IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-10-2012 23:33 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Serviërs stelen 21 treinwagons
BELGRADO - In Servië zijn vier mannen opgepakt voor de diefstal van 21 wagons van de nationale spoorwegen.

De wagons werden op een spoorwegemplacement op een industrieterrein in de stad Smederevo met snijbranders in stukken gesneden en als oud ijzer verkocht. Dat meldde de Servische televisie vrijdag.

In totaal verkocht het viertal voor zo'n 20.000 euro ruim 92 ton ijzer aan schroothandelaren. De politie kwam de mannen op het spoor door een controle bij enkele handelaren.


Nauwelijks meer crimineel te noemen, die lui hebben hard moeten werken voor dat geld.



Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 26-10-2012 23:36 by Herrie Records Inc. Profiel van Herrie Records Inc.http://www.herrierecordsinc.com

.

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 26-10-2012 23:38]


I am mine own redeemer...!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-10-2012 23:40 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Hackers geven beveiligingssleutel PS3 vrij
HOOFDDORP - Een groep hackers die zich The Three Musketeers noemt, heeft de beveiligingssleutel van de PlayStation 3 online gezet.

Hiermee is het theoretisch mogelijk voor gehackte PS3-consoles om up to date te blijven met de meest recente firmware van het apparaat.
Dit zou ook betekenen dat de spelcomputers verbinding kunnen maken met PSN. Met de beveiligingssleutel kunnen ook diverse homebrew-programma's of Linux worden gedraaid op PlayStation 3.
De hackers zeggen dat het niet de bedoeling was deze sleutel vrij te geven, maar dat een groep Chinese hackers hem in handen heeft gekregen en er geld aan plande te verdienen. Daarom heeft de groep de sleutel zelf zo snel mogelijk publiekelijk beschikbaar gesteld.
Sony heeft vooralsnog niet gereageerd op het beschikbaar komen van de sleutel. Dit laatste betekent overigens niet dat de PlayStation 3 nogmaals gehackt is. De sleutel zou al geruime tijd bekend zijn geweest bij The Three Musketeers.
Bovendien is deze informatie op zichzelf geen hack, het stelt hackers enkel in staat om ook de recente en toekomstige firmwareupdates van de PS3 werkend te krijgen op hun gehackte spelcomputer.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-10-2012 23:41 by stigma Profiel van stigma

.


Subtiel kamerolifantje


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-10-2012 23:41 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Er mag ook niks hier!

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-10-2012 23:42]


5 Euro's? Op je muil!!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-10-2012 23:53 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Eddy Wally ingestort na overlijden van zijn geliefde ‘Mariëtje’
zondag 07 oktober 2012, 03u00Auteur: CHRIS SNICK, DIRK VERVERS EN BENJAMIN PRAET

52
Reageer op dit artikel
MailPrint

© ZVD

Lees ook
07/10/12 Rouwregister voor Mariëtte in Eddy’s rusthuis

Alles over
Glam & Gossip

Binnenland

ZELZATE - Mariëtte Wally (80) is gisterennamiddag overleden. De vrouw van ’s lands bekendste charmezanger stierf thuis in Zelzate een natuurlijke dood. Dochter Marina bracht haar vader in zijn rusthuiskamer het droevige nieuws. ‘Hij is ingestort’, vertelt ze wenend.
Het was iets na twee uur gisterennamiddag toen Mariëtte Roegiers – haar meisjesnaam – het leven liet. ‘Er kwamen nog een MUG en ambulance ter plaatse’, vertelt Frank Bruggeman, de OCMW-voorzitter van Zelzate. ‘Maar het was te laat.’ Dochter Marina (55) was bij haar moeder tijdens de laatste momenten. Daarna trok ze naar haar vader in Home Bloemenbos, waar hij al even verblijft.

‘Zij heeft hem het nieuws gebracht in het bijzijn van onze verpleegsters’, vertelt Bruggeman. ‘Waarschijnlijk zullen ze deze namiddag (gisteren, nvdr.) nog samen naar Mariëtte gaan, om afscheid te nemen. Ik hoef niet te zeggen dat Eddy het zeer lastig heeft. Hij staat voor een moeilijke periode. Sowieso voorzien we de volgende dagen in extra begeleiding. Iets wat we hier met iedereen doen die zijn partner verliest.’

Longontsteking

Voor veel mensen komt het overlijden van Mariëtte als een verrassing. Want de laatste maanden en jaren ging het vooral over de gezondheid van Eddy Wally. Enkele jaren geleden was er de kanker die hij overwon. Vorig jaar kreeg hij een hersenbloeding en raakte hij deels verlamd.

Maar in de schaduw van de ster kreeg Mariëtte het ook hard te verduren. Harder dan velen wisten. Ze woonde dan wel nog thuis, nu en dan werd ze opgenomen in het ziekenhuis. Eerst was er de tumor in 2006, daarna sukkelde ze van de ene longontsteking in de andere.

Voor Eddy zijn verjaardagsfeest in juli moest ze zelfs nog bijna verstek geven omdat ze de week ervoor zwaar ziek in bed lag. Vorige week herviel ze opnieuw. ‘Nog maar eens naar het ziekenhuis’, vertelt Frank Bruggeman. ‘Maar sinds enkele dagen was ze weer thuis. Ik dacht dat het beter ging met haar.’

Nooit bedrogen

Niet dus, bleek gisternamiddag. En met haar dood komt er een eind aan een van de opmerkelijkste koppels die het Vlaamse showbizzland ooit kende. Vanaf de 19de juli van 1956, hun huwelijksdag, stond Mariëtte trouw aan Eddy’s zijde. Was het niet om handtassen te verkopen, dan wel om achter de toog te staan van hun beroemde feestzaal Paris-Las Vegas in Ertvelde.

Schatje of zoetje hoorde je haar nooit vertellen. Eddy Wally , zo noemde ze hem in elk gesprek. Ze cijferde zichzelf weg voor zijn carrière, maar ze kreeg er naar eigen zeggen ook veel voor terug. Want Eddy zou haar nooit bedriegen. ‘Ook al krijgen we hier zo goed als dagelijks liefdesbrieven’, vertelde ze tien jaar geleden nog in een kranteninterview. ‘ Ik denk aan jou-kaartjes met kruisjes op. Ik maak daar geen probleem van. Bedriegen heeft in Eddy Wally nooit gezeten.’

Optreden op de kermis

Telkens als Mariëtte vertelde over hoe ze elkaar leerden kennen, zag je nog steeds de verliefdheid in haar ogen. ‘Ik was 17 en hij trad op tijdens de kermis’, stak ze van wal. ‘Samen met een vriendin zat ik naar hem te luisteren op een bankje. Nadien kwam hij mij ten dans vragen.’

‘Mijn vriendin, die een oogje op hem had, was boos. Hoe, gij gaat met Mariëtte dansen? En ik dan? En Eddy: Maar ik zie Mariëtje graag en ik heb nog nooit met haar gedanst. Hij kende me niet eens en hij zag me al graag. Och, ik heb hem altijd een schone vent gevonden.’

Maar zo graag ze over haar Eddy Wally sprak, zo veel moeite had ze om aan het onvermijdelijke te denken. ‘Over de dood kan ik niet praten’, ging het dan. ‘Ik word daar zo triestig van. Ik moet dan in elk geval geen andere man meer...’

Een keuze die Mariëtte nooit kreeg. Uiteindelijk kwam zij als eerste te gaan.

Teken het online rouwregister hier.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-10-2012 23:55 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-10-2012 1:00 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Bekende Congolese arts beschoten


De Congolese doktor Denis Mukwege
EPA
Toegevoegd: vrijdag 26 okt 2012, 21:49
In Congo is de beroemde gynaecoloog Denis Mukwege gisteren ternauwernood aan een moordaanslag ontsnapt. Vier onbekende mannen drongen zijn woonhuis in Bukavu binnen en schoten zijn bewaker dood.

Mukwege heeft een ziekenhuis opgericht in Bukavu en duizenden verkrachte vrouwen en kinderen geholpen.

'Oorlogswapen'
Hij noemt verkrachting een oorlogswapen en heeft meerdere prijzen ontvangen voor de manier waarop hij het probleem rond verkrachtingen op de kaart heeft gezet.

Tegen de BBC zei Mukwege dat de aanvallers niet om geld vroegen. "Ze wilden me vermoorden", aldus de gynaecoloog.

Bewaker
In afwachting van Mukwege's thuiskomst hielden de schutters zijn twee tienerdochters en een huisvriend onder schot. Toen hij thuiskwam, begon zijn bewaker te schreeuwen om hem te waarschuwen. De schutters richtten zich op de bewaker en schoten hem dood. Ook Mukwege werd beschoten maar bleef ongedeerd. De aanvallers vluchtten in Mukwege's auto.

Mukwege heeft voor zijn inspanningen voor onder meer de VN Mensenrechten Prijs ontvangen. Ook is hij verschillende keren genomineerd voor de Nobelprijs voor de Vrede.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 27-10-2012 2:37 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Thuiskopieheffing wordt 5 euro voor pc's en laptops in 2013

De overheid zal volgend jaar een tijdelijke thuiskopieheffing van 5 euro op elke nieuwe pc en laptop invoeren. Ook smartphones met meer dan 16GB en tablets met meer dan 8GB krijgen een heffing van 5 euro. Av-apparatuur krijgt een thuiskopieheffing van maximaal 2 euro, terwijl voor optische media 3 eurocent betaald moet worden.

Dat heeft staatssecretaris Teeven bekendgemaakt. De thuiskopieheffing gaat gelden voor diverse apparaten en media. Zo zal in 2013 voor elke nieuwe pc of laptop een vast heffingsbedrag van 5 euro gaan gelden, ongeacht de geboden opslagcapaciteit. Een tablet met minder dan 8GB aan opslag krijgt een heffing van 2,50 euro, daarboven dient 5 euro betaald te worden. Voor smartphones ligt deze grens op 16GB. Voor settopboxen en pvr's met meer dan 160GB dient eveneens 5 euro aan thuiskopieheffing betaald te worden, terwijl een externe hd-drive ongeacht de capaciteit een heffing van 1 euro krijgt.

Teeven stelt dat de thuiskopieheffing een jaar zal gelden. Verder zal de heffing op minidisks en analoge video- en audiocassettes geheel verdwijnen omdat deze opslagmedia nauwelijk nog verkocht worden.

De staatssecretaris, eerder voorstander voor afschaffing van de regeling, zegt de heffing noodgedwongen te moeten invoeren in afwachting van nieuwe wetgeving. Daarin moet een nieuw systeem ingevoerd worden waarbij de huidige stand van zaken in de consumentenelektronica wordt meegenomen.

Volgens Teeven zal de regeling gaan gelden voor circa 250 fabrikanten en importeurs. Zij moeten aan Stichting de Thuiskopie informatie doorgeven hoeveel apparaten zij hebben geïmporteerd of verkocht. Dezelfde plicht is er voor verkopers. Teeven schrijft dat het in de meeste gevallen gaat om internationaal opererende bedrijven die in andere landen al te maken zouden hebben met vergelijkbare heffingen en informatieverplichtingen.

De staatssecretaris stelt verder dat het bedrijfsleven, dat ageerde tegen de thuiskopieheffing, nauwelijks gebruik heeft gemaakt van inspraakmogelijkheden in het zogenaamde SONT-overleg. Binnen SONT zijn de tarieven voor de heffing bepaald. Teeven roept de partijen op om nog voor 1 januari 2013 nadere afspraken te maken over de invoering van de nieuwe heffingen en het kabinet daar in december over te informeren.



Bron.




Buma/Stemra en Thuiskopie vinden nieuwe thuiskopieheffingen te laag

Buma/Stemra en Stichting Thuiskopie vinden de uitbreiding van de thuiskopieheffing op computers, tablets, muziekspelers, externe harde schijven en settop-boxen een stap in de goede richting. Ze vinden het bedrag van maximaal vijf euro bij pc's, tablets en smartphones te laag.

Stichting de Thuiskopie, belast met het innen en verdelen van de heffingen, vindt het jammer dat de heffing voorlopig maar één jaar geldig is en niet drie jaar, zoals werd voorgesteld. De stichting roept de regering op 'zich gedurende het komende jaar te bezinnen op de hoogte van de nu vastgestelde te lage vergoedingen'.

Cees Vervoord, voorzitter van Stichting de Thuiskopie, toont zich verheugd over de uitbreiding, maar is teleurgesteld over de hoogte. "De netto opbrengst van het nieuwe systeem zal naar verwachting rond de 27 miljoen euro per jaar liggen, gelijk aan het in 2005 door Thuiskopie geïncasseerde bedrag", verzucht hij. "In de tussenliggende jaren zijn consumenten echter alleen maar meer gaan kopiëren."

Ook auteursrechtenorganisatie Buma/Stemra vindt de uitbreiding een 'stap in de goede richting', maar het bedrag dat de nieuwe heffingen op gaat leveren vindt de organisatie te laag. Buma/Stemra-directievoorzitter Hein van der Ree ziet de regeling dan ook niet als eindstation. "De vergoeding voor kopiëren van materiaal is nu geregeld, het legale digitale aanbod groeit maar de kraan met illegaal aanbod staat nog steeds wagenwijd open."

Volgens onderzoek van PwC, dat is uitgevoerd in opdracht van brancheverenigingen Stobi, FIAR en ICT~Office, zou de werkelijke schade door illegaal kopiëren jaarlijks slechts 12,1 miljoen per jaar bedragen. De verenigingen noemden de schadebedragen waarop de heffingen gebaseerd zijn toen 'volkomen uit de lucht gegrepen'.

Donderdag werd bekend dat de overheid volgend jaar een tijdelijke thuiskopieheffing van 5 euro op elke nieuwe pc en laptop gaat invoeren. Ook smartphones met meer dan 16GB en tablets met meer dan 8GB krijgen een heffing van 5 euro. Av-apparatuur krijgt een thuiskopieheffing van maximaal 2 euro, terwijl voor optische media 3 eurocent betaald moet worden.

Bron.



Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2012 2:46 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

1 Euro voor een harde schijf extra en dan onbeperkt downloaden. Wat mij betreft prima.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-10-2012 12:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 oktober 2012 2:46 schreef Onweerwolf het volgende:
1 Euro voor een harde schijf extra en dan onbeperkt downloaden. Wat mij betreft prima.


ik denk dat dat niet het gevolg is. het gaat over het feit dat je thuis een kopietje mag maken. oneindig downloaden valt daar niet onder lijkt mij


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-10-2012 20:25 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Willem Holleeder betrokken bij vechtpartij

AMSTERDAM - Willem Holleeder is zaterdagmiddag betrokken geraakt bij een vechtpartij op het terras van café Joffers in Amsterdam-zuid.

Vechtpartij Willem Holleeder
Fotoserie Dat heeft een woordvoerster van de politie bevestigd tegenover NU.nl.

Er ontstond ruzie tussen Holleeder en een andere man. Volgens Panorama zou het gaan om voormalig freefighter Dick V., maar de politie kon dit nog niet bevestigen.

De ruzie mondde uit in een vechtpartij tussen de twee, hetgeen flinke commotie veroorzaakte bij de overige terrasgasten. De woordvoerster van de politie benadrukt dat er geen wapens zijn gebruikt.


Ooggetuige

Een ooggetuige van het gevecht zegt tegenover NU.nl dat Holleeder compleet verrast werd door zijn belager. "Die man dook op Holleeder, zo over zijn vrienden heen die er tussen zaten. Het glas vloog alle kanten op. Er ontstond direct paniek bij de overige terrasgasten."

Na deze actie liep Holleeder met zijn vrienden richting de man. "Ze hebben toen nog een tijdje staan praten. Er werd niet meer gevochten, maar er was wel veel emotie, dat zag je aan de handgebaren", aldus de ooggetuige.


Verhoor

Waarom de ruzie ontstond en waarover het ging is nog onduidelijk. De vechtersbazen zijn meegenomen naar het politiebureau voor verhoor. De café-eigenaar heeft aangifte gedaan voor vernieling.



5 Euro's? Op je muil!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2012 20:29 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Zo, wat een interessant nieuws weer. Twee kutkneusjes die elkaar klapjes geven. Bijna net zo interessant als die twee kutkneusjes die gisteren in dit topic hun medicijnen waren vergeten te slikken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-10-2012 20:32 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 27 oktober 2012 12:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ik denk dat dat niet het gevolg is. het gaat over het feit dat je thuis een kopietje mag maken. oneindig downloaden valt daar niet onder lijkt mij
Teeven wou of een downloadverbod of de thuiskopieheffing bleef.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-10-2012 20:33 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 27 oktober 2012 20:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Zo, wat een interessant nieuws weer. Twee kutkneusjes die elkaar klapjes geven. Bijna net zo interessant als die twee kutkneusjes die gisteren in dit topic hun medicijnen waren vergeten te slikken.


Dit topic draagt onder andere de naam van Holleeder, dat is de reden dat ik het meld, anders had ik er niks mee gedaan.





5 Euro's? Op je muil!!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-10-2012 20:33 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

goed om te weten!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2012 20:35 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 27 oktober 2012 12:29 schreef attila_de_hun het volgende:
ik denk dat dat niet het gevolg is. het gaat over het feit dat je thuis een kopietje mag maken. oneindig downloaden valt daar niet onder lijkt mij


Jawel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2012 20:36 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 27 oktober 2012 20:33 schreef Sgeiterdt het volgende:
Dit topic draagt onder andere de naam van Holleeder, dat is de reden dat ik het meld, anders had ik er niks mee gedaan.






Het zij je vergeven.

Dit topic is vast gestart door een kutkneus die graag naar SBS6 kijkt en alleen spitsnieuws leest.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-10-2012 20:48 by nark Profiel van nark

'Jessica heeft verdriet'
27 okt. 2012, 18:20
Jessica Simpson is verdrietig vanwege de scheiding van haar ouders.

Dat vertellen bronnen aan People.

Tina en Joe Simpson maakten donderdag bekend dat zij na een huwelijk van 35 jaar uit elkaar gaan. "Jessica is verdrietig, maar het gaat goed. Ze pakt haar leventje weer op", vertelt een bekende van de zangeres.

Waarom de ouders van Simpson gaan scheiden is niet bekend. Volgens geruchten is Joe homoseksueel en zou hij een veel jongere vriend hebben.



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-10-2012 20:49 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

het is wat!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2012 21:09 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik ben benieuwd wat Homer er van vindt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-10-2012 21:15 by nark Profiel van nark

quote:
Op 27 oktober 2012 21:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ben benieuwd wat Homer er van vindt.




I like my beer cold, my TV loud and my homosexuals flaming.





Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 28-10-2012 8:40 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Man overleden bij redden suïcidale vrouw

VUGHT - Een 59-jarige man uit Zeist is zaterdagavond overleden bij een spoorwegovergang in Vught nadat hij had geprobeerd een vrouw van het spoor te halen. De vrouw wilde zelfmoord plegen. Dat heeft de politie gemeld. Toen de man de vrouw wilde wegtrekken werden ze beiden aangereden door de trein. De man overleefde het niet. De vrouw raakte zwaargewond. De man reed toevallig langs in een auto en zag de vrouw op het spoor staan, waarna hij besloot haar te redden. Hij was in gezelschap van nog een persoon. Volgens een woordvoerder van de politie hebben meerdere mensen het ongeluk zien gebeuren. Zij zijn opgevangen door Slachtofferhulp.


5 Euro's? Op je muil!!


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 28-10-2012 9:10 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Hehehe, ja las het op teletekst. Vrouw overleeft het ook nog. :')


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 28-10-2012 9:22 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up



Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen