IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 15-11-2012 17:26 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 15 november 2012 17:21 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hallo, ik ben historicus en ik vind historisch spul dumbed down.

Ik ben echter niet echt boos hierover. Sterker nog, het geeft mooi bronmateriaal om onderzoek naar te doen. De manieren waarop mensen fout zitten zijn interessant.
Ik ben dumbed down, en ik vind dumbed down shit dumbed down.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 15-11-2012 18:47 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 november 2012 17:25 schreef bokkie666 het volgende:


Wat is die grammaticale fout?


"says scientists"

Moet uiteraard "say scientists" zijn, of "says scientist"

En hoe vaak kom je "teveel" niet tegen in Nederlandse kwaliteitskranten als het niet zelfstandig gebruikt wordt? ook schrikbarend veel. Dat krijg je ervan als er op correctoren bezuinigd wordt en men op de computerspelcheck vertrouwt.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-11-2012 18:49 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 14 november 2012 14:57 schreef WMP het volgende:
Hij is niet voor niets kickbokser.


<3


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 15-11-2012 18:52 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 15 november 2012 17:26 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik ben dumbed down, en ik vind dumbed down shit dumbed down.




"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-11-2012 19:17 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 15 november 2012 17:25 schreef bokkie666 het volgende:
Hier gaat het al fout. Een journalist schrijft een stukje en de kop wordt door iemand anders bedacht. Klopt de rest van het stuk wel?


Nee, in het stuk zelf stond ook dat wij van chimpanzees afstammen. Wat we uiteraard helemaal niet doen, we delen een gemeenschappelijke voorouder. Dat is iets heel anders.

The Independent heeft inmiddels overigens ook de strekking van het artikel aangepast. De nieuwe kop luidt:

"Newly discovered gene could help to explain human evolution, say scientists"

en in de tekst staat nu opeens:

"Researchers have discovered a new gene they say helps to explain how human evolution diverged from the last common ancestor we shared with chimpanzees."

Er zal dus wel flink aan de bel getrokken zijn door lezers.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-11-2012 11:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tja op de een of andere manier heeft vrijwel geen enkele krant meer wetenschapsredactie. Bezuinigd vanwege concurrentie met nieuwe media. Het stomme is natuurlijk dat kranten hun bestaansrecht ontlenen aan wat meer diepgang als ctrl v internetnieuws.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-11-2012 11:00]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-11-2012 11:27 by M. Profiel van M.

quote:
Op 15 november 2012 19:17 schreef Mark het volgende:
Nee, in het stuk zelf stond ook dat wij van chimpanzees afstammen. Wat we uiteraard helemaal niet doen, we delen een gemeenschappelijke voorouder.

Kijk, ik wist dat dan bijvoorbeeld weer niet, want ik weet over dit onderwerp niets.

Dankjewel!

P.S. waarom is het "uiteraard"?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-11-2012 11:35 by nark Profiel van nark

Jong geleerd...

TILBURG (ANP) - Twee broers van 7 en 11 jaar en hun 13-jarige neef zijn donderdag opgepakt voor een woninginbraak in Tilburg. Een getuige zag de oudste jongens over de schutting klimmen. De 7-jarige stond op de uitkijk, aldus de politie vrijdag.

De politie trof het drietal later aan. In de tas van een van de jongens werd een laptop gevonden die uit de woning was verdwenen. De broers uit Rijsbergen zijn op het politiebureau in het bijzijn van hun moeder verhoord en vrijgelaten. De oudste verdachte is vastgezet. Jeugdzorg en de Kinderbescherming zijn geïnformeerd.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-11-2012 12:41 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 november 2012 11:27 schreef M. het volgende:
Kijk, ik wist dat dan bijvoorbeeld weer niet, want ik weet over dit onderwerp niets.

Dankjewel!

P.S. waarom is het "uiteraard"?


Weet niet of ik de vraag goed interpreteer, maar bedoel je hoe we weten dat er een gemeenschappelijke voorouder is in plaats van, bijvoorbeeld, in de ontwikkeling van de chimpanzee er ineens een afsplitsing was zo'n 6-10 miljoen jaar geleden die tot de mens leidde?

Allereerst zou dit suggereren dat de chimpanzee zoals we die vandaag kennen, zelf totaal onveranderd zou zijn gebleven ten opzichte van de 'chimpanzee' van 10 miljoen jaar geleden. Er zijn echter geen 'chimpanzee' fossielen uit die tijd. Ben zelf geen evolutie-bioloog, dus de precieze details ken ik helaas ook niet (Elite wellicht?), maar gebaseerd op DNA-studies van de mens en de chimpanzee (en andere apensoorten ook, zoals gorilla's en bonobo's) kun je grofweg berekenen wanneer soorten divergeren en er veranderingen plaatsvinden. Dit wordt voornamelijk gedaan op basis van zogenaamde SNP's ("snips"), single-nucleotide polymorphisms, wat mutaties zijn van een enkel nucleotide in het genoom. Het aantal SNP's en de clustering ervan geeft een idee van wanneer op de evolutionaire ladder diverse soorten 'uit elkaar groeien', bij gebrek aan een betere omschrijving.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-11-2012 13:47 by M. Profiel van M.

Nee, nee, bij het woordje "uiteraard" dacht ik dat je bedoelde dat je toch wel een ontzettend domme idioot moet zijn als je denkt dat chimpanzees de voorouders van de mens zijn.
Misschien is dat ook wel zo dan maar ik heb geen flauw idee van soorten, afstammingen en weet ik wat.

Mijn interesse houdt overigens wel weer op bij die woorden met meer dan drie lettergrepen moet ik eerlijk zeggen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-11-2012 13:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 november 2012 12:41 schreef Mark het volgende:
Weet niet of ik de vraag goed interpreteer, maar bedoel je hoe we weten dat er een gemeenschappelijke voorouder is in plaats van, bijvoorbeeld, in de ontwikkeling van de chimpanzee er ineens een afsplitsing was zo'n 6-10 miljoen jaar geleden die tot de mens leidde?

Een grafiekje:




quote:
Allereerst zou dit suggereren dat de chimpanzee zoals we die vandaag kennen, zelf totaal onveranderd zou zijn gebleven ten opzichte van de 'chimpanzee' van 10 miljoen jaar geleden. Er zijn echter geen 'chimpanzee' fossielen uit die tijd. Ben zelf geen evolutie-bioloog, dus de precieze details ken ik helaas ook niet (Elite wellicht?)


Inderdaad de chimp heeft natuurlijk ook niet stil gestaan tijdens de 6-7 mya evolutie. Mensen zijn alleen een ander habitat in getrokken namelijk de savanne. Door globale klimaatveranderingen ging het klimaat van overwegend bos naar savanne. De chimpansees zijn in bosrijk gebied gebleven maar de voorouders van mensen hebben zich meer op de savanne gericht.

Dit is tevens de belangrijkse reden voor rechtoplopen geweest en heeft in het begin weinig met wapens in handen enzo te maken. Een grappige parallel zie je bij paarden die ook in Afrika leefden. De evolutie van het paard is wel erg goed beschreven, en bij paarden zie je duidelijk dat de benen ook van een beetje krom naar helemaal recht zijn gegaan. In het bos met allerlei takken schieten rechte benen niet op maar op de vlakte met meer snelle roofdieren zijn rechte benen veel belangrijker. Vroege menselijke fossielen hebben laten al wel rechte benen zien maar nog geen toename in hersenen.

Een reden waarom we nog geen chimpfossielen hebben gevonden is dat omgeving in het regenwoud fossilatie bijna niet toelaat.

quote:
maar gebaseerd op DNA-studies van de mens en de chimpanzee (en andere apensoorten ook, zoals gorilla's en bonobo's) kun je grofweg berekenen wanneer soorten divergeren en er veranderingen plaatsvinden. Dit wordt voornamelijk gedaan op basis van zogenaamde SNP's ("snips"), single-nucleotide polymorphisms, wat mutaties zijn van een enkel nucleotide in het genoom. Het aantal SNP's en de clustering ervan geeft een idee van wanneer op de evolutionaire ladder diverse soorten 'uit elkaar groeien', bij gebrek aan een betere omschrijving.


Hehe ik vraag me af of het zo duidelijk is voor M.

In het DNA word gekeken naar het aantal mutaties in bepaalde gebieden. Meestal wordt gekeken naar stukken DNA die heel veel geconserveerd zijn over tijd waar dus maar weinig evolutie kan plaats vinden omdat het te belangrijke genen zijn. Hoe meer mutaties er zijn ontstaan hoe meer tijd er dus versteken is. Een belangrijke aanname die hier wordt gemaakt is dat evolutie gradueel in een rechte lijn verloopt. Dat is niet altijd zo, maar in genen die altijd essentieel zijn kun je dat toch wel meer verwachten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-11-2012 13:53 by M. Profiel van M.

quote:
Op 16 november 2012 13:51 schreef ElitE het volgende:
Een grafiekje:




Kijk! Dat bedoel ik! Dat snap ik


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-11-2012 16:13 by Mark Profiel van Mark



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2012 20:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 november 2012 13:51 schreef ElitE het volgende:
Mensen zijn alleen een ander habitat in getrokken namelijk de savanne.


er is toch ook een theorie dat mens als soort aan het water zijn ontstaan? (sommige eigenschappen van ons, zoals onderhuids vet, verwijzen hiernaar). Het laatste woord zal hier nog niet over zijn gezegd denk ik!


w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 17-11-2012 8:35 by w817tjes Profiel van w817tjeshttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

Die 2 mensen die uit de Ark in het water zijn gevallen, waar we allemaal nu van afstammen bedoel je??



SQT
Usericon van SQT
Posted 17-11-2012 10:12 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Plasterk: Fusie provincies in 2015

Minister Plasterk van Binnenlandse Zaken hoopt dat de provincies Utrecht, Noord-Holland en Flevoland al voor de Provinciale Statenverkiezingen in maart 2015 zijn gefuseerd. Dat zei hij in het tv-programma Pauw & Witteman.

Plasterk zei het gek te vinden om in 2015 verkiezingen te houden voor drie provincies, terwijl die het jaar daarna fuseren. Hij erkent dat het krap wordt, maar hoopt dat de kiezers in 2015 voor één provinciebestuur kunnen stemmen.

In het regeerakkoord hebben PvdA en VVD afgesproken dat Noord-Holland, Flevoland en Utrecht tijdens deze regeerperiode fuseren, maar er staat niet bij wanneer.

----

Ik had er geen idee van dat dat besluit was überhaupt genomen. Waarom dan geen Randstandprovincie met ZH ipv Flevoland?

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 17-11-2012 10:12]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-11-2012 10:16 by M. Profiel van M.

Noord-Flevotrecht dus. Mooi klaar mee.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-11-2012 10:31 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Maar jij wist dit dus ook niet? Jij woont in Utrecht, toch? Ik vind het vreemd dat de VVD en PVDA dit als regering (niet eens de provincies) kunnen beslissen en de inwoners niet eens iets laten weten.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 17-11-2012 10:31]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-11-2012 12:08 by M. Profiel van M.

quote:
Op 17 november 2012 10:31 schreef SQT het volgende:
Maar jij wist dit dus ook niet? Jij woont in Utrecht, toch? Ik vind het vreemd dat de VVD en PVDA dit als regering (niet eens de provincies) kunnen beslissen en de inwoners niet eens iets laten weten.

Nu houd ik me niet zo vaak bezig met provinciale politiek, ik weet niet eens waar die bestuurslaag zich zoal mee bezig houdt. Dus vooralsnog heb ik geen mening.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-11-2012 20:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

http://solutd.com/brittdekker/view/eb012ab



En natuurlijk:



Paus Benedictus heeft miljoenen mensen gerustgesteld. De leider van de katholieke kerk heeft namelijk bekendgemaakt dat de wereld niet zal vergaan op 21 december 2012.

De paus, die niet in de sprookjes van de Maya's gelooft, zei tijdens de kerkdienst: "Jezus beschrijft niet het einde van de wereld. Wanneer hij apocalyptische beelden schetst, doet hij dat niet als profeet."

Volgens doemdenkers betekent het aflopen van de kalender van de Maya's op 21 december dat het einde van de wereld eraan zit te komen.

Benedictus gaat met die stellingname rechtstreeks in tegen Karen van K3, die denkt dat we na 21 december niet meer zullen bestaan.

http://www.powned.tv/nieuws/media/2012/09/karen_van_k3_wereld_vergaat_21.html

http://www.powned.tv/nieuws/tech/2012/11/paus_wereld_vergaat_niet_op_21.html

Tsja, wie moet je nou geloven...




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-11-2012 20:12]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-11-2012 20:50 by Mark Profiel van Mark

Oeh, omdraaiende polen. Ik neig toch naar de verklaring van de K3 dame, die onderbouwt het tenminste met een steekhoudende theorie. Omdraaiende polen. Als die inderdaad allemaal tegelijk rechtsomkeer maken terug naar Oost-Europa, dan stort de hele economie van in ieder geval Groot-Brittannie en wellicht ook meer west-europese landen subiet in. Geen loodgieters meer, geen vrachtwagenchauffeurs, niks.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-11-2012 20:51 by nark Profiel van nark

'Geweld Gaza moet stoppen'
18 nov. 2012, 18:33
Premier Mark Rutte en minister Frans Timmermans (Buitenlandse Zaken) hebben dit weekeinde in telefonische gesprekken met hoofdrolspelers aangedrongen op de-escalatie van het conflict in Gaza.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft dat zondag bekendgemaakt. Aan de Israëlische premier Benjamin Netanyahu en diens minister van Buitenlandse Zaken Avigdor Lieberman is gemeld dat Nederland het recht op zelfverdediging van Israël erkent. Tegelijk is de-escalatie volgens Rutte en Timmermans nu van het allergrootste belang en moet bemiddeling een kans krijgen.

Ook bij de Palestijnse minister van Buitenlandse Zaken drong Timmermans aan op de-escalatie. Bovendien liet de bewindsman weten dat ons land bereid is humanitaire hulp te bieden. Nederland hoopt dat Turkije en Egypte hun invloed kunnen uitoefenen om een staakt-het-vuren mogelijk te maken.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-11-2012 21:01 by XXL Profiel van XXL

Gewoon die hele regio daar platgooien en je bent van het probleem af. Vervolgens die 1,7 miljard vaten winbare olie en 3.500 miljard kubieke meter aardgas die daar recent ontdekt zijn claimen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2012 22:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 november 2012 20:09 schreef De Tegenpartij het volgende:
http://solutd.com/brittdekker/view/eb012ab



Billy Milano met zijn nieuwe vriendin?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-11-2012 22:01 by Mark Profiel van Mark

Oeh, oppassen XXL, heb een tijdje geleden ook ooit zoiets gezegd en kreeg toen meteen half moraliserend ZM over me heen. Sarcasme-tags zijn een must.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen