![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe. Misschien moet je je standpunt eerst even voorleggen aan je vrouw. Als die het er mee eens is kun je het met een gerust hart op internet zetten. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Even zonder gekheid: het verbaast me geenszins dat Van der Staaij zo kritisch over islam en vluchtelingen is. Ik werk nu zo'n zeven jaar in de bijbelgordel, en ik hoor al een tijdje in de lessen burgerschap hoe al die refojongeren over andersdenkenden oordelen. De orthodox-christelijke solidariteit gaat doorgaans niet veel verder dan de eigen gemeente en aanverwanten. En toch heb ik nog liever met dit soort christenen te maken dan met bijvoorbeeld de evangelische tak. Die doen voor de buitenwereld alsof ze heel sociaal en meelevend zijn naar iedereen, maar binnen de eigen kring zijn ze weer een stuk schijnheiliger en oordelend, is mijn ervaring. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 24-02-2017 23:09] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Mweh. In je vrije tijd naar het open riool Agema kijken... Neuh. ![]() |
|
Het zou me niks verbazen als ze wel wat te zeggen heeft. Sowieso verbaast het me dat ze Geert zo vaak het woord laten doen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 26-02-2017 12:19] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Agema heeft verstand van zaken en goede punten als het de zorg betreft. Beertema weet veel van onderwijs en heeft een duidelijke visie. Niet alles van de PVV is per definitie slecht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: tsja, als je een heel verkiezingsprogramma op een A4-tje zet, dan is dat lastig te achterhalen. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson ![]() |
|
PVV zegt A maar doet B. 'Volksverlakkerij' was nog nooit zó van toepassing als op deze partij:: https://sdproducties.wordpress.com/2015/12/23/wat-beloofde-en-hoe-stemde-de-pvv/ ( https://www.sp.nl/sites/default/files/110216_pvvrapport_gebroken_beloften_geert_wilders.pdf ) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Hoorde ik haar nou letterlijk vragen: Heeft u ons verkiezings a4-tje wel goed gelezen? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Het is en blijft een afsplitsing van de VVD. Hij presenteert zich wel soms als een soort SP-er maar hij blijft gewoon"knetterrechts". “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson ![]() |
|
Welke partij heeft er overigens wel hun programma ten uitvoer gebracht? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Die van Trump? ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ho ho, die muur is nog niet af. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
http://www.daserste.de/information/politik-weltgeschehen/europamagazin/videos/geert-wilders-interview-100.html Fortuyn is vermoord door een radicale moslim. Wilders zegt het zelf, op 38 minuten, dus is het waar natuurlijk. ![]() |
|
Alternative facts, WMP. Alternative facts. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: http://www.nu.nl/verkiezingen-2017/4498917/wilders-rectificeert-uitspraak-moordenaar-fortuyn-moslim.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Transcriptie van het betrefende stukje: ![]() Theo van Gogh heeft niks te maken met de LPF of de niet-bestaande leden van de PVV waarnaar gevraagd werd. Dat hij dus Van Gogh zou hebben bedoeld en niet Fortuyn is een doorzichtige smoes om een leugen te maskeren. ![]() |
|
Zo! Dat is dom. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Die geblondeerde idioot doelde helemaal niet op van Gogh. Niets in zijn hele antwoord legt ook maar op enige wijze een link in de richting van van Gogh. Geert zou eigenlijk iemand moeten aannemen die zijn domme uitspraken weer goed praat. Misschien kan hij Kellyanne Conway inhuren als woordvoerder. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik ben verliefd op die vrouw. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Boeiend, zolang de treinen maar op tijd richting het oosten rijden straks. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Hehehe. Als mijn vriendin met het OV naar haar werk wil wordt dat als ze voor 8 uur moet beginnen dus een probleem. We hebben het dat uiteraard wel over de reis van onze woning in Deventer naar haar werk op 5 minuten afstand van station Arnhem. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Daarom zeg ik dus dat Geert zijn bek moet houden. Je kunt niet alles op "de moslims" schuiven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |