IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twee Groenlinksers en een VVD'er lopen een bar in. [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-05-2017 1:40 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 27 mei 2017 22:09 schreef ProgTon777 het volgende:
Klopt, vind het wel sterk van CU dat ze laten we zeggen zich niet hebben laten verleiden om mee te regeren. En voor hun punten zijn opgekomen


Voor hun volstrekt gedateerde en achterlijke punten nog wel :')


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-05-2017 7:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 mei 2017 1:40 schreef iPim het volgende:
Voor hun volstrekt gedateerde en achterlijke punten nog wel :')
Mwoah. Eugenetica, abortus en euthanasie zijn nu ook niet bepaald nieuwe thema's. En je hoeft er niet per se vanuit een gristelijke visie op tegen te zijn. Qua ethiek kan ik mezelf meer in de hoek van Segers dan in die van Pechtold vinden, en volgens mij is daar niks gedateerds of achterlijks aan.


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 28-05-2017 7:56]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-05-2017 10:39 by M. Profiel van M.

Ik snap niet dat D'66 zo'n probleem van die punten maakt. Dat doen ze wel vaker. Er is enorm veel te doen op het gebied van onderwijs, klimaat, er is heel veel nodig bij defensie, de zorgkosten lopen uit de hand etc. maar D'66 gaat doodleuk moeilijk doen over een gekozen burgemeester of een enorm punt maken van een 'first world problem' als 'voltooid leven'.

'Kroonjuwelen', pffff, aan het werk zeg ik.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-05-2017 11:03 by bastianus Profiel van bastianus

De onderhandelingen met GL schijnen op migratie te zijn stukgelopen. Daar was het motorblok met CU m.i. wel uitgekomen. M.n. Joël Voordewind vind ik erg goed op dit vlak. Verder is CU aardig groen, denk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-05-2017 14:04 by XXL Profiel van XXL

Ik zou bijna gaan denken dat D66 eigenlijk helemaal niet wil regeren maar liever in de oppositie zit.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 28-05-2017 16:37 by Attila_the_hun Profiel van Attila_the_hun

quote:
Op 28 mei 2017 14:04 schreef XXL het volgende:
Ik zou bijna gaan denken dat D66 eigenlijk helemaal niet wil regeren maar liever in de oppositie zit.


D'66 wil gewoon niet weer in de mangel worden genomen door VVD/CDA. Daarom willen ze een "linkse" (maar eerder een meer progressieve) partner. Met de CU hebben ze die niet. Ik geef ze groot gelijk.


[Dit bericht is gewijzigd door Attila_the_hun op 28-05-2017 16:37]


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-05-2017 18:04 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 mei 2017 10:39 schreef M. het volgende:
Ik snap niet dat D'66 zo'n probleem van die punten maakt. Dat doen ze wel vaker. Er is enorm veel te doen op het gebied van onderwijs, klimaat, er is heel veel nodig bij defensie, de zorgkosten lopen uit de hand etc. maar D'66 gaat doodleuk moeilijk doen over een gekozen burgemeester of een enorm punt maken van een 'first world problem' als 'voltooid leven'.

'Kroonjuwelen', pffff, aan het werk zeg ik.
Dit.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-06-2017 23:41 by bastianus Profiel van bastianus

Zojuist Hiddema bij Tan. Ik blijf het een prachtkerel vinden, hoe hij onderkoeld Tan snedig en humoristisch van repliek dient als die weer eens in de racismestuip schiet. Baudet valt wel door de mand voor mij, die reageert me net te fel en betrapt als hij op zijn agenda wordt aangevallen. Dus als Theo slim is maakt hij dat hij wegkomt bij het FvD. Want met Thierry kon hij zich weleens onder een soort omgekeerde Erdogan hebben geplaatst. Die ook via steeds meer directe democratie monopolistisch probeert te worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 01-06-2017 23:49 by faalhaas Profiel van faalhaas

Het cynisme van Hiddema is altijd heerlijk om naar te luisteren. Sowieso zijn hele manier van praten, dat verhevene, dat heeft iets. Alleen zijn sympathie voor de PVV staat me niet aan.


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-06-2017 7:01 by bastianus Profiel van bastianus

Zoals Mussert de mist inging met zijn blinde verering voor Hitler, maakt Hiddema die fout bij Baudet. En dat is jammer, want hij benoemt problemen wel goed. Zoals gesubsidieerde clubjes tegen discriminatie die integratie eerder belemmeren dan bevorderen. Of de spelletjes die in de formatie gespeeld worden. Of het feit dat CDA en VVD voor de bühne doen alsof ze grenzen aan immigratie willen stellen.
Allemaal politieke hypocrisie die aangepakt moet worden. Maar die onder Baudet eerder zal verergeren met diens schijnoplossingen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-06-2017 0:20 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

https://joop.vara.nl/nieuws/baudet-hiddema-rassenprobleem-rtl-late-night

Ik vond Hiddema & Bidet net Waldorf & Statler. Potsierlijke praatpoppen.

Hiddema ging met wollig taalgebruik uitleggen dat politici veel geluid maakten, maar niets inhoudelijks zeiden. Daar had hijzelf enorm lange zinnen voor nodig.

Bidet vond als politiek punt dat uitgeprocedeerde asielzoekers ook daadwerkelijk uitgezet moesten worden. Vernieuwend maarnietheus.

Dit duo zit gewoon vrolijk 4 jaar geld binnen te harken en roept wat kritiek over de gevestige orde en clichés vanaf de zijlijn.
Mediageniek zijn ze wel dus daarom mag dit Schorem van de democratie af en toe aanschuiven.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-06-2017 0:30 by bastianus Profiel van bastianus

Bidet vind ik een vreselijke debatteerder. Hij wordt continu boos als zijn argumentatie onderuit gaat. Hiddema blijft in elk geval rustig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-06-2017 0:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 mei 2017 10:39 schreef M. het volgende:
Ik snap niet dat D'66 zo'n probleem van die punten maakt. Dat doen ze wel vaker. Er is enorm veel te doen op het gebied van onderwijs, klimaat, er is heel veel nodig bij defensie, de zorgkosten lopen uit de hand etc. maar D'66 gaat doodleuk moeilijk doen over een gekozen burgemeester of een enorm punt maken van een 'first world problem' als 'voltooid leven'.

'Kroonjuwelen', pffff, aan het werk zeg ik.


Voltooid leven is heus wel erg belangrijk, echter vind ik dat bij zelfbeschikking ook Doe-het-zelf hoort.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-06-2017 1:57 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 3 juni 2017 0:30 schreef bastianus het volgende:
Bidet vind ik een vreselijke debatteerder. Hij wordt continu boos als zijn argumentatie onderuit gaat. Hiddema blijft in elk geval rustig.


Baudet is een groot klein kind dat vroeger van zijn ouders enkel te horen heeft gekregen dat hij zo geweldig is. Nu hij wordt tegengesproken omdat zijn argumentatie van een bedroevend niveau is, ontstaat er kortsluiting in zijn brein: blijkbaar vind iemand hem toch niet zo geweldig als dat zijn ouders hem wijsgemaakt hebben. Hiddema is de zielige, seniele opa die een dagje met zijn irritante kleinzoon op stap gaat maar eigenlijk gewoon in zijn luie stoel, schreeuwend naar de tv dat vroeger alles beter was, moet zitten, met een cognacje en een boterbabbelaar binnen handbereik.
Wat een potsierlijk, sneu duo, ongelooflijk dat daar iemand op gestemd heeft.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-06-2017 15:47 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-06-2017 15:51 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Onze eigen the new statesman, ja.

Mooi stukje tekst.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-06-2017 23:20 by bastianus Profiel van bastianus

Hm. Als je de berichten moet geloven, heeft Klaver de formatie laten klappen omdat hij alle vluchtelingen liever in Nederland opneemt dan elders. Maar al was dat zo, dan nog vind ik het smerig dat Asscher hem nu zo afvalt in de media. Dom vind ik het overigens wel, omdat er heel snel gehandeld moet worden m.b.t. klimaat en onderwijs bijvoorbeeld. Dan moet je niet gaan scherpslijpen over andere punten, zeker als je blijkbaar geen duidelijke "ondergrens" aan kunt geven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-06-2017 23:43 by Snaack Profiel van Snaack

Mogen we alweer stemmen?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-06-2017 19:08 by M. Profiel van M.

quote:
Op 13 juni 2017 23:20 schreef bastianus het volgende:
Hm. Als je de berichten moet geloven, heeft Klaver de formatie laten klappen omdat hij alle vluchtelingen liever in Nederland opneemt dan elders. Maar al was dat zo, dan nog vind ik het smerig dat Asscher hem nu zo afvalt in de media. Dom vind ik het overigens wel, omdat er heel snel gehandeld moet worden m.b.t. klimaat en onderwijs bijvoorbeeld. Dan moet je niet gaan scherpslijpen over andere punten, zeker als je blijkbaar geen duidelijke "ondergrens" aan kunt geven.

Ik vind het net zo plausibel dat CDA en VVD zich hebben uitgeleverd aan een xenofobe PVV-ideologie en dat Groen Links na twee keer onderhandelen erachter is gekomen dat ze daar toch echt niet aan mee willen doen.

Ben het overigens wel eens met je punt over klimaat & onderwijs, mij is alleen niet duidelijk wie hier nu precies de 'scherpslijper' is.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-06-2017 20:54 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Wat een gedoe allemaal...


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-06-2017 21:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 juni 2017 19:08 schreef M. het volgende:
Ik vind het net zo plausibel dat CDA en VVD zich hebben uitgeleverd aan een xenofobe PVV-ideologie

Helemaal mee eens. Ik denk dat het puur een tactiek is om zieltjes te winnen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-06-2017 8:32 by M. Profiel van M.

Even nog, ik bedacht me dat Wim Kok in de jaren '90 de "ideologische veren" heeft afgeschud, en kijk eens wat dat de PvdA gebracht heeft. Nee, ik vind het heel goed dat Klaver ergens voor blijft staan -- dat maakt ook duidelijk dat er nog steeds iets te kiezen is.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-06-2017 22:11 by bastianus Profiel van bastianus

http://www.volkskrant.nl/4501068/

Wat een misselijke reactie van Asscher en consorten. En wat een drogredenen:

-Vredesmissies die bijdragen aan verbetering van de situatie ter plekke? Ik weet zeker dat ze er in de regio's waar die missies de boel verergerd hebben anders over denken.

-De problemen met beschikbaarheid van woningen, sociale zekerheid en banen hebben amper iets met de komst van asielzoekers van doen. Dat heeft vooral met slecht beleid van PvdA/VVD en kabinetten voorafgaand te maken, vooral door marktwerking in de publieke sector en bezuinigingen. Gebrek aan draagvlak voor "vreemdelingen" is wel aanwezig, maar dat komt ook doordat mensen als Asscher weigeren te erkennen dat ze de publieke sector aan de markt verkwanseld hebben door VVD-beleid uit te voeren. Dan is het makkelijker om asielzoekers als zondebok te gebruiken.

-Juist het investeren in taalonderwijs en andere rechten en plichten voor vreemdelingen, waar Asscher zo op wijst, is iets waarbij onze overheid ontzettend in gebreke is gebleven de laatste kabinetten. Sterker nog: juist als minister die verantwoordelijk is voor taal- en integratieonderwijs heeft Asscher slechts het rampzalige, markt- en bezuinigingsgerichte inburgeringsonderwijs uitgevoerd dat door het rampzalige gedoogkabinet met de PVV in gang is gezet. Hij is dus wel de laatste die hier schijnheilig over mag doen.
Juist onder minister Asscher is de inburgering van vreemdelingen totaal mislukt. Wie dit wil meemaken, hoeft alleen maar even op ons ROC bij de afdeling Inburgering te komen praten: gemiddeld tweederde van de inburgeraars zakt voor het examen doordat het onlogisch, kwalitatief slecht onderwijs is dat is uitbesteed aan allerlei marktpartijen die amper aan kwaliteitseisen hoeven te voldoen.

Ik hoop echt dat deze beroepshuichelaar zijn partij ten grave draagt. Niet anders dan zijn verdiende loon.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-07-2017 20:33 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



LOL!

edit: wel oud, hehe...




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 08-07-2017 20:38]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-09-2017 11:16 by bastianus Profiel van bastianus

http://www.bd.nl/oss/ik-functioneerde-slecht-onder-leiderschap-jan-marijnissen~ae35b099/

Fantastisch. Eindelijk krijgen we de worstenkop uit Oss eens in ware proporties te zien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen