IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twee Groenlinksers en een VVD'er lopen een bar in. [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 19-03-2014 12:37 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Wat jammer nou dat ik niet in Beverwijk woon!


5 Euro's? Op je muil!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-03-2014 13:53 by M. Profiel van M.

D'oh 666 voor mij. Ik hoop op een D66/GL college in me stadsie.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 19-03-2014 15:06 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

quote:
Op 19 maart 2014 11:39 schreef Kvelgeest het volgende:
Je gaat dus NVU stemmen?

Nee, in Haarlem(mijn woonplaats)doet de gestrekte armen partij niet mee.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-03-2014 17:12 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 19 maart 2014 15:06 schreef _Thomas_ het volgende:
Nee, in Haarlem(mijn woonplaats)doet de gestrekte armen partij niet mee.
Jammer voor je. Veel linkser wordt het immers niet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-03-2014 18:50 by WMP Profiel van WMP

Als debiel-nationalistisch ("verplicht het Nederlandsch volkslied zingen op school") en xenofoob gebral overgoten met wat linkse uitgangspunten je aanspreekt, is de NVU inderdaad de partij voor je. Maar om te stellen dat het niet veel linkser kan dan de NVU is een (bewust) verkeerde voorstelling van zaken. De NVU is net zo links als de VVD liberaal.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 19-03-2014 19:48 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Ik heb toch maar Groen Links gestemd, de partij waar ik op wilde stemmen (Rosa) blijkt te bestaan uit een stel leipo's. Hun programma stond me zeer zeker aan, maar toen ik wat onderzoek deed naar de lijsttrekkers, kwam ik tot de conclusie dat ik het toch maar niet moest doen.


5 Euro's? Op je muil!!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-03-2014 20:19 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Sjips, Partij voor de Dieren alleen net over de grens (Amsterdam), toen maar Groen Links gestemd. Stempas iig gevonden


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-03-2014 21:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 19 maart 2014 20:19 schreef Fusion het volgende:
Sjips, Partij voor de Dieren alleen net over de grens (Amsterdam), toen maar Groen Links gestemd. Stempas iig gevonden




BTW: stempas?


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-03-2014 21:57 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Die krijg je als beginnende stemmer.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-03-2014 21:58]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-03-2014 22:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

lol, ik snap het

ik stem pas

LOL


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-03-2014 22:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 19 maart 2014 18:50 schreef WMP het volgende:
Als debiel-nationalistisch ("verplicht het Nederlandsch volkslied zingen op school") en xenofoob gebral overgoten met wat linkse uitgangspunten je aanspreekt, is de NVU inderdaad de partij voor je. Maar om te stellen dat het niet veel linkser kan dan de NVU is een (bewust) verkeerde voorstelling van zaken. De NVU is net zo links als de VVD liberaal.

Nationalisme en xenofobie zijn geen standpunten die zuiver rechts of links te noemen zijn. Misschien leek het een beste tijd of het exclusief rechts was en het ging een tijdje ook best gelijk op, maar de geschiedenis leert ons toch echt anders. En het feit dat zowel de PVV en al helemaal de NVU ondertussen veel tot vrijwel exclusief linkse standpunten hebben geeft dat ook nog eens een keer aan.
quote:
Op 19 maart 2014 13:53 schreef M. het volgende:
D'oh 666 voor mij. Ik hoop op een D66/GL college in me stadsie.

Is het voor mij ook geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-03-2014 22:24]


I wish I was a butterfly


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-03-2014 23:32 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 19 maart 2014 22:24 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nationalisme en xenofobie zijn geen standpunten die zuiver rechts of links te noemen zijn.


Heb je dat mij zien beweren?

quote:
helemaal de NVU ondertussen veel tot vrijwel exclusief linkse standpunten hebben geeft dat ook nog eens een keer aan.


Op het gebied van veiligheid en belastingen zijn ze exclusief rechts. Precies dus wat ik schreef: ze hebben zeker linkse standpunten, maar om de NVU nu neer te zetten als het meest linkse wat er is, is een zware overdrijving en gewoon onwaar.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-03-2014 7:39 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

D66 grote winnaar. Even op de 'standpunten' pagina zoeken tussen de kernwoorden.

"Dier" - geen hit,
"Vee" - geen hit,
"Milieu" - geen hit,

ik geloof niet echt dat ze voor het bevorderen van dierenwelzijn staan Jammer, want ik hoop zo dat NL zo progressief mogelijk wordt op dat gebied. Ik zou het een fantastische stap vinden als we alle vormen van produceren en vooral import van bont voor elkaar krijgen


When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2014 7:51 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 maart 2014 7:39 schreef Fusion het volgende:
Ik zou het een fantastische stap vinden als we alle vormen van produceren en vooral import van bont voor elkaar krijgen


De import hebben we volgens mij al aardig voor elkaar, alleen met het zelf produceren wil het wat minder vlotten.

We zullen dus nog wel even afhankelijk blijven van import.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-03-2014 8:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 19 maart 2014 23:32 schreef WMP het volgende:
Heb je dat mij zien beweren?

Nee, maar dat betekent nog niet dat het niet waard is om het erover te hebben
quote:
Op het gebied van veiligheid en belastingen zijn ze exclusief rechts. Precies dus wat ik schreef: ze hebben zeker linkse standpunten, maar om de NVU nu neer te zetten als het meest linkse wat er is, is een zware overdrijving en gewoon onwaar.

Belastingverlaging afgezet tegen "3 - Tegen de internationale kapitalistische uitbuiting van de burgers" en meer geld naar politie, zorg en onderwijs vind ik niet bepaald rechts.

Al met al kan ik me zo voorstellen dat de NVU in bvb. Arnhem de meest linkse partij is.


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-03-2014 8:37 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Sowieso valt het qua de belastingverlaging wel mee. Ik heb niet de spelonken van hun site of historie nagelezen, maar in de gemeenteraadsprogramma's zag ik zo snel slechts iets over het afschaffen van hondenbelasting. Nou, jippiejee.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 20-03-2014 8:39 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Vet, NVU komt nergens in de raad.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-03-2014 8:45 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 maart 2014 7:51 schreef XXL het volgende:
De import hebben we volgens mij al aardig voor elkaar, alleen met het zelf produceren wil het wat minder vlotten.

We zullen dus nog wel even afhankelijk blijven van import.
Sjips ik bedoel natuurlijk 'verbod op' hehe.


When your people matter, menstrual health matters


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 20-03-2014 8:54 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Op Wikipedia over Constant Kusters:

'Kusters onderhoudt intensieve banden met Duitse neonazi's, hetgeen zich onder meer uit in de aanwezigheid van Duitsers op NVU-demonstraties.'

Ik mag hopen dat ze dat niet meer doen.

Maar er staat ook:

'dat zijn politieke voorkeur, indien er niet de mogelijkheid is om NVU te stemmen, bij de SP ligt.'


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-03-2014 8:55 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Als je dat maar weet: NVU is SP-light.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-03-2014 9:51 by M. Profiel van M.

Ik snap niet waarom je je druk zou maken over een stelletje gemarginaliseerde rechterarm-gekkies.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-03-2014 10:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 20 maart 2014 9:51 schreef M. het volgende:
Ik snap niet waarom je je druk zou maken over een stelletje gemarginaliseerde rechterarm-gekkies.

Gemarginaliseerd? Zo klein is de PVV niet


I wish I was a butterfly


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-03-2014 11:08 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik verdiep me niet zo in de politiek (understatement), maar ik vind het iig wel goed dat de PVV de problematiek rondom Marrokaanse jeugd aanstipt en niet om de hete brij heendraait. Verder slaan ze uiteraard nogal door en is het een populistische natte kartonnen doos.


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-03-2014 11:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 20 maart 2014 11:08 schreef Fusion het volgende:
Ik verdiep me niet zo in de politiek (understatement), maar ik vind het iig wel goed dat de PVV de problematiek rondom Marrokaanse jeugd aanstipt en niet om de hete brij heendraait. Verder slaan ze uiteraard nogal door en is het een populistische natte kartonnen doos.

Ja, +1.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-03-2014 12:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 20 maart 2014 11:08 schreef Fusion het volgende:
Ik verdiep me niet zo in de politiek (understatement), maar ik vind het iig wel goed dat de PVV de problematiek rondom Marrokaanse jeugd aanstipt en niet om de hete brij heendraait. Verder slaan ze uiteraard nogal door en is het een populistische natte kartonnen doos.

MaRoKKAanse


Integreer nu toch es man!

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-03-2014 12:03]


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen