er niets tegen zijn wil is gebeurd.

Eerder had de man aangegeven dat hij 16 jaar oud was toen hij een relatie onderhield met de nu 52-jarige Clash. Die maakte maandag bekend dat hij zich voorlopig terugtrok uit Sesamstraat vanwege de beschuldiging.

Clash reageerde dinsdag door te melden dat hij 'opgelucht is dat deze pijnlijke beschuldiging terzijde is geschoven'. Hij gaf geen verder commentaar.


En nu die 23-jarige man vervolgen voor het doen van valse aangifte en smaad.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-11-2012 15:25 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 14 november 2012 16:54 schreef Mark het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het is, dat als er in een krant wordt geschreven over bijvoorbeeld de economie, het volledig geaccepteerd is om gedetailleerd en technisch te schrijven (met beursnoteringen en prognoses waar ik als economie-leek al na 3 zinnen niks meer van snap)


Ik vind, als Economie-student, dat je nog aardig gedumbed-down wordt door de kranten. Komt vaak omdat de kranten zelf ook niet weten waar ze over schrijven. Dan heb ik het niet over de Economie-redacteuren, maar de tot journalist-opgeleide figuren die zelfs basisprincipen niet begrijpen of in de krant betogen dat koopkrachtcijfers irrelevant zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-11-2012 15:26]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 15-11-2012 17:01 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Pim zit in de economische hoek en vindt economische shit in het nieuws dumbed down.
Mark zit in de wetenschappelijke sector en vindt science shit in het nieuws dumbed down.

Of is dit te simpel?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-11-2012 17:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 november 2012 17:01 schreef G.I.R.L. het volgende:
Pim zit in de economische hoek en vindt economische shit in het nieuws dumbed down.
Mark zit in de wetenschappelijke sector en vindt science shit in het nieuws dumbed down.

Of is dit te simpel?

Ja.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-11-2012 17:21 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 november 2012 17:01 schreef G.I.R.L. het volgende:
Pim zit in de economische hoek en vindt economische shit in het nieuws dumbed down.
Mark zit in de wetenschappelijke sector en vindt science shit in het nieuws dumbed down.

Of is dit te simpel?


Hallo, ik ben historicus en ik vind historisch spul dumbed down.

Ik ben echter niet echt boos hierover. Sterker nog, het geeft mooi bronmateriaal om onderzoek naar te doen. De manieren waarop mensen fout zitten zijn interessant.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 15-11-2012 17:25 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 14 november 2012 16:54 schreef Mark het volgende:
Krantenkop
Hier gaat het al fout. Een journalist schrijft een stukje en de kop wordt door iemand anders bedacht. Klopt de rest van het stuk wel?

Wat is die grammaticale fout?

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 15-11-2012 17:26]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen