IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-12-2012 10:23 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 4 december 2012 10:09 schreef nark het volgende:
Volgens De Vries zijn veel clubgrensrechters "stuitend partijdig en grenzeloos onsportief." Hij vindt dat clubs daar vaker tegen moeten optreden. "Veel clubs voeden onsportieve clubgrensrechters niet op, maar moedigen het aan en lachen er om. Onderdeel van het probleem."
Veel te vaak meegemaakt.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 04-12-2012 10:23 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 december 2012 21:02 schreef XXL het volgende:
Grappig. Als je dat als man zou doen noemen ze je een serie verkrachter.


Was ook het eerste dat mij te binnen schoot.
Toch eens proberen en dan eggen dat ik gewoon seksverslaafde ben.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-12-2012 11:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Peter R de vries is een arrogant over het paard getilde eikel die gewoon zijn (twitter)bek moet houden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-12-2012 11:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 december 2012 10:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Lijkt bastianus wel.
Had gekund, inderdaad. Maar goed, om partijdige grensrechters dan maar meteen dood te schoppen is zelfs mij een brug te ver.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-12-2012 11:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 december 2012 10:23 schreef bokkie666 het volgende:
Veel te vaak meegemaakt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 04-12-2012 11:43 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Alks je last hebt van partijdige grensrechters ben je gewoon niet goed genoeg om de overhand te krijgen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 04-12-2012 12:26 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 4 december 2012 11:43 schreef Kvelgeest het volgende:
Alks je last hebt van partijdige grensrechters ben je gewoon niet goed genoeg om de overhand te krijgen.
Voetbal is geen contactsport, dus je lekkere lijf inzetten heeft dan geen nut.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-12-2012 12:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 december 2012 11:43 schreef Kvelgeest het volgende:
Alks je last hebt van partijdige grensrechters ben je gewoon niet goed genoeg om de overhand te krijgen.
Ook dat inderdaad. Wat mij overigens verbaast in al het wijzen naar schuldigen. Zoals KNVB die strengere regels moet instellen etc. Maarre, hoe is het mogelijk dat drie gassies iemand die op de grond ligt blijven trappen? Is er niemand van hun club die in durft te grijpen? Of van de andere club? Zulke ratten kunnen toch gewoon ter plekke door omstanders aangepakt worden?
Ik grijp vrijwel altijd in bij agressie (tenzij de overmacht van de agressoren te groot zou zijn). Ik zou het mezelf nooit vergeven hebben als ik langs de kant bleef staan. Maar het lijkt wel alsof iedereen bang is geworden voor straatschoffies. Bij collega's zie ik het ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-12-2012 12:34 by Helvete Profiel van Helvete

Misschien waren er geen omstanders.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 04-12-2012 12:37 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 4 december 2012 12:34 schreef Helvete het volgende:
Misschien waren er geen omstanders.
Sowieso op het veld. Als je vanuit het spel ziet dat iemand langs de kant geslagen wordt grijp je toch in.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 04-12-2012 12:38 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 4 december 2012 12:26 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Voetbal is geen contactsport, dus je lekkere lijf inzetten heeft dan geen nut.
Obvious OWW is Obvious.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-12-2012 12:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 december 2012 12:30 schreef bastianus het volgende:
Maarre, hoe is het mogelijk dat drie gassies iemand die op de grond ligt blijven trappen?

Weet je hoe snel zoiets gaat, en hoe weinig tijd je nodig hebt om iemand in potentie dood te schoppen? Als je iemand één keer verkeerd op z'n hoofd slaat heb je hem al dood.
quote:
Maar het lijkt wel alsof iedereen bang is geworden voor straatschoffies.

Mwah. Eeuwenoud menselijk gedrag, dat niet ingrijpen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effect


I wish I was a butterfly


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-12-2012 12:42 by Count Steel Profiel van Count Steel

Zelf een aantal wedstrijden gespeeld tegen FC Haatbaard (Sloten), echt geen pretje daar.

De jongens zaten in de Ramadan en waren na een kwartier gesloopt. Wij liepen er over heen met 0-8 en lieten merken hier erg blij mee te zijn. We zijn onder politiebegeleiding naar de auto's gebracht.

De grensrechter was niet eens partijdig trouwens...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-12-2012 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

laat ze dan op elkaar schoppen, een aparte competitie.


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 04-12-2012 12:54 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Blijft toch apart. Bij rugby word je al door je team gecorrigeerd als je tegen de scheids praat.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-12-2012 13:03 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 4 december 2012 12:54 schreef Kvelgeest het volgende:
Blijft toch apart. Bij rugby word je al door je team gecorrigeerd als je tegen de scheids praat.


Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat meer dan de helft van de spelers de spelregels niet eens goed kent


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-12-2012 13:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 december 2012 12:40 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Weet je hoe snel zoiets gaat, en hoe weinig tijd je nodig hebt om iemand in potentie dood te schoppen? Als je iemand één keer verkeerd op z'n hoofd slaat heb je hem al dood.

Ja, dat weet ik. Zelf een keer bij zoiets ingegrepen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 04-12-2012 13:23 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 4 december 2012 13:03 schreef Count Steel het volgende:
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat meer dan de helft van de spelers de spelregels niet eens goed kent
Irrelevant. Zo'n arbiter staat er niet voor niets.
Ook op professioneel niveau is de houding tenopzichte van de scheids een wereld van verschil.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 04-12-2012 13:24 by nark Profiel van nark

Archeologen in Pyongyang hebben de vondst van een hol van het mythische dier de eenhoorn 'recentelijk herbevestigd', zo wordt gemeld door het KCNA (Korean Central News Agency), het officiële staatspersbureau van Noord-Korea. .

Normaal gesproken komt er van de KCNA alleen maar nieuws over de onwaarschijnlijke wetenschappelijke prestaties van Noord-Koreaanse wetenschappers, en de liefde die het volk voelt voor de leiders.

Het zou gaan om het hol van een van de eenhoorns die werd bereden door de oude Koreaanse koning Tongmyong. Hij was de grondlegger van een konininkrijk dat delen van China en het Koreaanse schiereiland bevatte van de derde eeuw voor Christus tot de zevende eeuw na Christus. Volgens Jo Hui Sung, directeur van het Archeologische Historische Instituut van Noord-Korea, wordt er in de oude geschiedenisboeken al over dit hol gesproken.

Het hol zou zich 200 meter van een tempel bevinden. Vlak voor het nest zou een rechthoekige rots staan met daarop de inscriptie 'Eenhoornhol'. 'Deze inscriptie stamt vermoedelijk uit de periode van het Koryo Koninkrijk (918-1392)', meldt het KCNA



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-12-2012 13:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 december 2012 13:13 schreef bastianus het volgende:
Ja, dat weet ik. Zelf een keer bij zoiets ingegrepen.

Nou dan

Mijn ervaring met elkaar kapotmakende mensen uit elkaar halen is dat (nietingrijpende) vrienden van een der vechtende partijen zomaar kan denken dat je juist mee komt doen om de respectievelijke partij méér letsel aan komt brengen en derhalve jíj juist weggehouden moet worden. Kneuzen.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-12-2012 13:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 4 december 2012 13:24 schreef nark het volgende:
Archeologen in Pyongyang hebben de vondst van een hol van het mythische dier de eenhoorn 'recentelijk herbevestigd', zo wordt gemeld door het KCNA (Korean Central News Agency), het officiële staatspersbureau van Noord-Korea. .

Normaal gesproken komt er van de KCNA alleen maar nieuws over de onwaarschijnlijke wetenschappelijke prestaties van Noord-Koreaanse wetenschappers, en de liefde die het volk voelt voor de leiders.

Het zou gaan om het hol van een van de eenhoorns die werd bereden door de oude Koreaanse koning Tongmyong. Hij was de grondlegger van een konininkrijk dat delen van China en het Koreaanse schiereiland bevatte van de derde eeuw voor Christus tot de zevende eeuw na Christus. Volgens Jo Hui Sung, directeur van het Archeologische Historische Instituut van Noord-Korea, wordt er in de oude geschiedenisboeken al over dit hol gesproken.

Het hol zou zich 200 meter van een tempel bevinden. Vlak voor het nest zou een rechthoekige rots staan met daarop de inscriptie 'Eenhoornhol'. 'Deze inscriptie stamt vermoedelijk uit de periode van het Koryo Koninkrijk (918-1392)', meldt het KCNA





Is Lain al gesignaleerd ondertussen?


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-12-2012 14:01 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Het hol van de Eenhoorn


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 04-12-2012 14:09 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Waarom dacht ik nou hetzelfde??? :')


Black seeds of bunny!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-12-2012 14:14 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 4 december 2012 13:23 schreef Kvelgeest het volgende:
Irrelevant. Zo'n arbiter staat er niet voor niets.
Ook op professioneel niveau is de houding tenopzichte van de scheids een wereld van verschil.


Ja/nee. Bij kennis van spelregels ontstaat begrip voor arbitrale beslissingen.

Ook op professioneel niveau wordt er veel te veel gemekkerd tegen de arbiter. Lekker de rolmodel uithangen


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-12-2012 14:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 december 2012 14:14 schreef Count Steel het volgende:
Ja/nee. Bij kennis van spelregels ontstaat begrip voor arbitrale beslissingen.

Ook op professioneel niveau wordt er veel te veel gemekkerd tegen de arbiter. Lekker de rolmodel uithangen

Dat zegt kvelgeest ook, dat ook op professioneel niveau er een groot verschil tussen rugby (zeggen niet zoveel) en voetbal (zeggen veel te veel) is


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen