IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Rome bedekt naakte beelden voor bezoek Iraanse president Rouhani." Niet omdat hij dat zo erg vindt hoor, het is vooral om zijn 9-jarige bruid niet te choqueren. (Nieuwstopic, nu ook kritisch) Vorige pagina | Volgende pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-03-2016 20:07 by caron Profiel van caron

Ik zat gisteren in Schaarbeek, daar waar ze die ene zijn schuilplaats hebben onderzocht.

Het deed me allemaal nie veel.
Enkel spijtig dat de treinen weer reden vanaf 16u, want anders mocht ik blijven slapen bij één mokkel ter plaatse. Dju toch.


En nu gaan we vegen


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 23-03-2016 20:12 by williamblake Profiel van williamblake

Het leven kan soms hard zijn.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-03-2016 20:13 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 23 maart 2016 20:07 schreef caron het volgende:
Enkel spijtig dat de treinen weer reden vanaf 16u, want anders mocht ik blijven slapen bij één mokkel ter plaatse. Dju toch.


Het is natuurlijk ook een afrodisiacum van jewelste, zo'n dag vol ontploffingen en politiesirenes.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-03-2016 20:19 by caron Profiel van caron

"Afrodisiacum"

Lees jij niet teveel Libelle?


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-03-2016 20:20 by caron Profiel van caron

quote:
Op 23 maart 2016 20:12 schreef williamblake het volgende:
Het leven kan soms hard zijn.


Ik leef toch nog en heb mijn benen nog.

Dus ja.
Kan erger.


En nu gaan we vegen


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 23-03-2016 21:01 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

quote:
Op 23 maart 2016 20:13 schreef Negatieveling het volgende:
afrodisiacum


Ik kende het enkelvoud helemaal niet, maar wat een práchtwoord.




VIESPEUK!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2016 21:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 23-03-2016 21:23 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man



Iew...

Hé, lekker, ff lachen, ik was er aan toe. Ik zit net van alles te lezen over of trump of clinton.

smoeilijk




VIESPEUK!!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 24-03-2016 2:53 by caron Profiel van caron

Hypnos is altijd wat trager van begrip, nie aantrekken.


En nu gaan we vegen


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2016 7:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 maart 2016 17:45 schreef Lainedil het volgende:
En zoals altijd wordt er meer aangekondigd:

,,Een aantal soldaten van het kalifaat, met bomgordels, bommen en automatische geweren, heeft met precisie hun doelen gekozen in de Belgische hoofdstad; de luchthaven van Zaventem en een metrostation, zodat een groot aantal kruisvaarders gedood kon worden.''


Kruisvaarders? Pardon? Is hun klok echt meerdere honderden jaren stil blijven staan? Waar zie je hier de kruisvaarders, stelletje botmongolen? Dat is toch net zo triest en kinderachtig als een groep LARP-ers, die met plastic zwaarden en bijlen een groep voorbijgangers voor hun bek ramt, "omdat er hier vroeger ook ridders en struikrovers rondliepen!"

..ok, wellicht nèt iets anders ivm bommen en doden etc, maar het idee op zich is net zo triest.

Goed staaltje niet snappen, Lain, ga zo door


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-03-2016 10:06 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Smileys hadden e.e.a. verduidelijkt.


Bruce Banner


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2016 10:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

O OK, ipv goed staaltje niet snappen goed staaltje niet grappig, ook goed


Quis moderabat ipsos moderatores?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-03-2016 10:45 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ga jij nou maar weer luiers verschonen.

Denk je dat t nu al vaak, veel en vies is? Wacht maar totdat ie bijvoedsel krijgt hehe.

On topic!

Off topic!

Mededeling!

Doei!


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2016 12:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

De betreffende luiers zijn op het moment 70 km verderop voor mij


Quis moderabat ipsos moderatores?


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 24-03-2016 13:05 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 24 maart 2016 12:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De betreffende luiers zijn op het moment 70 km verderop voor mij


Frisse neus aan het halen?



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-03-2016 13:17 by faalhaas Profiel van faalhaas



... hoe de hazen lopen ...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-03-2016 16:24 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 maart 2016 10:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
O OK, ipv goed staaltje niet snappen goed staaltje niet grappig, ook goed


Sorry. Mijn destijds al slechte grappen zijn sinds Augustus 2008 nog minstens 47,28% minder grappig geworden.

Ik zal het nooit meer doen.


Bruce Banner


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-03-2016 16:35 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 24 maart 2016 16:24 schreef Lainedil het volgende:Ik zal het nooit meer doen.


Leugens. LEUGENS!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-03-2016 16:42 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 maart 2016 13:00 schreef Fusion het volgende:
Aanpakken = opsluiten?

Anyway, hoe ernstiger de situatie wordt, hoe verregaander maatregelen mogen zijn van mij. Als dat ook onschuldige edoch risicovolle personen betreft, jammer voor die personen dan. Extreem linkse 'oh nooooo George Orwell totalitaire Big Brother nachtmerrie nooooooo' reacties ten spijt.

Smoeilijk...


Wat heeft het onderkennen van het belang van privacy te maken met extreem links?

Verder is het nu toch wel duidelijk dat deze terroristen eigenlijk een lachwekkend zooitje ongeregeld is. Ze kunnen alleen door de onbekwaamheid van de handhaving in België tot deze daden komen.

Om van alles op te geven qua privacy omdat de prutsers aanslagen plegen is het domste wat je kan doen.

Ohja. Ook onze premier is een mongool eerste klas. Woorden uiten in de strekking; " ze mogen onze manier van leven nooit veranderen " en dan extra veiligheidsmaatregelen nemen. Lekker hypocriet.


Boeiender


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-03-2016 17:00 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 maart 2016 16:42 schreef MR. N het volgende:
Verder is het nu toch wel duidelijk dat deze terroristen eigenlijk een lachwekkend zooitje ongeregeld is. Ze kunnen alleen door de onbekwaamheid van de handhaving in België tot deze daden komen.
Ja en nee. Ik denk dat terroristen héél moeilijk te stoppen zijn. Ondanks dat ze wel/niet n zooitje ongeregeld zijn. We gaan hier in NL ook nog wat beleven ben ik bang.


When your people matter, menstrual health matters


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-03-2016 17:07 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 maart 2016 17:00 schreef Fusion het volgende:
Ja en nee. Ik denk dat terroristen héél moeilijk te stoppen zijn. Ondanks dat ze wel/niet n zooitje ongeregeld zijn. We gaan hier in NL ook nog wat beleven ben ik bang.


Mijn 'alleen door' is wat te zwart wit aangezet. Mijn excuses. Gekkies kunnen ten alle tijde gekkigheid uithalen.

En terroristen zijn er in vele gedaantes. Ook de probleemnedelanders die gemeentehuizen bestormen omdat er een AZC in de gemeente gepland is zijn letterlijk terroristen.

Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn. Het is een onderdeel van deze wereld. Niet leuk, maar vergelijking tot andere problemen ook weer niet onoverkomelijk.


Boeiender


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-03-2016 17:09 by WMP Profiel van WMP

Als de huidige regels gevolgd waren, hadden ze waarschijnlijk voortijdig gestopt kunnen worden. Maar niet gebeurd, dus enige juiste conclusie van bangerikken: nóg meer privacyschendende maatregelen want die zullen dan naturlijk wel helpen.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-03-2016 17:14 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Wie heeft t hier nou weer over privacy?


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-03-2016 17:19 by WMP Profiel van WMP

Jij.

quote:
Op 23 maart 2016 13:00 schreef Fusion het volgende:

Anyway, hoe ernstiger de situatie wordt, hoe verregaander maatregelen mogen zijn van mij. Als dat ook onschuldige edoch risicovolle personen betreft, jammer voor die personen dan. Extreem linkse 'oh nooooo George Orwell totalitaire Big Brother nachtmerrie nooooooo' reacties ten spijt.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-03-2016 17:56 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen