|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Alle fascilitaire bedrijven die de omroepen bedienen zijn commercieel Dat is al een eeuwigheid zo. In ieder geval al van voor 1995 toen ik bij het NOB kwam te werken op de vertaal- en ondertitelafdeling. Ruim voor die tijd was bv. de vertaal- en ondertitelafdeling onderdeel van de NOS. Maar de contructie was dusdanig zot, dat de vertaalafdeling bijvoorbeeld toen al NOS Sport moest factureren voor geleverde ondertitels Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Zo'n productiebedrijf maakt niet eerst het programma om het daarna per opbod te verkopen aan een zender, maar maakt het in opdracht van een zender. Die samenvattingen worden wel voor zo'n hoog mogelijk bedrag door Eredivisie CV geveild aan elk geïnteresseerde partij. Kleine nuanceverschil. |
|
in België heeft productiebedrijf Studio 100 (K3, Samson en Rutte, Plop, De Slimste Mens, De Mol, Man Bijt Hond, ...) zelfs een zender overgekocht! VT4 (Nu Vier) signature |
|
quote: Je bedoelt Woestijnvis denk ik? Faustian Spirit of the Earth |
|
signature |
|
Voortaan NOOIT meer zeiken over files: http://www.nu.nl/buitenland/2972312/enorme-file-in-rusland-sneeuw.html De tering! Bruce Banner |
|
1 km in 24 uur, da's 83 meter per uur Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: 1000/24 = 41, 2/3e (41.6666667 dus) anders. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-12-2012 23:19] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik had door 12 gedeeld, mijn oprechte ecxuses. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Stel je voor, de slimste mens met Bumba, Samson en Plop. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Grensrechter Almere klinisch dood De grensrechter die gistermiddag na een wedstrijd in Almere werd mishandeld is klinisch dood. De politie meldde ten onrechte dat hij overleden was. Daarna sprak de voorzitter van de voetbalclub Buitenboys dat tegen. Spelers van Nieuw Sloten uit Amsterdam sloegen en schopten de man van 41 na een duel van hun club tegen Buitenboys. De man vlagde als vrijwilliger. Zijn zoon speelde mee in de wedstrijd. Drie jongens van 15 en 16 zijn voor de mishandeling aangehouden. Ze zijn door hun club geroyeerd. Nieuw Sloten B1 is uit de competitie gehaald. De club heeft excuses gemaakt aan Buitenboys. --- Ik vind dit hele voorval weer zo bizar. Ik kan hier met mijn verstand niet bij. |
|
quote: inderdaad. en wat doe je nu met zulke ventjes.. |
|
|
|
Grensrechter Almere overleden Update: maandag 3 dec 2012, 17:53 De grensrechter die gistermiddag na een wedstrijd in Almere werd mishandeld is overleden. Vanmiddag werd zijn dood gemeld, maar bleek dat hij klinisch dood was. Inmiddels is hij alsnog overleden, meldt zijn voetbalclub Buitenboys. Spelers van Nieuw Sloten uit Amsterdam sloegen en schopten de man van 41 na een duel van hun club tegen Buitenboys. De man vlagde als vrijwilliger. Zijn zoon speelde mee in de wedstrijd. Drie jongens van 15 en 16 zijn voor de mishandeling aangehouden. Ze zijn door hun club geroyeerd. Nieuw Sloten B1 is uit de competitie gehaald. De club heeft excuses gemaakt aan Buitenboys. quote: Zal wel doodslag en minderjarigenrecht worden, dan. Een jaartje jeugddetentie dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Minder natuurlijk, ze zijn door hun schorsing en alle media-aandacht eigenlijk al genoeg gestraft. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
MÜNCHEN (ANP) - De bekendste nymfomane van Duitsland, Antje C. (47), is dood. Haar laatste minnaar trof haar na een seksnacht levenloos naast zich aan in bed. Er is mogelijk sprake van uitputting na marathonseks, aldus Bild, de grootste Duitse krant, maandag. D. verwierf in april bekendheid toen zij een dj gijzelde en dwong tot urenlange seks in haar woning. Zij had de deur op slot gedaan en de sleutel verstopt. De 43-jarige man kon pas de hulp van de politie inroepen nadat C. in slaap was gevallen. Agenten openden de deur van de woning. Hierop werd C. wakker en vroeg de politie om groepsseks. De vrouw was in psychiatrische behandeling voor haar seksverslaving, maar die mocht niet baten. Op de terugweg van een therapiesessie randde zij een 31-jarige Afrikaan aan en dwong hem tot 36 uur seks. Passanten troffen de man later huilend aan op straat. I am mine own redeemer...! |
|
Grappig. Als je dat als man zou doen noemen ze je een serie verkrachter. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De Vries hekelt gedrag van grensrechters 04 dec. 2012, 07:39 Terwijl heel Nederland in shock is door het overlijden van grensrechter Richard Nieuwenhuizen, vindt Peter R. de Vries dat grensrechters in het amateurvoetbal ook eens in de spiegel zouden moeten kijken. "Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten", aldus de oud-misdaadverslaggever op Twitter. Volgens De Vries zijn veel clubgrensrechters "stuitend partijdig en grenzeloos onsportief." Hij vindt dat clubs daar vaker tegen moeten optreden. "Veel clubs voeden onsportieve clubgrensrechters niet op, maar moedigen het aan en lachen er om. Onderdeel van het probleem." Grensrechter Richard Nieuwenhuizen (41) werd zondag na de wedstrijd Buitenboys B3 tegen Nieuw Sloten B1, in Almere aangevallen door een groepje spelers van de bezoekende club. Voor de ogen van zijn zoon Mykel werd hij onder meer tegen zijn hoofd getrapt en is een paar uur hierna onwel geworden en naar het ziekenhuis afgevoerd. Maandagmiddag overleed hij. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Lijkt bastianus wel. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Lekker weer hoor, peter. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Opsluiten in het PBS bij M. Kat n de cel die man. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
[quote]Op 4 december 2012 10:09 schreef nark het volgende: Bastianus hekelt gedrag van grensrechters 04 dec. 2012, 07:39 Terwijl heel Nederland in shock is door het overlijden van grensrechter Richard Nieuwenhuizen, vindt Bastianus dat grensrechters in het amateurvoetbal ook eens in de spiegel zouden moeten kijken. "Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten", aldus de oud- opruier op Twitter. Volgens Bastianus zijn veel clubgrensrechters "stuitend partijdig en grenzeloos onsportief." Hij vindt dat clubs daar vaker tegen moeten optreden. "Veel clubs voeden onsportieve clubgrensrechters niet op, maar moedigen het aan en lachen er om. Onderdeel van het probleem." Grensrechter Richard Nieuwenhuizen (41) werd zondag na de wedstrijd Buitenboys B3 tegen Nieuw Sloten B1, in Almere aangevallen door een groepje spelers van de bezoekende club. Voor de ogen van zijn zoon Mykel werd hij onder meer tegen zijn hoofd getrapt en is een paar uur hierna onwel geworden en naar het ziekenhuis afgevoerd. Maandagmiddag overleed hij. Het had zo gekunt ja....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
"Peter R. de Vries doodgetrapt na twitter-bericht." Nu al siked. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Die eikel moet zichzelf lekker gaan opknopen. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |