![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoeveel CO2 veroorzaakt de opslag van al die verbale diarree die we met zijn allen op het internet uitkotsen eigenlijk? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Nou, dat wil je niet weten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Was het niet zo dat we vanwege alle data-opslag in de toekomst zomaar eens een tekort aan energie kunnen krijgen? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-07-2017 23:28] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
@CO2: Laat staan irl. Met lucht en zo. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 11-07-2017 23:28] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Ah ik wilde al reageren op een eerdere post maar dit schetst wel een slechter beeld dan ik dacht. Blijft wel echt een ruwe schatting en incompleet artikel. Voor tesla zou de sterk versimpelde 720kg CO2 per 1000£ makkelijk anders kunnen liggen.(zeker ook slechter). Maar hier worden geen concrete breakeven punten gegeven en wordt vanuitgegaan dat onderhoud zelf geen extra CO2 per 1000£ kost. Wat wel duidelijk is is dat die regelingen om oude diesels van de weg te halen echt niet beter zijn voor co2 uitstoot die autos zijn echt nog veel te jong. En onlangs bleek dat het de fijnstofemissies in de stadscentra ook niet heeft verholpen. Overigens wat is de verwachting qua levensduur/maximale kmstand van electrische autos? Een verbrandingsmotor is toch meestal het eerste punt waarop je de auto niet meer bruikbaar verklaard? Onze oude electrische toyota heftruck ging makkelijk 30 jaar mee zonder echte problemen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hier kwam ik uit op 1kg per GB internetverkeer, wel gebaseerd op de stooklustige amerikanen. http://nhunt.org/Blog/2010/02/carbon-footprint-online-habit/ ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Daar moest ik harder om lachen dan strikt noodzakelijk. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
http://www.ad.nl/show/stuntprogramma-zwarte-cross-afgelast-na-ongeval-met-stuntrijder~ae2cd6d4/ Risico van het vak, lijkt me. Anders was hij wel boekhouder geworden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hij was zeker aan het stunten ipv dat ie z'n werk serieus deed? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Als een boekhouder een foutje maakt worden de "festiviteiten" ook dikwijls stilgelegd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
http://www.nu.nl/sport/4846041/bardet-verontschuldigt-zich-bij-froome-boegeroep-fans.html Het tokkiegehalte neemt bij andere sporten dan voetbal ook al toe zo te zien. Sneu gedoe. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dat boegeroep is al een eeuwigheid aan de gang in de tour. Droeve sneue Franse droeftoeters langs de kant daar. En dan is het boegeroep nog het normaalste dat ze uitspoken. ![]() |
|
Is boe in het Frans ook boe, ja? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Le Boe When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Eerder beuh, denk ik. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
"Meuh". En sommige "allah". Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Wel netjes van die Bardet. Al kan die er zelf ook weinig aan doen. Maar misschien helpt z'n afkeer van dergelijk gedrag. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
2 jaar terug is Froome toch overgoten met urine vanuit het publiek? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Geen idee, al zie ik er die knoflookvreters wel voor aan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
http://m.telegraaf.nl/binnenland/article/28709511/vrouw-mishandelt-kind-in-efteling Ik was toevallig in de Efteling gisteren, en zag daar wel zo'n asowijf behoorlijk lomp tegen een klein kind tekeer gaan. Eén van de vriendinnen van mijn dochter (12 jaar!) zei er iets van, dat vond ik best stoer, en de moeder in kwestie liep snel weg, ook omdat omstanders zich tegen haar begonnen te richten. Hoe dan ook: hopelijk wordt deze situatie opgelost, en wordt de moeder in kwestie ook geholpen en is het dezelfde. Want ze leek me eerlijk gezegd tegen het verstandelijk beperkte aan te zitten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
https://www.parool.nl/binnenland/ns-vervangt-dames-en-heren-door-reizigers~a4508540/ Heeft de NS wel door dat 'reiziger' nogal een beladen term is, want eigenlijk een afzwakking van 'kamper' of 'woonwagenbewoner'. Laten we niet vergeten dat er in de tweede wereldoorlog heel wat reizigers zijn omgekomen. Bovendien weet ik niet of het wel bon ton is om 'gadjo's' ook als reiziger aan te spreken. Ik vermoed hier toch een bewuste actie van de NS om mensen onnodig te kwetsen. En laten we niet vergeten in wat voor een vervoermiddel de mensen naar de kampen werden vervoerd... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |