![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De een zegt hoer, Trump dunkt pleerollen naar mensen in een rampgebied. For fucks sake, zijn er geen echte problemen in Nederland of de wereld op dit moment? Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. ![]() |
|
quote:precies dat kun je niet maken tegenover de echte hoeren toch ? ![]() ![]() |
|
quote: Sssst, dat wordt door dit soort nieuws naar de verre achtergrond verdreven! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Juistem, lol! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Op het moment dat een middelbare kinderfabriek straattaal gaat gebruiken, weet je dat het geen straattaal meer is. ![]() |
|
Precies. Voor dat hele boef gedoe had ik nog nooit van het woord gehoord en zo hoort het ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Beter had je ook helemaal niet van boef gehoord. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Het was zulk belangrijk nieuws dat het werkelijk overal door je strot gepropt werd. Pffff.... [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 21-01-2018 14:35] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Tja. Ik heb het idee dat al die publiciteit allebei de dames wel goed uitkomt. Het lijken me vooral aandachtskechs. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik weet het, taal leeft. Maar dit woord geeft me de rillingen, brrr! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Zoals Barbie dat overigens voor haar overdosis ook was. RTL heeft er wel een handje van om de ellende van labiele mensen te exploiteren. Wordt het niet eens tijd om in te grijpen in dat soort exploitatietelevisie? Waar ik overigens de karaktermoord op leuke milf Chantal Janzen ook toe reken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ja, die zet ik op het conto van de verberberisering van ons taalgebruik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Leuk van die Buma, wel goedkoop scoren. Uit de NRC: quote: Replica weggehaald, echt beeld neergezet, maar het populistisch correcte punt is weer gemaakt hoor. https://www.nrc.nl/nieuws/2018/01/21/mauritshuis-wijst-rutte-en-buma-terecht-echte-beeld-voor-ieder-te-zien-a1589158 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Laat RTL nou gewoon lekker zijn gang gaan. Huilende mensen = kijkcijfers. Ik vind het ook altijd geweldig als mensen op TV lopen te janken. Da's gewoon het risico van het meedoen aan dergelijke programmas. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Ah... niet de pop wiens vriendjespop Ken heet When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Naast dat ik t persoonlijk dan weer helemaal niet leuk vind als iemand huilt... sommige mensen moet je een beetje tegen zichzelf beschermen. En ik denk dat media erg meewerkt aan t acceptabel maken van allerlei zaken die niet echt bepaald een betere maatschappij maken. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Helemaal geweldig. Ook als de Robert ten Brink de zoveelste lijmpoging van een dramarelatie doet en 1 van beide partijen bij zijn 'fuck you' standpunt blijft met de andere partij die loopt te janken als gevolg. Levenslang met Dwang, Ook zoiets. Iemand die helemaal in de stress schiet als je een geel shirt draagt. Bizare eters. Alleen maar snacken en gaan kotsen als je een hapje groente moet eten. Zelfs de frikandel mag niet speciaal zijn want ui is groente. Heerlijk. Ik ga daar erg hard op. Bovendien: Waarom moeten dergelijke simpel vermaak programma's de maatschappij beter maken? Daar zijn ze niet voor bedoeld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Wel gek dat hoofd marketing Koen Brakenhoff er anders over dacht. "Maar, geeft Brakenhoff toe, het maatschappelijk debat over het slavernijverleden gaf bij de beslissing de doorslag." https://www.volkskrant.nl/beeldende-kunst/buste-van-johan-maurits-verbannen-naar-het-depot-slavernijdebat-gaf-de-doorslag~a4557363/ Wat een gedoe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: LOL. Goeie catch! Dat bericht van Koen Brakenhoff is van 16 januari, dat van directeur Emilie Gordenker van 21 januari. Ik denk dat de directeur en het hoofd marketing maar even een bilaatje hierover moeten houden met elkaar... Overigens denk ik dat de meeste moord- en brandschreeuwers al jarenlang geen rechterpoot in een museum hebben gezet, maar dat zal wel weer mijn randstedelijke arrogantie zijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Scherpe observatie M. De populistische toon lijkt het nieuwe politiek correct te zijn geworden in het publieke domein. Bah. ![]() ![]() |
|
Ze doet haar verhaal in buitenhof vandaag. https://npo.nl/VPWON_1283463 Vanaf een minuut of 18. Echt mooi/erg om te zien hoe politici ergens mee aan de haal kunnen gaan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Het lijkt een beetje op het kerstboomverhaal van Jan Roos. En toch hè. Ik zie wel degelijk dat Nederlandse cultuur en geschiedenis verdwijnt. Gek genoeg het meest bij sites en facebookpagina’s van PVV-aanhangers. Niet te geloven, hoe die lui spellen. Alhoewel, de meeste scripties in het Nederlands schijnen ook niet best te zijn qua Nederlands. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-01-2018 21:58] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het Witte Huis dat de voicemail misbruikt om de Democraten de schuld te geven van de shutdown, het is een nieuw dieptepunt in de onophoudelijke stroom FAAL uit Washington sinds het aantreden van Trump: quote: Elke keer denk ik dat de bodem bereikt is, maar nee hoor. Godsamme. Dit is toch gewoon kinderachtig? Ongelofelijk ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |