![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Beter dan Dinand Dinand. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
/proest VIESPEUK!!! ![]() |
|
Of achterlangs geboord. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Of keihard panna gepoort. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Kortom, gegeergoort. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Gadverdamme. ![]() |
|
quote: Teveel naar Spetters gekeken zeker En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Ik weet niet wat dat is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
"Één berelul en twee neukpatronen!" When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Oude film van Paul Verhoeven. Zit een nogal lompe verkrachtingsscene in, waarin een man door andere hetero mannen verkracht wordt, iets in die strekking. Of die verkrachte man homo was, zou ik eigenlijk niet meer weten, lang geleden dat ik hem gezien heb. VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote: Het is een bende homo's die de gast verkracht. De gast denkt van zichzelf dat hij hetero is maar hij is homo en daarom verkrachten de homo's hem. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Aha, zat het zo, check! ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Ik ben niet zo'n fan van verkrachtingen eigenlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Maar in die film beweren ze anders. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Homo's verkrachten. Christenen haten homo's. Belgen molesteren kinderen. Metal zuigt. Dat weet iedereen. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Kom ik ook in die film voor dan? ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Dat hoor je vaker. Meestal is de verdeling wel fan/niet zo'n fan bij een verkrachting grofweg 50/50. In sommige gevallen bijvoorbeeld ook 90/10, maar 10/90 schijnt echt extreem zeldzaam te zijn. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
jep, Paul Verhoeven was toen al jaren aan het experimenteren met Truman Showesque concepten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hoe bedoel je? @ Negatieveling: ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Dat OWW zn leven gestaged is door Paul Verhoeven, de echte uitvinder van de Truman Show. Zo is OWW in Spetters terecht gekomen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ahaaa, sjeezzz, ik was nog niet bij dat level. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote: Het is maar een film hoor, is nie echt. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Jij moet wel Hans zijn, de blonde. En nu gaan we vegen ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |