![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mijn vriend verzamelt ze. Voor mij is het meer jeugdsentiment, omdat ik er vroeger op skychannel naar keek en ook naar Inspector Gadget. Maar ik vind de Transformers wel kicke. Echt heel vernuftig in elkaar gezet ![]() Mijn vriend heeft pas de eerste serie op dvd op eBay gescoord ![]() ![]() |
|
quote: Pa pinkelman had erg weinig liggen, alleen een paar van die kleine die een grote robot vormen. (defensor en noem ze maar op.) Ik ga vrijdag kijken bij Visions, Als je wil kan ik zijn telefoon nummer wel vragen zodat je een keer contact op kan opzoeken. ![]() |
|
quote: Je kan Ultra Magnus nog altijd via ebay kopen ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Voor zover ik weet heeft ie geen internet site. Maar toevallig ken ik degene die de winkel runt nog van vroeger ![]() Undertussen even Ebay doorkijken ![]() ![]() |
|
![]() Net terug gevonden, jammer genoeg is ie kapot ![]() [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 14-08-2003 13:47] ![]() |
|
quote: Sideswipe! Is ie erg kapot dan? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Nou, hij mist een arm. En hij is behoorlijk losjes.(zacht uitgedrukt) Op www.marktplaats.nl is ook wat transformers te vinden. Ik wil zelf nog eens een keer Scourge, ultra magus en cyclonus kopen. Weet iemand hoeveel deze ongeveer waard zijn? ![]() |
|
scourge en cyclonus tussen de 20 a 50 euro, Ultra magnus tussen de 50 en 100 euro. Op de NL site http://home.wanadoo.nl/remconet/store.htm kan je een nieuwe Ultra Magnus krijgen voor 100 euro... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Transformers Armada wordt in Nederland uitgegeven; aanrader? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: verrek, nu ik deze zie realiseer ik me dat ik die ook had.. En dat voor een meisje ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
van armada is unicron wel gaaf. komt binnenkort. en het is wachten op de alternator series.... die zijn wel weer tof. Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote: Omdat Groningen gewoon de beste stad is van nederland. (benadruk:punt) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ik vraag me af of Unicron in Nederland uitkomt. Bestellen in de VS is gewoon te duur... Die alternator serie lijtk me ook gaaf. Smokescreen als Subaru Impreza WRC ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: GRUN'N REGEERT!!! ![]() ![]() Pa Pinkelman aan de Pelsterstraat heeft altijd wel een paar Transformers. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 25-09-2003 18:10] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: Hier medefan..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Visions heeft nog meer denk ik. Pa pinkelman heeft niks meer in z'n winkel. Winkeltje tegenover pa pinkelman is ook wel een leuke winkel, met bob ross ![]() ![]() |
|
![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Dag kinders. ![]() Die zot die dat gedoe in Oss runt... *En dat ik hier ben is allemaal de schuld van Vampie ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 30-09-2003 0:38] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: *purrrr ![]() ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
dit is de enige die ik nog heb, zonder de aanhanger helaas. ![]() grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
die ziet er nog best uit, beter dan die van mij iig. Zonder trailer dus, en ook zonder wapens en handjes .... als ie zijn wapens had dan was ie nog wel aardig wat waard. zelfs zonder trailer. ![]() mijn laatste aanwinsten: megatron bumblebee ultra magnus blitzwing ![]() Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
Ik heb nog wel 2 zwarte vuisten van Optimus Prime ![]() |
|
wil je die toevallig ook kwijt? ![]() Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote: Nice, ik heb de laatste tijd niet meer zoveel geld voor transformers. Is dit de Takara re-issue van megatron? Wil ik ook zo graag maar hijs onbetaalbaar. Vet! je hebt UM en blitzwing! Heb ze ook allebei! UM vind ik een geweldige transformer! Bumblebee de kleine homo kever is ook toppie ![]() Ik ben trouwens nog op zoek naar stickers en de gun van prime... Heb wel zn trailer, roller en handjes. Als alternatief voor zn gun gebruik ik megatron in gunmode van starscream. [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 06-10-2003 17:31] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |