IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het topic waarvan iedere post te vuur en te zwaard door Trump ontkend zal worden [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-01-2018 15:14 by XXL Profiel van XXL

Boef krijgt gewoon de Zwarte Piet toegespeeld.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 07-01-2018 15:47 by Doodskop Profiel van Doodskop

boef vind het allemaal prachtig dat nederland over hem heen valt...dat vonden zijn vriendjes van de hood vlogs toch ook zo leuk ?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-01-2018 7:34 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Mijn zonen vinden Boef in ieder geval erg leuk om naar te luisteren . t' Is, als metalfan, waarschijnlijk hypocriet om over z'n teksten te struikelen, die toch vooral gaan over rijk worden, in schabouwelijk Nederlands, en toch vind ik Boef en alle andere marginaliteit die in z'n slipstream volgt, niet per se de beste keuze voor m'n zonen om naar te luisteren ('t is dan ook vooral bij hun moeder dat ze zo al enkele zelfgemaakte cd'tjes vol met die brol hebben staan).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 08-01-2018 7:46 by Tommeh Profiel van Tommeh

Kranten kopten ermee op de voorpagina. Waarom geeft men zo'n troefdoeter nu zoveel aandacht? Moet er op de achtergrond weer iets verschrikkelijks doorheen gedrukt worden in de eerste en tweede kamer? Was met die treitervloggertjes destijds ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 08-01-2018 7:46]


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiƫnt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-01-2018 8:15 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 8 januari 2018 7:34 schreef PandroidJack het volgende:
Mijn zonen vinden Boef in ieder geval erg leuk om naar te luisteren . t' Is, als metalfan, waarschijnlijk hypocriet om over z'n teksten te struikelen, die toch vooral gaan over rijk worden, in schabouwelijk Nederlands, en toch vind ik Boef en alle andere marginaliteit die in z'n slipstream volgt, niet per se de beste keuze voor m'n zonen om naar te luisteren ('t is dan ook vooral bij hun moeder dat ze zo al enkele zelfgemaakte cd'tjes vol met die brol hebben staan).
Ik vind Boer niet alleen een verschrikkelijk slechte rapper, maar vooral een slechte invloed op de jeugd. Hij propageert dom materialisme, criminaliteit en een cultuur-islamitische kijk op vrouwen. En de kids zuigen al die shit op als een spons, en alles nemen ze mee in hun beeldvorming van deze maatschappij.


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-01-2018 10:14 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 08-01-2018 10:49 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 8 januari 2018 8:15 schreef Fusion het volgende:
Ik vind Boer niet alleen een verschrikkelijk slechte rapper, maar vooral een slechte invloed op de jeugd. Hij propageert dom materialisme, criminaliteit en een cultuur-islamitische kijk op vrouwen. En de kids zuigen al die shit op als een spons, en alles nemen ze mee in hun beeldvorming van deze maatschappij.


Volgens mij beschrijf je nu 99% van de populaire rap...


Eikel


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-01-2018 12:26 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 8 januari 2018 7:34 schreef PandroidJack het volgende:
schabouwelijk


Mooi woord. Tijd niet meer gehoord.


... hoe de hazen lopen ...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-01-2018 13:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 7 januari 2018 11:16 schreef Natural Disaster het volgende:
Racisme is het eerste woord wat dat soort lijkt te leren.

Bedankt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2018 14:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 januari 2018 10:14 schreef F.Jacobse het volgende:
http://www.mediacourant.nl/2018/01/sunny-bergman-vindt-boef-slachtoffer-van-racisme/




Mooi dit.
Zou ze niet een dagje met me mee willen draaien voor de klas? Dan kan ze de resultaten zien van soft beleid en bepaalde straatjochies (toch voornamelijk met een bepaalde etnische achtergrond) continu in de slachtofferrol drukken.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-01-2018 14:40]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 08-01-2018 14:58 by WMP Profiel van WMP

Nodig haar eens uit voor een meeloopdag.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2018 15:01 by bastianus Profiel van bastianus

Ja, dat is volgens mij niet eens zo'n gek idee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2018 15:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 januari 2018 7:34 schreef PandroidJack het volgende:
Mijn zonen vinden Boef in ieder geval erg leuk om naar te luisteren . t' Is, als metalfan, waarschijnlijk hypocriet om over z'n teksten te struikelen, die toch vooral gaan over rijk worden, in schabouwelijk Nederlands, en toch vind ik Boef en alle andere marginaliteit die in z'n slipstream volgt, niet per se de beste keuze voor m'n zonen om naar te luisteren ('t is dan ook vooral bij hun moeder dat ze zo al enkele zelfgemaakte cd'tjes vol met die brol hebben staan).
Zie ik je hier nu pleiten voor censuur en ingrijpen als het de muzieksmaak van je kinderen betreft? Tja, dat vinden die jongelui natuurlijk prachtig. Net zoals ik het vroeger ook schitterend vond om mijn vader te provoceren met de ijzeren kruizen van Motorhead, de Slaytanic Wehrmacht-emblemen en andere opruierij. Volgens mij zijn gasten als Boef de nieuwe punkers.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-01-2018 15:05 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 8 januari 2018 10:49 schreef GinaG het volgende:
Volgens mij beschrijf je nu 99% van de populaire rap...
Nou ja wellicht wat lager, maar door de term 'populair' zeker wel minimaal 80% oid. Helaas.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-01-2018 15:07 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 8 januari 2018 15:01 schreef bastianus het volgende:
Ja, dat is volgens mij niet eens zo'n gek idee.
Geef haar ook graag een dagje Bos&Lommer, Slotervaart etc kado.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-01-2018 15:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 8 januari 2018 15:04 schreef bastianus het volgende:
Zie ik je hier nu pleiten voor censuur en ingrijpen als het de muzieksmaak van je kinderen betreft? Tja, dat vinden die jongelui natuurlijk prachtig. Net zoals ik het vroeger ook schitterend vond om mijn vader te provoceren met de ijzeren kruizen van Motorhead, de Slaytanic Wehrmacht-emblemen en andere opruierij. Volgens mij zijn gasten als Boef de nieuwe punkers.
Alleen had Slayer en Lemmie niet zoveel massale invloed en ook al niet zo veel een slechte invloed op hen die er naar luisteren toch? Slayer heeft al helemaal geen laagdrempelige raaklvlakkem met alledaagse moraal.


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-01-2018 15:17 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ik pleit niet voor censuur, anders zou ik die zooi wel afzetten in hun bijzijn. Ik heb genoeg vertrouwen in mijn kinderen en in het milieu waarin ze opgroeien. Waarden en normen bijbrengen doen de ouders toch voor een groot deel, al was het maar door bepaalde zaken in een context te plaatsen. Mijn zonen waren toch even van slag toen ze over dat incident met Boef hoorden.
Maar, net zoals ik nooit iemands gezicht heb verbouwd met een hamer na het beluisteren van Hammer Smashed Face, ga ik er ook niet van uit dat mijn kinderen hun gedrag zo maar gaan afstellen op wat Boef in zijn muziek verkondigd.
Om hem nu de nieuwe punker te noemen...hij schopt niet echt tegen de schenen van de maatschappij, ik wil zeggen, hij promoot net blindelings kapitalisme, laat duidelijk verstaan dat geld voor hem het belangrijkste is, en dan ben je lekker conform bezig, lijkt me (spijtig genoeg).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-01-2018 15:33 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Je karakter wordt door genetica en omgeving gevormd. Talloze gewogen factoren die invloed op je uitoefenen. Ik geloof best dat jouw inschatting goed is, maar ik schat zo in dat voor de gemiddelde Mocro of Whocro (verzin ik ter plekke) die alleen maar naar dit soort rommel luistert, en wiens vriendenkring ook, en wiens ouders en school weinig vorming realiseren... dat t voor hen wel meewerkt op een voor de maatschappij zeer onprettige manier.


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-01-2018 16:44 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het gaat toch niet over de teksten van boef, als rapper zijnde?

Het ging om de beledigingen die hij op internet uitsprak. Toch wat anders.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 08-01-2018 16:45]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-01-2018 17:35 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 8 januari 2018 16:44 schreef F.Jacobse het volgende:
Het gaat toch niet over de teksten van boef, als rapper zijnde?

Het ging om de beledigingen die hij op internet uitsprak. Toch wat anders.





Klopt. Alleen dwaalt ZM wel eens een klein beetje af.
Je weet toch?

Over maximaal een pagina of twee gaan mensen het geloof er weer bij halen omdat Fusion zich in deze discussie heeft gemengd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-01-2018 17:41 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Die twee pagina's ga je niet redden.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-01-2018 17:42 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 8 januari 2018 13:00 schreef BenKnuckles het volgende:
Bedankt.




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-01-2018 18:00 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 8 januari 2018 17:35 schreef XXL het volgende:
Klopt. Alleen dwaalt ZM wel eens een klein beetje af.
Je weet toch?

Over maximaal een pagina of twee gaan mensen het geloof er weer bij halen omdat Fusion zich in deze discussie heeft gemengd.







"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-01-2018 18:00 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 8 januari 2018 17:41 schreef Natural Disaster het volgende:
Die twee pagina's ga je niet redden.


Ik had me al ingedekt door toevoeging van 'maximaal'.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-01-2018 18:02 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Het eerste deel van die zin had trouwens goed de titel van een nieuw lultopic kunnen zijn.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen