![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je hoopt toch dat zoiets knulligs als het spelen van Angry Birds of een willekeurig ander kutspelletje geen treinbotsing met 11 doden veroorzaakt heeft: Dienstleider zat spelletje te spelen? Wat een eikel tot de macht oneindig ben je dan zeg, als het waar zou zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 12-04-2016 20:47] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Een spelletje... Als het nou gewoon masturberen was. sorry VIESPEUK!!! ![]() |
|
Gatver, dat zou toch gewoon achterlijk zijn ![]() "...And forgive me nothing for I truely ment it all, what I said, what I've done..." ![]() |
|
quote:Juistem. Zo is dat in Brummen ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Rachel (46), de weduwe van André Hazes, zou niet helemaal blij zijn met het kindje dat haar zoon André Hazes Junior (22) en zijn zestien jaar oudere vriendin Monique verwachten. "Eindelijk kunnen wij het met jullie delen. Mijn wens is in vervulling gegaan! Wij worden in oktober papa en mama!", kondigde André Junior dinsdag aan op Instagram. "Wij zijn in de zevende hemel en genieten in alle rust en met heel veel dankbaarheid van onze vakantie." Een leuke mededeling, behalve misschien voor de moeder van André. Zij en haar zoon hebben al een jaar geen contact meer omdat Rachel het niet kan vinden met Monique. Nederlandse media meldden vorig jaar al dat Rachel Monique liever ver weg zou hebben van haar zoon, omdat ze vreest dat het haar enkel om het familiefortuin te doen is. Een kleinkind, dat recht zou hebben op een deel van de erfenis van André Hazes, zou in dat geval een doorn in het oog van Rachel zijn. De erfenis van André Hazes wordt op zes miljoen geschat. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Goh, geldwolfje Rachel 'ik was eerst groupie van André Hazes' Hazes ziet het geld voor haar ogen slinken, mooi. ![]() ![]() |
|
Jij leest de Privé en Story zeker? ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Stond ook in de weekend. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Oké die lees ik niet meer. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Ik snap hier niks van. André is toch al lang dood en hebben ze nu nog de erfenis niet verdeelt? ![]() |
|
Volgens mij moet zijn vrouw en kind toch al ieder de helft gehad hebben idd. Misschien aast ze op die 3 miljoen en ook nog eens die 3 miljoen als haar schoonmoeder overlijdt? Wat n gedoe. En zo veel geld is t nou ook weer niet. Daar ga je toch niet iemand voor trouwen? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Zeg dat. Mijn contactadvertentie met de simpele tekst 'trouw met mij voor €3 miljoen' levert lang niet de hoeveelheid reacties op die ik had voorzien. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Heb je "Vrouw gezocht. Neuken geen bezwaar." al geprobeerd. Of zijn ze te doorgewinterd en weten ze dat dat van Youp gejat is? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, zeg, ik zal daar ook nog eens moeten gaan neuken. Klinkt vermoeiend. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote:\ Zijn vrouw is erfgenaam en die heeft het geld dus opgestreken, tenzij die vetklep notarieel iets anders heeft laten vastleggen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Volgens mij wordt t geld verdeelt over vrouw en kinderen, in gelijke mate. Volgens mij tellen zelfs ongeboren kinderen mee. Het is volgens mij ook zo dat (in sommge gevallen?) de kinderen in hun deel nog niet uitbetaal krijgen maar wel een vordering op hun deel hebben. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Ik voel met je mee ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Mijn vader is afgelopen november overleden. Er was geen sprake van speciale omstandigheden, geen testament of iets dergelijks. De erfenis is volledig naar mijn moeder gegaan. Wellicht dat er iets anders geldt naarmate er sprake is van groot vermogen, dat weet ik niet. Maar normaal gesproken is de echtgenoot de erfgenaam en daarna pas de kinderen. edit: quote: https://www.verklaringvanerfrechtservice.nl/verklaring-van-erfrecht/wie-is-erfgenaam/ [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 13-04-2016 20:42] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Gecondoleerd. Kan ook zo zijn dat men in geval van geen aanzienlijke bedragen (ga ik even brutaal van uit), er niet moeilijk overdoet. Toen mijn vader overleed heb ik alle administratie en romslomp op me genomen en toen kreeg ik t beheer over zijn bankrekening etc. Niemand die me vertelde waar t naar toe moest. Naar volgens de wet gaat t toch echt naar echtgenote en kinderen dacht ik. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Zie je edit. Dat dus. Behalve als er schulden zijn, dan mag je afstand doen van de erfenis (naar2dan ook alles). When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Dank je wel. Ik heb trouwens precies hetzelfde gedaan en beheer nu ook de rekeningen van mijn moeder en het grootste deel van de administratie. Alle relevante formele post nav het overlijden is aan mijn moeder gericht en niet aan mij of aan mijn zus. Alles staat nu op haar naam en ze is nu wettelijk eigenaar van alles. We hebben het er nog over gehad toen ergens iets stond over 'de erven' en mijn moeder er vanuit ging dat dat om ons alledrie ging maar dat is dus niet zo. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Dat is ooit volgens mij wel zo geweest, maar om te voorkomen dat de achterblijvende partner de toko moet verkopen om het deel van de kinderen op te hoesten is de wet aangepast volgens wat OWW aangeeft. @Fusion dus. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-04-2016 20:51] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Dat zou heel goed zo kunnen zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |