IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Rome bedekt naakte beelden voor bezoek Iraanse president Rouhani." Niet omdat hij dat zo erg vindt hoor, het is vooral om zijn 9-jarige bruid niet te choqueren. (Nieuwstopic, nu ook kritisch) Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-04-2016 20:40 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Je hoopt toch dat zoiets knulligs als het spelen van Angry Birds of een willekeurig ander kutspelletje geen treinbotsing met 11 doden veroorzaakt heeft:

Dienstleider zat spelletje te spelen?

Wat een eikel tot de macht oneindig ben je dan zeg, als het waar zou zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 12-04-2016 20:47]



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 12-04-2016 21:59 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Een spelletje...

Als het nou gewoon masturberen was.

sorry




VIESPEUK!!!


Lagertha
(prettig) gestoord
Usericon van Lagertha
Posted 12-04-2016 22:02 by Lagertha Profiel van Lagertha

Gatver, dat zou toch gewoon achterlijk zijn


"...And forgive me nothing for I truely ment it all, what I said, what I've done..."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-04-2016 11:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 april 2016 18:37 schreef Rotzak het volgende:
Maar stiekem wel zondagavond aan de houtduif hengsten, op een filmpje van mevrouw Eden. Dat dan weer wel.
Mooie comeback.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-04-2016 11:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 april 2016 18:54 schreef Rotzak het volgende:
Kermis is trouwens ook best een breed begrip, naar die tijdelijke attractieparken vol met petjes, bontkraagjes en andere personen van bedenkelijk allooi ga ik ook niet naar toe. Echter ga ik twee keer per jaar terug naar waar ik geboren ben, daar is ook een kermis maar dit is veel meer te vergelijken met het Duitse Schutzenfest, grote tent, veel bier en muziek en leuke tradities die in ere worden gehouden. Vooral dat vele bier staat mij uiteraard aan.
Juistem. Zo is dat in Brummen ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-04-2016 13:18 by nark Profiel van nark

Rachel (46), de weduwe van André Hazes, zou niet helemaal blij zijn met het kindje dat haar zoon André Hazes Junior (22) en zijn zestien jaar oudere vriendin Monique verwachten.
"Eindelijk kunnen wij het met jullie delen. Mijn wens is in vervulling gegaan! Wij worden in oktober papa en mama!", kondigde André Junior dinsdag aan op Instagram. "Wij zijn in de zevende hemel en genieten in alle rust en met heel veel dankbaarheid van onze vakantie."

Een leuke mededeling, behalve misschien voor de moeder van André. Zij en haar zoon hebben al een jaar geen contact meer omdat Rachel het niet kan vinden met Monique. Nederlandse media meldden vorig jaar al dat Rachel Monique liever ver weg zou hebben van haar zoon, omdat ze vreest dat het haar enkel om het familiefortuin te doen is. Een kleinkind, dat recht zou hebben op een deel van de erfenis van André Hazes, zou in dat geval een doorn in het oog van Rachel zijn. De erfenis van André Hazes wordt op zes miljoen geschat.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 13-04-2016 13:23 by Buiksmurf Profiel van Buiksmurf

Goh, geldwolfje Rachel 'ik was eerst groupie van André Hazes' Hazes ziet het geld voor haar ogen slinken, mooi.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-04-2016 13:27 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Jij leest de Privé en Story zeker?


When your people matter, menstrual health matters


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 13-04-2016 13:59 by De Vieze Man Profiel van De Vieze Man

Stond ook in de weekend.




VIESPEUK!!!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-04-2016 15:58 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Oké die lees ik niet meer.


When your people matter, menstrual health matters


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-04-2016 16:06 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 13 april 2016 13:18 schreef nark het volgende:
Een kleinkind, dat recht zou hebben op een deel van de erfenis van André Hazes, zou in dat geval een doorn in het oog van Rachel zijn. De erfenis van André Hazes wordt op zes miljoen geschat.
Ik snap hier niks van. André is toch al lang dood en hebben ze nu nog de erfenis niet verdeelt?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-04-2016 16:12 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Volgens mij moet zijn vrouw en kind toch al ieder de helft gehad hebben idd. Misschien aast ze op die 3 miljoen en ook nog eens die 3 miljoen als haar schoonmoeder overlijdt? Wat n gedoe. En zo veel geld is t nou ook weer niet. Daar ga je toch niet iemand voor trouwen?


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-04-2016 19:56 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
En zo veel geld is t nou ook weer niet. Daar ga je toch niet iemand voor trouwen?


Zeg dat. Mijn contactadvertentie met de simpele tekst 'trouw met mij voor €3 miljoen' levert lang niet de hoeveelheid reacties op die ik had voorzien.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-04-2016 19:58 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Heb je "Vrouw gezocht. Neuken geen bezwaar." al geprobeerd.

Of zijn ze te doorgewinterd en weten ze dat dat van Youp gejat is?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-04-2016 20:00 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Ja, zeg, ik zal daar ook nog eens moeten gaan neuken. Klinkt vermoeiend.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-04-2016 20:28 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 april 2016 16:12 schreef Fusion het volgende:
Volgens mij moet zijn vrouw en kind toch al ieder de helft gehad hebben idd. Misschien aast ze op die 3 miljoen en ook nog eens die 3 miljoen als haar schoonmoeder overlijdt? Wat n gedoe. En zo veel geld is t nou ook weer niet. Daar ga je toch niet iemand voor trouwen?
\

Zijn vrouw is erfgenaam en die heeft het geld dus opgestreken, tenzij die vetklep notarieel iets anders heeft laten vastleggen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-04-2016 20:34 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Volgens mij wordt t geld verdeelt over vrouw en kinderen, in gelijke mate. Volgens mij tellen zelfs ongeboren kinderen mee. Het is volgens mij ook zo dat (in sommge gevallen?) de kinderen in hun deel nog niet uitbetaal krijgen maar wel een vordering op hun deel hebben.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-04-2016 20:35 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 13 april 2016 19:56 schreef Negatieveling het volgende:
Zeg dat. Mijn contactadvertentie met de simpele tekst 'trouw met mij voor €3 miljoen' levert lang niet de hoeveelheid reacties op die ik had voorzien.
Ik voel met je mee


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-04-2016 20:39 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 april 2016 20:34 schreef Fusion het volgende:
Volgens mij wordt t geld verdeelt over vrouw en kinderen, in gelijke mate. Volgens mij tellen zelfs ongeboren kinderen mee. Het is volgens mij ook zo dat (in sommge gevallen?) de kinderen in hun deel nog niet uitbetaal krijgen maar wel een vordering op hun deel hebben.


Mijn vader is afgelopen november overleden. Er was geen sprake van speciale omstandigheden, geen testament of iets dergelijks. De erfenis is volledig naar mijn moeder gegaan. Wellicht dat er iets anders geldt naarmate er sprake is van groot vermogen, dat weet ik niet. Maar normaal gesproken is de echtgenoot de erfgenaam en daarna pas de kinderen.

edit:

quote:
In de wet is vastgelegd dat de langstlevende echtgenoot of geregistreerd partner goed verzorgd achterblijft. Deze regeling wordt de wettelijke verdeling genoemd. Bij een wettelijke verdeling gaat de volledige nalatenschap naar de langstlevende echtgenoot/geregistreerd partner. Dit betekent niet dat de kinderen onterft zijn. De kinderen krijgen namelijk een vordering in geld die pas opeisbaar is bij het overlijden van de langstlevende. De langstlevende echtgenoot/geregistreerd partner is door de wettelijke verdeling in stand te laten automatisch enig eigenaar van alle bezittingen en schulden van de erfenis /nalatenschap geworden.


https://www.verklaringvanerfrechtservice.nl/verklaring-van-erfrecht/wie-is-erfgenaam/

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 13-04-2016 20:42]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-04-2016 20:43 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Gecondoleerd. Kan ook zo zijn dat men in geval van geen aanzienlijke bedragen (ga ik even brutaal van uit), er niet moeilijk overdoet. Toen mijn vader overleed heb ik alle administratie en romslomp op me genomen en toen kreeg ik t beheer over zijn bankrekening etc. Niemand die me vertelde waar t naar toe moest. Naar volgens de wet gaat t toch echt naar echtgenote en kinderen dacht ik.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-04-2016 20:47 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Zie je edit. Dat dus. Behalve als er schulden zijn, dan mag je afstand doen van de erfenis (naar2dan ook alles).


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-04-2016 20:47 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 april 2016 20:43 schreef Fusion het volgende:
Gecondoleerd. Kan ook zo zijn dat men in geval van geen aanzienlijke bedragen (ga ik even brutaal van uit), er niet moeilijk overdoet. Toen mijn vader overleed heb ik alle administratie en romslomp op me genomen en toen kreeg ik t beheer over zijn bankrekening etc. Niemand die me vertelde waar t naar toe moest. Naar volgens de wet gaat t toch echt naar echtgenote en kinderen dacht ik.


Dank je wel.

Ik heb trouwens precies hetzelfde gedaan en beheer nu ook de rekeningen van mijn moeder en het grootste deel van de administratie.

Alle relevante formele post nav het overlijden is aan mijn moeder gericht en niet aan mij of aan mijn zus. Alles staat nu op haar naam en ze is nu wettelijk eigenaar van alles.

We hebben het er nog over gehad toen ergens iets stond over 'de erven' en mijn moeder er vanuit ging dat dat om ons alledrie ging maar dat is dus niet zo.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-04-2016 20:48 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Dat is ooit volgens mij wel zo geweest, maar om te voorkomen dat de achterblijvende partner de toko moet verkopen om het deel van de kinderen op te hoesten is de wet aangepast volgens wat OWW aangeeft.

@Fusion dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-04-2016 20:51]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-04-2016 20:48 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 april 2016 20:48 schreef Natural Disaster het volgende:
Dat is ooit volgens mij wel zo geweest, maar om te voorkomen dat de achterblijvende partner de toko moet verkopen om het deel van de kinderen op te hoesten is de wet aangepast volgens wat OWW aangeeft.


Dat zou heel goed zo kunnen zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-04-2016 21:50 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen