IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twee Groenlinksers en een VVD'er lopen een bar in. [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2017 19:40 by Snaack Profiel van Snaack

Hoe oud was Trump ook al weer? Zoooo volwassen om maar gewoon op te hangen als je je zin niet krijgt (gesprek met Australische premier) En McCain maar proberen de boel diplomatiek te redden. OMG

quote:
McCain belt Australische ambassadeur om goede band te benadrukken
De bekende republikeinse senator John McCain heeft donderdag met de Australische ambassadeur in de VS gebeld in navolging van president Trumps afgebroken Australische premier Malcolm Turnbull.

McCain wilde zijn "onvoorwaardelijke steun voor de band tussen de VS en Australië uitspreken".

"Ik heb de ambassadeur gevraagd om tegenover het Australische volk te benadrukken dat hun Amerikaanse broeders onze historische band op waarde schatten, en de Australiërs eren die zich strijdend aan onze zijde hebben opgeofferd", zei McCain in een statement.


Jezus Christus mensen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-02-2017 19:40 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 2 februari 2017 19:31 schreef Snaack het volgende:
Go Arnie!!!

https://twitter.com/Schwarzenegger/status/827169996866347008




[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-02-2017 19:41]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-02-2017 10:47 by Snaack Profiel van Snaack



WMP
Usericon van WMP
Posted 03-02-2017 11:22 by WMP Profiel van WMP

Een inreisverbod goed proberen te praten met de Bowling Green Massacre, een aanslag... die nooit heeft plaastgevonden.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-02-2017 11:26 by Snaack Profiel van Snaack

Dat is een alternative fact


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-02-2017 14:34 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Alternative-massacre :')


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-02-2017 14:39 by bastianus Profiel van bastianus


Haha. Dag Lubach.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-02-2017 15:01 by nark Profiel van nark

De makers van South Park denken niet nog langer grappen te gaan maken rondom Donald Trump en zijn presidentiële beslissingen. "Zijn presidentschap is al een grap op zich, daar hoeven wij geen grapjes meer over te maken."
In gesprek met ABC News vertellen Matt Stone en Trey Parker dat de verhaallijn waarin docent Mr. Garrison veel gelijkenissen toont met de huidige president van de Verenigde Staten niet meer iedere week een vervolg zal krijgen.
"Het voelt alsof het te ingewikkeld aan het worden is", aldus Stone over het bijhouden van alle beslissingen die de regering van Trump neemt. Ook de verkiezingen tussen Clinton en Trump waren al lastig om op de voet te volgen in de serie.
De makers van South Park gingen er vanuit dat Clinton de verkiezingen zou winnen en schreven daar ook in de serie naar toe. Toen bleek dat Trump de verkiezingen had gewonnen moesten de schrijvers het script meteen omgooien.
"Het is heel lastig als satire de waarheid wordt. In het laatste seizoen van South Park probeerden we grappen te maken over wat er aan de hand was, maar we konden het gewoon niet bijhouden. Wat er in het echt gebeurde was nog veel grappiger dan wij konden




Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-02-2017 17:30 by nark Profiel van nark

Stikum zou ik het wel grappig vinden als die Sylvana in de kamer komt, kijk nu al uit naa Wilders versus Sylvana......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-02-2017 19:33 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Anti-Trump gekte grenst aan psychose

De haat stroomt door de straten en de (sociale) media. Maar het is de goede haat, het is de haat tegen Donald Trump. De man is slecht en zal niets goed doen. Hij dient bestreden te worden altijd en overal en alles is geoorloofd. Alles. Madonna is niet de enige die droomt van een bom op het Witte Huis. "Waarom is hij nog niet dood?", las ik op een facebookpagina. Ook dat is Holland Against Hate.

http://www.rtlz.nl/node/2327376




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 03-02-2017 20:11 by Vonn.Esch Profiel van Vonn.Esch

quote:
Op 3 februari 2017 11:22 schreef WMP het volgende:
Een inreisverbod goed proberen te praten met de Bowling Green Massacre, een aanslag... die nooit heeft plaastgevonden.


Sjeez... Het wordt gekker en gekker. Wat een gekkies heeft de president om zich heen, je zou er bang van worden.

Het zal mij benieuwen hoe lang dit stand houdt. Je kan toch niet met droge ogen beweren dat Trump ook maar 1 goed / op gezond verstand en feiten gefundeerd ding heeft gedaan tot nu toe. Kan me echt niet voorstellen dat dit 4 jaar lang zo doorgaat.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-02-2017 21:07 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 3 februari 2017 20:11 schreef Vonn.Esch het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat dit 4 jaar lang zo doorgaat.


Het is een glijdende schaal. Een jaar geleden kon niemand zich voorstellen dat Trump überhaupt president zou worden.



Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 04-02-2017 9:07 by Attila_the_hun Profiel van Attila_the_hun

Ik ben benieuwd... Een federale rechter heeft het inreisverbod opgeschort. Ik ben benieuwd hoe Trump hiermee zal omgaan!


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-02-2017 9:21 by bastianus Profiel van bastianus

Vast weer zo'n D66-rechter.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-02-2017 9:48 by XXL Profiel van XXL

Ach. Ik zie de voordelen van Trump nog wel in.

Deze man kan nooit goed zijn voor de wereldeconomie. Dat zorgt er met een beetje mazzel voor dat mijn variabele hypotheekrente voorlopig nog wel onder 2% zal blijven hangen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-02-2017 9:49]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 04-02-2017 11:55 by nark Profiel van nark

quote:
Op 4 februari 2017 9:48 schreef XXL het volgende:
Ach. Ik zie de voordelen van Trump nog wel in.

Deze man kan nooit goed zijn voor de wereldeconomie. Dat zorgt er met een beetje mazzel voor dat mijn variabele hypotheekrente voorlopig nog wel onder 2% zal blijven hangen.





Nu de Verenigde Staten zich onder Donald Trump ''achter de dijken'' terugtrekken, kan Europa de handelsrelaties met grote landen als Mexico, Japan en China offensiever gaan uitbouwen.
Premier Rutte zei dat vrijdag op de EU-top in Malta. ''Simpelweg om economische schade te beperken, we gaan er geen slaatje uit slaan. Maar ik zie kansen voor het Nederlandse bedrijfsleven.''
De 28 regeringsleiders spraken ondanks accentverschillen wel af er alles aan te doen om ervoor te zorgen dat Amerika actief betrokken blijft bij Europa, aldus Rutte.
Er kwam geen veroordeling van Trump. ''Met Trump-bashing of een wedstrijdje elkaar hard aanpakken gaan we het niet winnen. Het is wel onze belangrijkste handels- en defensiepartner. Het is cruciaal voor Nederland dat we een sterke band hebben met Amerika.''
De top in de Maltese hoofdstad wordt afgesloten met een discussie over de toekomst van de EU na de Brexit.



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-02-2017 13:24 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 3 februari 2017 19:33 schreef F.Jacobse het volgende:
Anti-Trump gekte grenst aan psychose

De haat stroomt door de straten en de (sociale) media. Maar het is de goede haat, het is de haat tegen Donald Trump. De man is slecht en zal niets goed doen. Hij dient bestreden te worden altijd en overal en alles is geoorloofd. Alles. Madonna is niet de enige die droomt van een bom op het Witte Huis. "Waarom is hij nog niet dood?", las ik op een facebookpagina. Ook dat is Holland Against Hate.

http://www.rtlz.nl/node/2327376


Enerzijds een verfrissend tegengeluid, anderzijds slaat mijnheer de plank wel volkomen mis en is hij kennelijk niet bekend met de begrippen "oorzaak" en "gevolg".

quote:
Het is de dynamiek van alle berichtgeving over Trump. Elke maatregel, elk decreet is maar kort het nieuws, omdat in no time de reacties erop het nieuws worden. Luchthavens die bezet worden, manifestaties, artiesten die zich uitspreken, speculeren aan een talkshowtafel.


En dat gebeurt natuurlijk alleen omdat mensen Trump een gekkie vinden.

Zo moeilijk is het niet in te zien dat de schaal van reuring - wereldwijd - momenteel ongekend is en dat dat wellicht het gevolg is van het politiek theater dat Trump en co aan het opvoeren zijn.

M.i. is er geen sprake van vooringenomenheid (in welk geval Roderick enigszins een punt zou hebben) maar van een terechte, humane reactie op verbijsterende maatregelen.

quote:
Een handige manier om het beleid van Trump publicitair te kapen en naar eigen wens in te kleuren.




Het is omgekeerd, alles rond Trump en co is dusdanig extreem dat zij het nieuws domineren - zij kapen het nieuws dus. De media kunnen niet anders dan hier verslag van doen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-02-2017 13:35 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 4 februari 2017 9:48 schreef XXL het volgende:
Deze man kan nooit goed zijn voor de wereldeconomie. Dat zorgt er met een beetje mazzel voor dat mijn variabele hypotheekrente voorlopig nog wel onder 2% zal blijven hangen.


Bij meer onzekerheid zullen de rentes alleen maar omhoog gaan. Daarnaast heeft Trump het monetair beleid van de Amerikaanse centrale bank, waardoor de rente lange tijd nagenoeg 0% is, flink bekritiseerd. Hij wil terug naar een 'basis'rente van c.a. 2 procent en de Amerikaanse centrale bank is sinds de uitslag van de verkiezingen na aan het denken hoe ze die rentes omhoog laten gaan.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-02-2017 14:47 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-02-2017 15:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 februari 2017 14:47 schreef spectre het volgende:
http://nos.nl/artikel/2156807-pechtold-vindt-nepfoto-die-wilders-stuurde-onacceptabel.html


Geert heeft nu ook het nep-nieuws licht gezien
De pubers in mijn klas vinden dit soort dingen prachtig. Als er maar gestookt kan worden. Zie b.v. ook Powned, Geenstijl en andere "journalistiek". Het is alleen wel erg vervelend, vind ik, dat dit soort stokerij ook bepalend lijkt te worden voor de vorming van een mening of een politieke voorkeur. En dat b.v. de "feiten" er steeds minder toe lijken te doen. Alsof ineens het halve electoraat uit primair reagerende puberbreinen lijkt te bestaan.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 06-02-2017 15:14]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-02-2017 15:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

het halve? meer toch?


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-02-2017 15:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 februari 2017 15:13 schreef bastianus het volgende:
De pubers in mijn klas vinden dit soort dingen prachtig. Als er maar gestookt kan worden. Zie b.v. ook Powned, Geenstijl en andere "journalistiek". Het is alleen wel erg vervelend, vind ik, dat dit soort stokerij ook bepalend lijkt te worden voor de vorming van een mening of een politieke voorkeur. En dat b.v. de "feiten" er steeds minder toe lijken te doen. Alsof ineens het halve electoraat uit primair reagerende puberbreinen lijkt te bestaan.


Ik weet even niet meer van wie de quote was en hoe hij precies ging, volgens mij van Stephen Hawking en ging ongeveer zo:

Veel grote problemen van de maatschappij komen door te weinig informatie/kennis. Maar een grotere bedreiging is verkeerde kennis. En omdat alles zo verschrikkelijk snel gaat en dan ook nog in kleine berichtjes kan de misinformatie alleen maar groter worden.

Nog nooit is zoveel informatie beschikbaar gekomen als nu, en het is toegankelijker dan ooit. En juist daarom zo'n probleem dat er zo gigantisch veel misinformatie is. Zowel opzettelijk, maar ook gigantisch veel onopzettelijk. Kijk ook maar eens naar alle aluhoedjes, psoedowetenschap en vaccinatie weigeraars.

Wat dat betreft is het vergaren van goede kennis misschien moeilijker dan ooit, we zijn ingestelt op dingen onthouden niet op constant waarheden te checken.





♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-02-2017 17:22 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 februari 2017 15:39 schreef ElitE het volgende::

Veel grote problemen van de maatschappij komen door te weinig informatie/kennis. Maar een grotere bedreiging is verkeerde kennis. En omdat alles zo verschrikkelijk snel gaat en dan ook nog in kleine berichtjes kan de misinformatie alleen maar groter worden.

Nog nooit is zoveel informatie beschikbaar gekomen als nu, en het is toegankelijker dan ooit. En juist daarom zo'n probleem dat er zo gigantisch veel misinformatie is. Zowel opzettelijk, maar ook gigantisch veel onopzettelijk. Kijk ook maar eens naar alle aluhoedjes, psoedowetenschap en vaccinatie weigeraars.

Wat dat betreft is het vergaren van goede kennis misschien moeilijker dan ooit, we zijn ingestelt op dingen onthouden niet op constant waarheden te checken.

Moet je e3ns als christen zijnde een militante atheïst aan het verstand brengen dat de Horus en Jezus-Mithras parallellen écht BS zijn (grotendeels, want ze hebben het op het internet gevonden, het strookt hun overtuiging, dus waar!


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-02-2017 19:34 by spectre Profiel van spectre

https://twitter.com/geertwilderspvv/status/828599435823288322?ref_src=twsrc%5Etfw

Geert is het er niet mee eens natuurlijk, eerste reactie is goud trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-02-2017 19:35]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 11-02-2017 19:25 by Attila_the_hun Profiel van Attila_the_hun

http://www.volkskrant.nl/binnenland/veel-kiezers-overwegen-stem-op-rutte-om-wilders-uit-torentje-te-houden~a4460957/

Ik niet in ieder geval. Dan de PVV maar de grootste, eens zien wat GW dan gaat doen...


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen