IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Rome bedekt naakte beelden voor bezoek Iraanse president Rouhani." Niet omdat hij dat zo erg vindt hoor, het is vooral om zijn 9-jarige bruid niet te choqueren. (Nieuwstopic, nu ook kritisch) Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-03-2016 17:58 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 maart 2016 17:19 schreef WMP het volgende:
Jij.


Mwoa. Niet echt he? Geniaal wat jij alleen inleest. Maar idd vind ik ook privacy ondergeschikt aan veiligheid. Enzo. Dus met verregaandere maatregelen mag van mij ook best privacy geschonden worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 24-03-2016 17:59]


When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-03-2016 18:03 by XXL Profiel van XXL

Lekker lullen.
Jij heb sowieso al geen privacy met een schepper die alles ziet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-03-2016 18:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Niveau alhier.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-03-2016 18:13 by WMP Profiel van WMP

Fusion, jij haalt Big Brother aan, hét toonbeeld van een privacyloze samenleving. Ga dan niet als een verongelijkt kind lopen jammeren dat anderen jouw woorden verkeerd opvatten.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-03-2016 19:05 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Nee jij bent lekker volwassen bezig met met je volwassen facepalm plaatjes. Ik heb t over t type reacties dat je verwachten kunt als je de overheid meer macht geeft. Privacy screening is slechts één van de gebieden waarop dat kan.


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-03-2016 19:35 by WMP Profiel van WMP



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-03-2016 20:09 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Eindelijk dan! Een foto van WMP! Nu nog n geluidsfragment van zijn super originele geheime metal super group...


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-03-2016 20:10 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 24 maart 2016 17:14 schreef Fusion het volgende:
Wie heeft t hier nou weer over privacy?


Godsallechristus ook, ben je schizofreen ofzo?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-03-2016 20:24 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 maart 2016 17:58 schreef Fusion het volgende:
Mwoa. Niet echt he? Geniaal wat jij alleen inleest. Maar idd vind ik ook privacy ondergeschikt aan veiligheid. Enzo. Dus met verregaandere maatregelen mag van mij ook best privacy geschonden worden.


Euh... Juist echt he?

"Anyway, hoe ernstiger de situatie wordt, hoe verregaander maatregelen mogen zijn van mij. Als dat ook onschuldige edoch risicovolle personen betreft, jammer voor die personen dan. Extreem linkse 'oh nooooo George Orwell totalitaire Big Brother nachtmerrie nooooooo' reacties ten spijt"

Daar reageerde ik juist op.

Ik vind jouw gedachte een hele enge gedachte. Wie bepaald wie risicovol is? Onschuldige personen mogen door verregaande maatregelen getroffen worden. Je beschouwt mensen die wél om privacy geven / geen verregaande maatregelen willen als extreem links.

Gaat het wel goed met u?

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 24-03-2016 20:25]


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-03-2016 21:12 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Volgens mij is 'ie weer aan de drugs.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-03-2016 23:55 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 maart 2016 20:24 schreef MR. N het volgende:
Euh... Juist echt he?

"Anyway, hoe ernstiger de situatie wordt, hoe verregaander maatregelen mogen zijn van mij. Als dat ook onschuldige edoch risicovolle personen betreft, jammer voor die personen dan. Extreem linkse 'oh nooooo George Orwell totalitaire Big Brother nachtmerrie nooooooo' reacties ten spijt"

Daar reageerde ik juist op.
Ja dat snap ik ja. En wellicht niet zo handig van mij dat zinnetje beginnende met éxtreem linkse', maar wat ik daarmee bedoelde is dat sommigen nogal overtrokken reageren als de overheid meer macht krijgt en dat soort kreten slaken. Grappig dat een aantal hier ook zo overtrokken reageren en t verschil niet snappen tussen een fictieve, overtrokken reactie van tegenstanders van idee X en idee X zelf.

quote:
Op 24 maart 2016 20:24 schreef MR. N het volgende:
Ik vind jouw gedachte een hele enge gedachte. Wie bepaald wie risicovol is? Onschuldige personen mogen door verregaande maatregelen getroffen worden.
Ja, als t niet anders kan. Ik vind dat risicovolle figuren strenger aangepakt mogen worden ja, ook als er alleen nog aanwijzingen ipv bewijzen zijn. Syriegangers mogen lekker de toegang tot NL ontzegt worden. Dat soort dingen.

quote:
Op 24 maart 2016 20:24 schreef MR. N het volgende:Je beschouwt mensen die wél om privacy geven / geen verregaande maatregelen willen als extreem links.

Ik zal volgende keer bij een volgens mij nogal duidelijk overtrokken zin een smiley plaatsen. Ofzo. Nee ik vind die mensen niet extreem links. Verder trek je een beetje n rare grens met je 'die wel om privacy geven'. Alsof het een soort tweedeling is, mensen die er wel om geven, en mensen die er niet om geven. En mensen die wel of geen verregaandere maatregelen willen treffen. Whatever die verregaandere maatregelen dan ook moge zijn...


When your people matter, menstrual health matters


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-03-2016 0:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Dat is geen rare, maar een duidelijke tweedeling zoals jij het verwoordt. En jij komt met "verregaande maatregelen" whatever die mogen zijn.

Jij bent dus voor een andere rechtsstaat dan we nu hebben. Kan je beter naar een moslim land gaan, daar hebben ze meer op met mensen vastzetten om alleen een aanwijzing.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-03-2016 0:50]


Boeiender


WMP
Usericon van WMP
Posted 25-03-2016 1:42 by WMP Profiel van WMP

Privacy opgeven voor wat extra schijnveiligheid is al bijzonder effectief gebleken in het verleden, dat het kleine beetje privacy wat er nog is, er ook maar aan moet gaan.
Wat voor soort verdraaide, dwaze logica is dat?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-03-2016 7:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 24 maart 2016 13:05 schreef White Tree het volgende:
Frisse neus aan het halen?

Hehehe "Even wat sigaretten halen, schat!"
quote:
Op 24 maart 2016 16:24 schreef Lainedil het volgende:
Sorry. Mijn destijds al slechte grappen zijn sinds Augustus 2008 nog minstens 47,28% minder grappig geworden.

Ik zal het nooit meer doen.

Dat was toen je naar Duitsland verhuisde, toch? Dan lag het wel in de lijn (Lain, huhuhue) van verwachting, ja
quote:
Op 24 maart 2016 17:58 schreef Fusion het volgende:
Mwoa. Niet echt he? Geniaal wat jij alleen inleest. Maar idd vind ik ook privacy ondergeschikt aan veiligheid. Enzo. Dus met verregaandere maatregelen mag van mij ook best privacy geschonden worden.

De effectiviteit van meer privacyschendende maatregelen is zeer beperkt, of niet bestaand. De lui die zich echt willen verstoppen gaan toch alsmaar dieper en dieper de encryptie en andere digitale verstopperij in, dus die pak je toch niet. Andere lui, zoals de lui die in Parijs toegeslagen hebben, gebruiken o.a. middelen die al zeer goed te bespieden zijn maar passen fysieke verstopperij toe: burner phones.


I wish I was a butterfly


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-03-2016 9:18 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 25 maart 2016 7:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De effectiviteit van meer privacyschendende maatregelen is zeer beperkt, of niet bestaand. De lui die zich echt willen verstoppen gaan toch alsmaar dieper en dieper de encryptie en andere digitale verstopperij in, dus die pak je toch niet. Andere lui, zoals de lui die in Parijs toegeslagen hebben, gebruiken o.a. middelen die al zeer goed te bespieden zijn maar passen fysieke verstopperij toe: burner phones.
Dat zou allemaal best kunnen. Alleen had ik t niet over privacy schendende maatregelen alleen per se. Had t over verregaandere maatregelen. Geen idee wat die zouden kunnen zijn, maar denk bijv aan Syriegangers weigeren, Salafisme verbieden, en ja ook verdere bevoegdheden in t geval van verdenking. Het gaat me meer om t principe, dat de plisie nooit iets schijnt te mogen doen omdat ze te ver beperkt wordt in haar bevoegdheden. Prima dat we de macht van de overheid aan banden houden maar in gevallen van nood zouden die banden opgerekt moeten mogen worden.


When your people matter, menstrual health matters


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-03-2016 9:20 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

... en dat is juist de reactie waar je niets mee opschiet en alleen maar verliest als maatschappij.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-03-2016 9:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 25 maart 2016 9:18 schreef Fusion het volgende:
maar denk bijv aan Syriegangers weigeren

Dus wij laten criminelen met een Nederlands paspoort vertrekken naar een ander land om rotzooi te trappen, en weigeren vervolgens onze verantwoordelijkheid te nemen en ze terug te nemen en hier aan te pakken?
quote:
Salafisme verbieden

Gedachten verbieden? Nee, dank je.
quote:

en ja ook verdere bevoegdheden in t geval van verdenking. Het gaat me meer om t principe, dat de plisie nooit iets schijnt te mogen doen omdat ze te ver beperkt wordt in haar bevoegdheden. Prima dat we de macht van de overheid aan banden houden maar in gevallen van nood zouden die banden opgerekt moeten mogen worden.

Ja, "schijnt", ja, maar dan niet dus. De politie en andere opsporingsinstanties mogen al ontzettend veel. Wat konden ze nu niet doen wat anders ervoor gezorgd had dat de aanslagplegers in Brussel op tijd gestopt konden worden?


I wish I was a butterfly


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-03-2016 9:55 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Specifiek in België zit je al met een groot probleem dat wij zo veel verschillende regeringen hebben (federaal, vlaams, waals, Brussels,...), wat efficiëntie, zeker in communicatie en gegevensuitwisseling, in de weg zit. Plus het feit dat er bepaalde politieke ego's nog liever informatie voor zichzelf houden dan open kaart te spelen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-03-2016 10:29 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 25 maart 2016 0:48 schreef MR. N het volgende:
Dat is geen rare, maar een duidelijke tweedeling zoals jij het verwoordt.
De tweedeling is duidelijk, waarom je m stelt is mijn echter onduidelijk.

quote:
Op 25 maart 2016 0:48 schreef MR. N het volgende:
En jij komt met "verregaande maatregelen" whatever die mogen zijn.
Precies. En jij gaat daar lustig op in, zonder dat we weten of we t over hetzelfde praten.

quote:
Op 25 maart 2016 0:48 schreef MR. N het volgende:
Jij bent dus voor een andere rechtsstaat dan we nu hebben. Kan je beter naar een moslim land gaan, daar hebben ze meer op met mensen vastzetten om alleen een aanwijzing.
Precies het soort reactie die ik voorspelde met mijn zin die begon met 'extreem linkse...'.


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-03-2016 10:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De democratie is een naïeve vorm van samenleven die niet opgewassen is tegen ondemocratische mensen/krachten.

Van mij mag het allemaal lekker escaleren, hoe langer de matiging en nuancering erin slaagt om het het vlak te wrijven, hoe langer het duurt en hoe groter de uitbarsting zal worden van de etter.


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-03-2016 10:38 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 25 maart 2016 9:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dus wij laten criminelen met een Nederlands paspoort vertrekken naar een ander land om rotzooi te trappen, en weigeren vervolgens onze verantwoordelijkheid te nemen en ze terug te nemen en hier aan te pakken?
Inderdaad ja. We nemen onze verantwoordelijkheid door die mensen niet meer op te nemen in onze maatschappij. Lijkt me een uitstekende maatregel.

quote:
Op 25 maart 2016 0:48 schreef MR. N het volgende:
Gedachten verbieden? Nee, dank je.
Er is geen verschil tussen gedachten en de praktijk. Salafisme draait alleen maar om praktijk: vrouwen geen rechten, democratie en lokale wetten ondergeschikt aan shariah (denk aan de semi-ondergrondse islamitische rechtsspraak), kledingvoorschriften die tegen de lokale wetten ingaan etc.

quote:
Op 25 maart 2016 0:48 schreef MR. N het volgende:
Ja, "schijnt", ja, maar dan niet dus. De politie en andere opsporingsinstanties mogen al ontzettend veel. Wat konden ze nu niet doen wat anders ervoor gezorgd had dat de aanslagplegers in Brussel op tijd gestopt konden worden?
Geen idee wat ze wel en niet mogen. Maar als ze niet genoeg mogen, moet daar verandering in komen. Dat is meer mijn punt, snappie?


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-03-2016 11:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ik ben MR N niet
quote:
Op 25 maart 2016 10:38 schreef Fusion het volgende:Inderdaad ja. We nemen onze verantwoordelijkheid door die mensen niet meer op te nemen in onze maatschappij. Lijkt me een uitstekende maatregel.

Verwerpelijk. Die lui zijn onder onze hoede verpest, en maken wij tot het probleem van iemand anders.
quote:
Er is geen verschil tussen gedachten en de praktijk. Salafisme draait alleen maar om praktijk: vrouwen geen rechten, democratie en lokale wetten ondergeschikt aan shariah (denk aan de semi-ondergrondse islamitische rechtsspraak), kledingvoorschriften die tegen de lokale wetten ingaan etc.

Gedachten verbieden is onwerkbaar en daarnaast mijns inziens überhaupt onwenselijk.

En als het jou om de praktijk gaat moet je pleiten voor wetten die iets over de praktijk zeggen. En deels bestaan die volgens jou dus al.

En nee, privaat afgesproken dingen zoals sharia-uitspraken gaan in Nederland niet boven de wet. Dat kan men wel zo willen, maar precies de wet staat dat niet toe. Net als dat het niets waard is als mensen in een contract vastleggen dat de een de ander mag vermoorden ofzo.
quote:

Geen idee wat ze wel en niet mogen. Maar als ze niet genoeg mogen, moet daar verandering in komen. Dat is meer mijn punt, snappie?

Ja, hallo! Jij claimt (of doet in ieder geval toespelingen op) dat ze niet genoeg mogen! Wat is dit nu dan voor hypothetisch geneuzel? "Als alles kut is, is alles kut, en moet alles niet meer kut zijn!" en daar dan heel opgewonden over lopen doen


I wish I was a butterfly


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-03-2016 11:40 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 25 maart 2016 11:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik ben MR N niet
Hoe weet ik dat zeker? Via t internet? Zonder verregaande privacy schendende internet bespionerende maatregelen?? Snap je mijn punt nu?

quote:
Op 25 maart 2016 11:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Verwerpelijk. Die lui zijn onder onze hoede verpest, en maken wij tot het probleem van iemand anders.
Ze hebben zich wat mij betreft aan onze hoede onttrokken.

quote:
Op 25 maart 2016 11:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Gedachten verbieden is onwerkbaar en daarnaast mijns inziens überhaupt onwenselijk.

En als het jou om de praktijk gaat moet je pleiten voor wetten die iets over de praktijk zeggen. En deels bestaan die volgens jou dus al.
Er zijn geen wetten tegen alles dat wat t salarissen aan praxis meebrengt. Maar je hebt gelijk. Slafisme verbieden is niet wat we moeten, maar wel *alles* uit haar praxis wat onwenselijk is verbieden. Dat blijft er weinig over van de salafistische praktijk.

quote:
Op 25 maart 2016 11:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:En nee, privaat afgesproken dingen zoals sharia-uitspraken gaan in Nederland niet boven de wet. Dat kan men wel zo willen, maar precies de wet staat dat niet toe. Net als dat het niets waard is als mensen in een contract vastleggen dat de een de ander mag vermoorden ofzo.
Mooi verhaal. Helemaal mee eens.vIk zou zeggen hou t tegen de islamitische rechters in EU landen die voor moslims bindende uitstpraken doen.


quote:
Op 25 maart 2016 11:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Ja, hallo! Jij claimt (of doet in ieder geval toespelingen op) dat ze niet genoeg mogen! Wat is dit nu dan voor hypothetisch geneuzel? "Als alles kut is, is alles kut, en moet alles niet meer kut zijn!" en daar dan heel opgewonden over lopen doen
Wat valt er niet te snappen? Moet ik alleen uitgewerkte essays van 400 pagina's posten? Het ging over preventief aanpakken. En dat werd zonder verdere definitie geponeerd. En ik onderschreef dat zonder verdere definitie. Waarmee ik dus t sentiment wil onderschrijven dat veiligheid soms boven een aantal dingen gaat die we nu als vanzelfsprekend beschouwen mag gaan.


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-03-2016 11:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 25 maart 2016 11:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik ben MR N niet

Verwerpelijk. Die lui zijn onder onze hoede verpest, en maken wij tot het probleem van iemand anders.




Die lui zijn niet verpest, ze zijn gewoon pest. Sommige mensen zijn gewoon etterbakken. Onder eender welke hoede.


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 25-03-2016 11:47 by WMP Profiel van WMP

Met types als Fusion heb je geen terroristen nodig om vrijheden in te perken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen