IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Twee Groenlinksers en een VVD'er lopen een bar in. [politiek topic] Vorige pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 03-10-2017 10:10 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-10-2017 22:31 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Bah, wat krijg ik een vieze smaak in mij mond als ik die Ascher hoor spreken. Wat een Farizeeër.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2017 22:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Telkens als een Nederlander "democratie" zegt heb ik de neiging om "gezondheid" te zeggen.


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-10-2017 0:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Welk 1 jolijt:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2017 9:24 by bastianus Profiel van bastianus

Op zich vind ik dit akkefietje best grappig. Ik erger me meer aan die politiek correcte vrouwen als Jesse Klaver die dit ineens ook al als "seksisme" gaan zien. Om dat ze met dat soort stigmatisering elke vorm van relativering en het gebruik van metaforen onder de gedachtenpolitie plaatsen. Dat soort gijzelneming van de taal onder het mom van politieke correctheid maakt dat ik steeds rechtser ga stemmen.

Wat mij ergert, is dat links rustig een hele bevolkingsgroep als de moslims laat stigmatiseren binnen een discussie en daar zelfs in meegaat om stemmen te vergaren (Spekman die moslims wil "vernederen", Halsema die vindt dat moslima's hun hoofddoek moeten "verwerpen", Maorijnissen die zich behoorlijk islam-kritisch uitlaat), maar dan wel ineens binnen dit soort onschuldige grappige situaties de moraalridder uit gaat hangen.
Let wel: ik praat onderdrukking binnen de islam niet goed, ik heb het alleen over de stigmatisering van alle moslims als het over bepaalde cultuurverschijnselen gaat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-10-2017 10:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Het gaat hier toch ook om een hypothetisch antwoord? gewoon een stijlvorm. ergens een tikkeltje stereotiep maar nergens gaat het om het daadwerkelijk stereotyperen.

Als mensen hier aanstoot aannemen kiezen ze om hun tenen te verlengen en ze onder een lopend iemand te stoppen.

Tijd dat we het filmpje van Hans Teeuwen bij de meiden van Halal er weer bijhalen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2017 16:51 by bastianus Profiel van bastianus

Exactemundo. Opbokken met dat willing victim-gedoe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-10-2017 11:57 by spectre Profiel van spectre

kopie uit dit topic


Nog eventjes en dan zitten we met Arie Slob (CU) op de onderwijspost. De man vond in 2009 nog dat naast evolutieleer er ook het scheppingsverhaal moet worden onderwezen op scholen.

quote:
"Alsof er geen andere theorieën en ideeën bestaan. Er zijn meer opvattingen over het begin van deze aarde dan alleen maar die ene die nu toevallig zwart op wit in de lesboeken wordt afgedrukt."




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-10-2017 12:17 by M. Profiel van M.

Ja dat zag ik ook, Slob op onderwijs. Zou echt een stap terug in de tijd zijn als bovenstaande kletskoek een plek krijgt in onze politiek. Ik hoop dan ook op een stevig tegengeluid.

Erg jammer dat de confessionele partijen zo'n dikke vinger in de pap hebben. En Zijlstra op BZ vind ik ook bijzonder jammer.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-10-2017 13:03 by bastianus Profiel van bastianus

Ho eens even. Beide heren hebben nog geen beleid gemaakt of uitgevoerd. Het zou wel eerlijk zijn om ze eerst even een kans te geven. En na Bussemaker en Dekker kan het er alleen maar op vooruit gaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 24-10-2017 13:22 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 24 oktober 2017 13:03 schreef bastianus het volgende:
Ho eens even. Beide heren hebben nog geen beleid gemaakt of uitgevoerd. Het zou wel eerlijk zijn om ze eerst even een kans te geven. En na Bussemaker en Dekker kan het er alleen maar op vooruit gaan.


Hebben ze eerder een interessante visie geëtaleerd op deze gebieden?
Slob introduceert waarschijnlijk het liefst een stenen lesboek met 10 regels.
Zijlstra heeft dan wel in het buitenland gewerkt, maar zijn opmerking over een 'andere rol' als antwoord op de vraag of hij wel geschikt is, klinkt gewoon als iemand die toevallig vooral stond en het wel leuk lijkt om het te proberen.

Dekker was natuurlijk ook een flapdrol: Sesamstraat praktisch de nek omdraaien en allerlei beslissingen over npo zonder zelf ooit tv te kijken. Precies het grootste ongenoegen over managers in het algemeen: 'sturen op cijfers', maar geen idee waar het over gaat.



WMP
Usericon van WMP
Posted 24-10-2017 13:42 by WMP Profiel van WMP

Zijlstra heeft al eens laten weten dat (o.a.) de EVRM maar een hinderlijk verdrag is dat Nederlandse bedrijven enkel in de weg zit om geld te kunnen verdienen in onfrisse dictatoriale staten. Soms hoeft een bewindspersoon nog geen beleid te hebben laten zien om bij voorbaat al ongeschikt verklaard te worden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-10-2017 19:09 by bastianus Profiel van bastianus

Slob gaf vanmorgen aan als eerste met docenten in discussie te willen gaan. Ontzettend logisch, maar alle voorgangers kozen ervoor om hun beleid op accountants en consultants af te stemmen. Mijn sympathie heeft hij alvast. Zijlstra doet volgens mij precies wat peilingen en spin- doctors voorschrijven, dus als marionet zal hij het vast prima doen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 24-10-2017 19:10]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-10-2017 19:33 by bastianus Profiel van bastianus

Slob is ook de architect van het plan voor gratis schoolboeken. En hij heeft zelf voor de klas gestaan. Dan neem ik die schepping wel voor lief. Mijn kinderen geloven toch niet in God, kan ik ze prima zelf van overtuigen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-10-2017 21:07 by spectre Profiel van spectre

*geeft brommend toe*


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-10-2017 15:16 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-10-2017 15:22 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Wat wil je met al die Fusion's in de regering.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-10-2017 15:30 by M. Profiel van M.

quote:
Op 24 oktober 2017 13:03 schreef bastianus het volgende:
Ho eens even. Beide heren hebben nog geen beleid gemaakt of uitgevoerd. Het zou wel eerlijk zijn om ze eerst even een kans te geven. En na Bussemaker en Dekker kan het er alleen maar op vooruit gaan.

Ho ho ho ho

Ik ken Slob ook als een degelijk en integer politicus. Maar dat citaat is natuurlijk baarlijke nonsens, ik vind het vrij schokkend in de 21e eeuw eigenlijk.

Zijlstra vind ik totaal geen diplomatenprofiel hebben, en iemand die (bij monde van Henri Kruithof, oud-woordvoerder VVD) "horendol" wordt van al die lastige mensenrechten (er moeten immers zaken worden gedaan) vind ik zeer ongeschikt als minister van BZ. Kom op zeg, juist nu met al die wannabe dictatoren in Polen, Hongarije, Tsjechië etc. verwacht ik een zware minister BZ die gelooft in Europa als waardengemeenschap (ipv een soort marktplaats).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-10-2017 15:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

is Europa dan meer dan een merk?


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-10-2017 15:59 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

It's a way of life.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 25-10-2017 20:54 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 25 oktober 2017 15:30 schreef M. het volgende:
...................

Zijlstra vind ik totaal geen diplomatenprofiel hebben, en iemand die (bij monde van Henri Kruithof, oud-woordvoerder VVD) "horendol" wordt van al die lastige mensenrechten (er moeten immers zaken worden gedaan) vind ik zeer ongeschikt als minister van BZ. Kom op zeg, juist nu met al die wannabe dictatoren in Polen, Hongarije, Tsjechië etc. verwacht ik een zware minister BZ die gelooft in Europa als waardengemeenschap (ipv een soort marktplaats).


Crematoriummentaliteit dus.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-10-2017 22:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 oktober 2017 15:30 schreef M. het volgende:
Ho ho ho ho

Ik ken Slob ook als een degelijk en integer politicus. Maar dat citaat is natuurlijk baarlijke nonsens, ik vind het vrij schokkend in de 21e eeuw eigenlijk.

Zijlstra vind ik totaal geen diplomatenprofiel hebben, en iemand die (bij monde van Henri Kruithof, oud-woordvoerder VVD) "horendol" wordt van al die lastige mensenrechten (er moeten immers zaken worden gedaan) vind ik zeer ongeschikt als minister van BZ. Kom op zeg, juist nu met al die wannabe dictatoren in Polen, Hongarije, Tsjechië etc. verwacht ik een zware minister BZ die gelooft in Europa als waardengemeenschap (ipv een soort marktplaats).
Wat Zijlstra betreft: eens. Het blijft een hork natuurlijk. Met zijn Zwartepietendiscussie. Vermoedelijk vergaat het hem straks dan ook als Fred Teeven, die zijn mentaliteit als “crimefighter” teveel liet gelden toen hij een post bij justitie kreeg. Dus Halbe zal of moeten inbinden, of genadeloos door de mand gaan vallen. Maar vast voordat zijn gedrag daadwerkelijk kwaad kan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-11-2017 16:03 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-11-2017 19:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 27-11-2017 19:40 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen