IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het topic waarvan iedere post te vuur en te zwaard door Trump ontkend zal worden [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-01-2018 10:06 by XXL Profiel van XXL

Handje schudden en zoenen met oud en nieuw of verjaardagen gaat ook niet meer gebeuren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 15-01-2018 10:06 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 15 januari 2018 10:00 schreef XXL het volgende:
https://www.nu.nl/gezondheid/5086484/vijfde-van-nederlandse-vrouwen-slachtoffer-seksueel-geweld.html

Meer dan 50 % ongewenst aangeraakt? WOW.

Ik denk dat ik mijn vrouwelijke collega's maar eens vraag om op de werkplek minimaal 1,5 armlengte afstand te houden.


Vind ik geen verassend cijfer als ik eerlijk ben.
Misschien wordt het tijd dat als iemand iets niet wil, en dit aangeeft, ipv lacherig te reageren (of zelfs de schuld naar die persoon toe te schuiven) het gewoon serieus te nemen er geen punt van de maken en niet meer te doen, hoe moeilijk kan het zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 15-01-2018 10:09]


Eikel


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 15-01-2018 10:11 by Tommeh Profiel van Tommeh

quote:
Op 15 januari 2018 10:06 schreef GinaG het volgende:
Vind ik geen verassend cijfer als ik eerlijk ben.
Misschien wordt het tijd dat als iemand iets niet wil, en dit aangeeft, ipv lacherig te reageren (of zelfs de schuld naar die persoon toe te schuiven) het gewoon serieus te nemen er geen punt van de maken en niet meer te doen, hoe moeilijk kan het zijn?
Het is niet moeilijk, en daarom doet het overgrote deel van de mannen dit ook. Maar laten we niet doen alsof enkel vrouwen ongewenst aangeraakt worden.

Ik ben een paar jaar terug nog door meerdere mannen ongewenst aangeraakt. Toch werkt een arrestatie nou eenmaal zo...


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-01-2018 10:13 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 15 januari 2018 10:11 schreef Tommeh het volgende:
Ik ben een paar jaar terug nog door meerdere mannen ongewenst aangeraakt. Toch werkt een arrestatie nou eenmaal zo...
Dat lijkt me niet koel. Verre van.


When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-01-2018 10:14 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-01-2018 10:14 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Lol




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-01-2018 10:42 by faalhaas Profiel van faalhaas



... hoe de hazen lopen ...


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 15-01-2018 11:29 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 15 januari 2018 10:11 schreef Tommeh het volgende:
Het is niet moeilijk, en daarom doet het overgrote deel van de mannen dit ook. Maar laten we niet doen alsof enkel vrouwen ongewenst aangeraakt worden.

Ik ben een paar jaar terug nog door meerdere mannen ongewenst aangeraakt. Toch werkt een arrestatie nou eenmaal zo...


Klopt het overgrote deel doet dit ook, maar tegelijkertijd lachen ze de acties van de personen die dit niet doen weg. Wat gaat hier dan mis?
Daarom had ik het ook over personen, en haal er geen geslacht bij.

Haha, dat zal best


Eikel


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-01-2018 12:09 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 15 januari 2018 11:29 schreef GinaG het volgende:
Klopt het overgrote deel doet dit ook, maar tegelijkertijd lachen ze de acties van de personen die dit niet doen weg. Wat gaat hier dan mis?



En plein publique zie ik eigenlijk heel weinig ongepaste dingen gebeuren in mijn omgeving, dus wat dat betreft valt er niet eens iets weg te lachen. Het lijkt me ook dat zulke dingen meer een beetje in het geniep gebeurt. Maar ik ben geen kenner.



GinaG
Usericon van GinaG
Posted 15-01-2018 13:58 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 15 januari 2018 12:09 schreef Negatieveling het volgende:
En plein publique zie ik eigenlijk heel weinig ongepaste dingen gebeuren in mijn omgeving, dus wat dat betreft valt er niet eens iets weg te lachen. Het lijkt me ook dat zulke dingen meer een beetje in het geniep gebeurt. Maar ik ben geen kenner.


Wil niet zeggen dat ik een kenner ben, maar heb het meerdere malen meegemaakt, van "oeps sorry dat was je borst" tot "wachten tot ze alleen is en probeer een zuigzoen in dr nek te maken"(op het werk nota bene) tot "kom we flikkeren wat in dr drinken dan kunnen we met dr doen wat we willen"(mooi dat ik daar na een half uurtje zo ziek van werd en over um heen heb gekotst).
En vooral dat voorval op het werk was vreemd in mijn hoofd. Ik ben echt niet op mn bek gevallen, maar ik heb echt een week erover nagedacht of ik me aan het aanstellen was. En dat komt omdat dat soort acties continue getrivialiseerd worden in het dagelijks leven en ik me gewoon niet zeker was. Nu denk ik achteraf natuurlijk: hoe kon ik daar nu over twijfelen. Maar op dat moment, en direct erna...erg vreemd.


Eikel


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-01-2018 14:04 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 15 januari 2018 13:58 schreef GinaG het volgende:
"kom we flikkeren wat in dr drinken dan kunnen we met dr doen wat we willen"(mooi dat ik daar na een half uurtje zo ziek van werd en over um heen heb gekotst).

Dat is ecgt héél naar. Waar was dat?


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2018 14:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 januari 2018 14:04 schreef Fusion het volgende:
Dat is ecgt héél naar. Waar was dat?
Wat geet ow dat toch an?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-01-2018 14:35 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Hij wil effie checken dat ze zich zeker niets meer herinnerd.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-01-2018 14:43 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 15 januari 2018 14:30 schreef bastianus het volgende:
Wat geet ow dat toch an?
Euh? Wat gaat jou dat aan wat mij dat aangaat? Ik zie je antwoord serieus graag tegemoet.

Dat gezegd hebbende... we vertellen hier de meest intiemen dingen, van miskramen tot wat we 's nachts eten en opeens val jij hierover?

In afwachting van jouw antwoord... Ik probeer als vader van een dochter bij te blijven met de gevaren van deze maatschappij.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-01-2018 14:43 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 15 januari 2018 14:35 schreef PandroidJack het volgende:
Hij wil effie checken dat ze zich zeker niets meer herinnerd.
Dat ook. Sssssst!


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-01-2018 14:44 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 15 januari 2018 13:58 schreef GinaG het volgende:
"wachten tot ze alleen is en probeer een zuigzoen in dr nek te maken"(op het werk nota bene)


Dat bedoel ik dus met 'een beetje in het geniep'. Als een collega zo'n streek zou uithalen in het zicht van welke andere collega dan ook zou dat echt niet getrivialiseerd worden. Daar moet ik eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat de verleiding om zulke strapatsen uit te halen hier ook behoorlijk afwezig is. Aan de andere kant, er zijn hier ook genoeg kerels die er sociaal onbeholpen genoeg voor zijn. Misschien let ik wel gewoon niet goed op.



GinaG
Usericon van GinaG
Posted 15-01-2018 15:38 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 15 januari 2018 14:04 schreef Fusion het volgende:
Dat is ecgt héél naar. Waar was dat?


Dit specifieke geval was "gewoon" in een dorpsdisco.
Zelfs door iemand die ik kende. Niet cool, nooit cool.
Altijd op je hoede zijn, eventueel nagellak en/of rietjes aanschaffen die van kleur veranderen, top uitvinding!

@Bas: lief, dankjewel

[Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 15-01-2018 15:38]


Eikel


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 15-01-2018 15:42 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 15 januari 2018 14:44 schreef Negatieveling het volgende:
Dat bedoel ik dus met 'een beetje in het geniep'. Als een collega zo'n streek zou uithalen in het zicht van welke andere collega dan ook zou dat echt niet getrivialiseerd worden. Daar moet ik eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat de verleiding om zulke strapatsen uit te halen hier ook behoorlijk afwezig is. Aan de andere kant, er zijn hier ook genoeg kerels die er sociaal onbeholpen genoeg voor zijn. Misschien let ik wel gewoon niet goed op.


Dat snap ik ook helemaal!
Het is nu zo dat er een paar "prominente" personen zich hebben uitgesproken hierover. Dit ontploft natuurlijk, maar heeft een averrechts effect. De meeste mensen worden erdoor overdonderd en zetten de hakken in het zand of doen de handen voor hun ogen ("laat die shit nou overzee aub").
Het zou fijn zijn dat als er zoiets aangehaald word dat niet de eerste reactie is "Handje schudden en zoenen met oud en nieuw of verjaardagen gaat ook niet meer gebeuren", of "misschien moet ik vrouwen maar vragen afstand te houden", of het ergste vind ik, "stel je niet zo aan".

[Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 15-01-2018 15:44]


Eikel


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-01-2018 15:54 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 15 januari 2018 15:38 schreef GinaG het volgende:
Dit specifieke geval was "gewoon" in een dorpsdisco.
Zelfs door iemand die ik kende. Niet cool, nooit cool.
Altijd op je hoede zijn, eventueel nagellak en/of rietjes aanschaffen die van kleur veranderen, top uitvinding!

@Bas: lief, dankjewel
De tering.... Ja dat van die rietjes had ik al eens gelezen. Wat een teringwereld leven we in...


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-01-2018 16:09 by Snaack Profiel van Snaack



Pr0nstar ontvangt zwijggeld van advocaat Trump over akkefietje

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-01-2018 16:10]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2018 17:29 by bastianus Profiel van bastianus

En toch ben ik een beetje dubbel in al die sekstoestanden. Kijk, die verhalen waar Gina mee komt zijn duidelijke en eenzijdige gevallen van misbruik door opdringerige kloteventjes. Maar ik ken ook net iets te veel gevallen van collega’s die door vrouwen zijn beschuldigd van ongewenst gedrag, terwijl ik zeker weet dat daarvan geen sprake was.
Vrouwen die valse beschuldigingen doen met bijbehorende bedoelingen en een verborgen agenda, iets wat ik in de zorg en in de klas toch regelmatig gezien heb, dat vind ik net zo schadelijk. En eenzijdige discussies van feministen als #metoo, waarbij mannen altijd als de aanvallers worden gepresenteerd en vrouwen als de typische slachtoffers, dat vind ik een belangrijk en vervelend onderwerp als misbruik ook geen goed doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2018 17:32 by bastianus Profiel van bastianus

Het zou me trouwens niks verbazen als het misbruikcijfer onder mannen hoger ligt dan in het artikel. Ik heb zelf weleens last gehad van een opdringerige homo. Maar dat is toch niet iets waar je snel over praat. Klote voor je image enzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-01-2018 17:33 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 15 januari 2018 17:29 schreef bastianus het volgende:
En toch ben ik een beetje dubbel in al die sekstoestanden. Kijk, die verhalen waar Gina mee komt zijn duidelijke en eenzijdige gevallen van misbruik door opdringerige kloteventjes. Maar ik ken ook net iets te veel gevallen van collega’s die door vrouwen zijn beschuldigd van ongewenst gedrag, terwijl ik zeker weet dat daarvan geen sprake was.
Vrouwen die valse beschuldigingen doen met bijbehorende bedoelingen en een verborgen agenda, iets wat ik in de zorg en in de klas toch regelmatig gezien heb, dat vind ik net zo schadelijk. En eenzijdige discussies van feministen als #metoo, waarbij mannen altijd als de aanvallers worden gepresenteerd en vrouwen als de typische slachtoffers, dat vind ik een belangrijk en vervelend onderwerp als misbruik ook geen goed doen.


Daar zit hm de pijn en de weerstand natuurlijk ook. Een vrouw kan een man wat dat betreft zomaar beschuldigen (met bijbehorende dubbele agenda) en dan is er eigenlijk al haast geen redden meer aan. Pure karaktermoord. In mijn werkomgeving heb ik het gelukkig nog nooit zien gebeuren, maar ik kan er me alles bij voorstellen dat het in andere werkvelden wel degelijk voorkomt.

quote:
Op 15 januari 2018 17:32 schreef bastianus het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als het misbruikcijfer onder mannen hoger ligt dan in het artikel. Ik heb zelf weleens last gehad van een opdringerige homo. Maar dat is toch niet iets waar je snel over praat. Klote voor je image enzo.


Dat heb ik nou nooit. Vrouwen, mannen, ze moeten me allemaal niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-01-2018 17:34]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-01-2018 17:34 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-01-2018 17:35 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 15 januari 2018 17:33 schreef Negatieveling het volgende:
Dat heb ik nou nooit. Vrouwen, mannen, ze moeten me allemaal niet.


En transgenders?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen