![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat jammer nou dat ik niet in Beverwijk woon! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
D'oh 666 voor mij. Ik hoop op een D66/GL college in me stadsie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Jammer voor je. Veel linkser wordt het immers niet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Als debiel-nationalistisch ("verplicht het Nederlandsch volkslied zingen op school") en xenofoob gebral overgoten met wat linkse uitgangspunten je aanspreekt, is de NVU inderdaad de partij voor je. Maar om te stellen dat het niet veel linkser kan dan de NVU is een (bewust) verkeerde voorstelling van zaken. De NVU is net zo links als de VVD liberaal. ![]() |
|
Ik heb toch maar Groen Links gestemd, de partij waar ik op wilde stemmen (Rosa) blijkt te bestaan uit een stel leipo's. Hun programma stond me zeer zeker aan, maar toen ik wat onderzoek deed naar de lijsttrekkers, kwam ik tot de conclusie dat ik het toch maar niet moest doen. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Sjips, Partij voor de Dieren alleen net over de grens (Amsterdam), toen maar Groen Links gestemd. Stempas iig gevonden ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: ![]() BTW: stempas? signature ![]() |
|
Die krijg je als beginnende stemmer. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-03-2014 21:58] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
lol, ik snap het ik stem pas LOL signature ![]() |
|
quote: Nationalisme en xenofobie zijn geen standpunten die zuiver rechts of links te noemen zijn. Misschien leek het een beste tijd of het exclusief rechts was en het ging een tijdje ook best gelijk op, maar de geschiedenis leert ons toch echt anders. En het feit dat zowel de PVV en al helemaal de NVU ondertussen veel tot vrijwel exclusief linkse standpunten hebben geeft dat ook nog eens een keer aan. quote: Is het voor mij ook geworden. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-03-2014 22:24] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Heb je dat mij zien beweren? quote: Op het gebied van veiligheid en belastingen zijn ze exclusief rechts. Precies dus wat ik schreef: ze hebben zeker linkse standpunten, maar om de NVU nu neer te zetten als het meest linkse wat er is, is een zware overdrijving en gewoon onwaar. ![]() |
|
D66 grote winnaar. Even op de 'standpunten' pagina zoeken tussen de kernwoorden. "Dier" - geen hit, "Vee" - geen hit, "Milieu" - geen hit, ik geloof niet echt dat ze voor het bevorderen van dierenwelzijn staan ![]() ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: De import hebben we volgens mij al aardig voor elkaar, alleen met het zelf produceren wil het wat minder vlotten. We zullen dus nog wel even afhankelijk blijven van import. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Nee, maar dat betekent nog niet dat het niet waard is om het erover te hebben ![]() quote: Belastingverlaging afgezet tegen "3 - Tegen de internationale kapitalistische uitbuiting van de burgers" en meer geld naar politie, zorg en onderwijs vind ik niet bepaald rechts. Al met al kan ik me zo voorstellen dat de NVU in bvb. Arnhem de meest linkse partij is. No dogs, no masters. ![]() |
|
Sowieso valt het qua de belastingverlaging wel mee. Ik heb niet de spelonken van hun site of historie nagelezen, maar in de gemeenteraadsprogramma's zag ik zo snel slechts iets over het afschaffen van hondenbelasting. Nou, jippiejee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Vet, NVU komt nergens in de raad. ![]() ![]() |
|
quote:Sjips ik bedoel natuurlijk 'verbod op' hehe. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Op Wikipedia over Constant Kusters: 'Kusters onderhoudt intensieve banden met Duitse neonazi's, hetgeen zich onder meer uit in de aanwezigheid van Duitsers op NVU-demonstraties.' Ik mag hopen dat ze dat niet meer doen. Maar er staat ook: 'dat zijn politieke voorkeur, indien er niet de mogelijkheid is om NVU te stemmen, bij de SP ligt.' ![]() |
|
Als je dat maar weet: NVU is SP-light. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Ik snap niet waarom je je druk zou maken over een stelletje gemarginaliseerde rechterarm-gekkies. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Gemarginaliseerd? Zo klein is de PVV niet ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik verdiep me niet zo in de politiek (understatement), maar ik vind het iig wel goed dat de PVV de problematiek rondom Marrokaanse jeugd aanstipt en niet om de hete brij heendraait. Verder slaan ze uiteraard nogal door en is het een populistische natte kartonnen doos. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Ja, +1. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: MaRoKKAanse Integreer nu toch es man! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-03-2014 12:03] signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |