IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-11-2012 13:35 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 28 november 2012 12:13 schreef CTTS het volgende:






???


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2012 13:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 november 2012 13:20 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, en nee.

Voor het grootste gedeelte van de mensen is het door hun gedrag gekomen dat ze een bepaald gewicht bereikt hebben. Of je nu omhoog of omlaag wil in gewicht, je lichaam gaat dat in eerste plaats tegenwerken omdat het graag in evenwicht blijft. Via allerlei truucjes probeert het dus kostte wat kost op gewicht te blijven.

In die zin wordt afvallen (of aankomen) dus moeilijker gemaakt door iets wat buiten jouw directe macht ligt en wat je niet aan karakterzwakte kan toeschrijven. Echter, het overwinnen van deze barrières is wel degelijk mogelijk. Dat kost overtuiging en doorzettingsvermogen, en het ontbreken van die twee dingen kun je best een karakterzwakte noemen.

Dus. Het is zeker niet makkelijk, en een uitspraak als "gewoon minder gaan eten en meer bewegen" is daarmee ook wat flauw, maar voor veel mensen geldt toch echt dat ze op karakter zouden moeten kunnen afvallen
In mijn geval (laat ik maar eerlijk zijn) moet ik inderdaad op karakter af kunnen vallen. Maar een vriendin van me, die ook richting veel te zwaar ging (op gevaarlijke wijze) heeft echt professionele hulp nodig gehad om af te vallen. Op een gegeven moment groeit het je boven het hoofd. Aan de foto te zien is het bij de betreffende vrouw ook het geval geweest.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-11-2012 13:38 by Mark Profiel van Mark

@Count Steel: Dat past toch nooit, joh.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-11-2012 13:38]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2012 13:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 november 2012 13:38 schreef Mark het volgende:
@Count Steel: Dat past toch nooit, joh.
Ik denk ook niet dat het vliegtuig in die vrouw past.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-11-2012 13:40 by Mark Profiel van Mark

Wel potentieel plaatjes-materiaal voor Hypnos.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2012 13:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 november 2012 13:19 schreef SQT het volgende:
Jemig Bastianus, doe niet zo verongelijkt politiek correct. Jij bent zelf een stuk venijniger dan megineen hier als het aankomt op mensen zonder bewijs veroordelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2012 13:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 november 2012 13:40 schreef Mark het volgende:
Wel potentieel plaatjes-materiaal voor Hypnos.
Eugh.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-11-2012 13:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 november 2012 13:37 schreef bastianus het volgende:
In mijn geval (laat ik maar eerlijk zijn) moet ik inderdaad op karakter af kunnen vallen. Maar een vriendin van me, die ook richting veel te zwaar ging (op gevaarlijke wijze) heeft echt professionele hulp nodig gehad om af te vallen. Op een gegeven moment groeit het je boven het hoofd. Aan de foto te zien is het bij de betreffende vrouw ook het geval geweest.

Het boven je hoofd groeien is nog steeds een karakterzwakte. Dat onderkennen en daarom professionele hulp zoeken is weer een karaktersterkte. Prima, toch?


I wish I was a butterfly


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-11-2012 13:43 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 28 november 2012 13:38 schreef Mark het volgende:
@Count Steel: Dat past toch nooit, joh.


Nou, dan moet ze toch gewoon maar 2 stoelen betalen.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2012 13:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 november 2012 13:40 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het boven je hoofd groeien is nog steeds een karakterzwakte. Dat onderkennen en daarom professionele hulp zoeken is weer een karaktersterkte. Prima, toch?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


SQT
Usericon van SQT
Posted 28-11-2012 13:52 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 28 november 2012 13:40 schreef bastianus het volgende:

Ik vind het allemaal best hoor, maar dat je het zelf weet.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2012 13:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 november 2012 13:52 schreef SQT het volgende:
Ik vind het allemaal best hoor, maar dat je het zelf weet.
Soms is correct doen ook een leuk middel om discussie uit te lokken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-11-2012 13:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 november 2012 13:54 schreef bastianus het volgende:
Soms is correct doen ook een leuk middel om discussie uit te lokken.



alleen als het correct doen niet correct is (anders valt er weinig te discussiëren)


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-11-2012 14:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Zorgen over Nederlandse goudstaven
AMSTERDAM - Een deel van de Tweede Kamer wil opheldering over de Nederlandse goudvoorraad, die grotendeels in het buitenland wordt bewaard.
Foto: ANP

SP en CDA willen weten of de goudstaven er nog wel echt liggen, blijkt uit Kamervragen die de twee partijen hebben gesteld.

Nederland heeft een goudreserve van 612 ton, ter waarde van zo'n 24 miljard euro. Slechts ongeveer een tiende daarvan ligt bij De Nederlandsche Bank (DN in Amsterdam. De rest ligt voor zover bekend opgeslagen in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Canada.

SP en CDA vragen zich af of het verstandig is om het goud in het buitenland te bewaren. Ze vinden ook dat moet worden gecontroleerd of het goud er nog wel echt ligt, en of het inderdaad om puur goud gaat. De SP vraagt zich hardop af of het niet beter is het goud naar Nederland te halen.

Duitsland

Een van de aanleidingen voor de Kamervragen is het besluit van de Bundesbank, de Duitse centrale bank, om de eigen goudvoorraad, die ook grotendeels in andere landen ligt, te gaan inspecteren. De Duitse Rekenkamer vond dat nodig, omdat Duitsland alleen schriftelijke verklaringen had dat het goud er ook echt lag.

De goudvoorraad is bedoeld als 'ultieme reserve' voor tijden van crisis. Daarnaast is het goud een belegging van DNB.

http://www.nu.nl/economie/2969107/zorgen-nederlandse-goudstaven.html

Hmmm.... Hahaha... Ja, op zich wel strak plan om dat te controleren


I wish I was a butterfly


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 28-11-2012 14:07 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Volgens mij heeft iemand 'Making Money' van pratchett gelezen


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-11-2012 16:05 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Wanbetalers nekken incassobureau

Toegevoegd: woensdag 28 nov 2012, 15:39

Incassobureau AFI uit Leeuwarden moet de deuren sluiten vanwege niet betalende opdrachtgevers. Het bedrijf, opgericht in 1948, is gisteren door de rechtbank in Leeuwarden failliet verklaard.

Volgens de curator betaalden veel bedrijven die klant waren van het incassobureau steeds vaker hun rekeningen niet of te laat. Ook moest AFI steeds meer moeite doen om vorderingen van bedrijven op particulieren te innen. Daardoor liepen de incassokosten op.

Een ander incassobureau heeft de lopende incassodossiers van AFI inmiddels overgenomen. Of ook de 24 personeelsleden van AFI daar aan het werk kunnen, is erg onzeker.

(NOS.nl)



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-11-2012 17:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 november 2012 14:07 schreef powertieke het volgende:
Volgens mij heeft iemand 'Making Money' van pratchett gelezen


Inderdaad, deed het mij ook aan denken.


Boeiender


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-11-2012 18:54 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 28 november 2012 12:51 schreef bastianus het volgende:
Zulke vergaande obesitas wordt vaak als een psychische afwijking gezien. Maar goed, als jullie liever schelden op dikke mensen en eigen schuld dikke bult zeggen, dan is dat jullie keuze, natuurlijk.


Schelden op dikke mensen is een psychische afwijking, daar kunnen we niets aan doen.



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-11-2012 19:14 by BARABAS Profiel van BARABAS

Die vrouw kon wel met een vrachtvliegtuig, alleen bezitten de meeste mensen niet over de capaciteit om buiten de gangbare paden te denken en te communiceren.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-11-2012 11:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Amerika had eind jaren vijftig het plan een atoombom op de maan gooien in een poging de Sovjet-Unie te intimideren. Dat was al eerder bekend, maar nu is er na 45 jaar een document van de Amerikaanse luchtmacht dat het bestaan van het project bevestigt.

Leonard Reiffel, een natuurkundige, is de schrijver van het document uit 1959. Hij moest voor de luchtmacht onderzoeken wat de zichtbaarheid en effecten waren van een explosie op de maan. In 2000 vertelde hij al eens in een interview over zijn vroegere werk, maar toen bestonden er nog geen verdere tastbare bewijzen.

Het geheime plan ontstond volgens Reiffel op het hoogtepunt van de Koude Oorlog, toen de Sovjet-Unie met succes de eerste Spoetnik had gelanceerd: "De luchtmacht wilde een paddenstoelvormige wolk die te zien zou zijn op aarde. De Verenigde Staten lagen namelijk achter in de race in de ruimte." De theorie was dat als de bom op de rand van de maan zou exploderen, de paddenstoelwolk verlicht zou worden door de zon.

Plan werd afgeblazen

Hoge militairen gaven uiteindelijk geen toestemming voor het plan: bij mislukking was het gevaar voor de mensen op aarde volgens hen te groot. Ook waren wetenschappers bang dat de maan besmet zou worden met radioactief materiaal.

In plaats van de maan op te blazen, besloot Amerika de 'Space Race' tegen de Sovjet-Unie op een andere manier voort te zetten. Uiteindelijk was het de Amerikaan Neil Armstrong die in juli 1969 als eerste mens voet op de maan zette.

De Amerikaanse regering heeft officieel de betrokkenheid bij dit project nooit erkend en ook de Amerikaanse luchtmacht weigert commentaar te geven op het document.
'
(bron ; nos.nl)


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-11-2012 13:46 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Gelukkig maken de Amerikanen af en toe ook nog iets serieuzere plannen.

Tabaksfabrikanten in VS moeten antireclame maken

De Amerikaanse tabaksfabrikanten moeten een reclamecampagne opzetten waarin ze toegeven dat ze jarenlang gelogen hebben over de gevaren van roken. Dat heeft een Amerikaanse rechter hen opgelegd. "De fabrikanten hebben de mensen bewust misleid. Dat moeten ze toegeven", oordeelde de rechter.
De tabaksfabrikanten zullen in de reclamecampagne "corrigerende verklaringen" moeten afleggen. Dat kan met slogans als "Roken doodt, gemiddeld 1.200 Amerikanen per dag", "roken is zeer verslavend. Nicotine is het verslavende bestanddeel in tabak", of nog "Wanneer je rookt, kan nicotine je hersenen veranderen. Daarom is stoppen met roken zo moeilijk."

De Amerikaanse rechter Gladys Kessler haalt met het vonnis een belangrijke slag thuis. "Door te verzekeren dat de consumenten weten dat tabaksproducenten in het verleden bewust misleidende boodschappen hebben verspreid over de gevolgen van roken, zal het in de toekomst niet meer mogelijk zijn om nog te zeggen dat roken onschadelijk is." Kessler vecht al jaren tegen de tabaksindustrie.





The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2012 20:50 by bastianus Profiel van bastianus

Denkt die gast serieus dat er nog mensen zijn die niet weten dat roken schadelijk is?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2012 20:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 november 2012 20:50 schreef bastianus het volgende:
Denkt die gast serieus dat er nog mensen zijn die niet weten dat roken schadelijk is?


hehe nouja er zijn echt nog wel mensen die beweren dat het niet echt bewezen is, maar die hebben het concept iig wel gehoord


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 29-11-2012 20:58 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 29 november 2012 20:50 schreef bastianus het volgende:
Denkt die gast serieus dat er nog mensen zijn die niet weten dat roken schadelijk is?


Het is heeel goed voor de economie, gezelligheid en op het juiste gewicht blijven.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2012 21:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dan lijkt geriaphagy toch nog beter want dan is het ook nog eens goed voor het milieu


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen