![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: *kuch* ehm..eentje voor 5 jarigen ![]() Mijn vriend leidt iets van een conventie ofzo voor Transformerfreaks..ik moet wel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 06-10-2003 22:17] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Het was Micron Legend Super Starscream ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Dat zeg ik ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
ik wilde zo'n transformer van McDonalds maar ze waren op. ![]() Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! ![]() |
|
quote: Nee megatron het orgineel. In beste staat en compleet. Bumblebee kan niet eens transformeren, is zon reissue. Ultra Magnus RID danwel he ![]() ![]() Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
Ik heb gewoon de gen 1 UM, waar heb je die RID UM vandaan? Ebay? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Oet! ![]() |
|
quote: oet jij ook... ![]() ![]() ![]() ![]() heb de Ultra Magnus van een gozert waar ik regelmatig tf's bestel. Daar heb ik ook megatron en mijn dinobots vandaan.... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
dus als ik mijn spullen op e-bay zet kan ik vet geld verdiene? ![]() |
|
quote: uh ja. welke beesten wenst u te verpatsen dan ? Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote: Zelfs ik weet dat.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Let er alleen wel even op dat niet elke afgekloven Transformer 100 euro waard is ofzo :S Jumpstarters zijn, hoe mint dan ook, echt nooit meer dan 0,10 euri waard bijvoorbeeld ![]() Maar TF's, Smurfen, My little Pony (wink Vampie) enzo rulen ebay.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ik zoek nog een stickersheet voor mijn optimus prime. Ik vraag me trouwens af of Armada Unicron ooit nog in NL verschijnt... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Gister een doos transformers gevonden in het huis van mijn sinds een week wijlen oma!!! ![]() |
|
Trouwens, bij de Intertoys liggen diverse DVD's voor maar 5 eurie per stuk. Oude Transformers afleveringen, de film en nog DVD's van oude GI Joe afleveringen e.d. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
Zeer binnenkort verwacht ik een 2de bruticus in mn bezit te krijgen ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Maak de zin af en win die worst! "Their defences are broken....." ![]() |
|
quote: "Let the slaughter begin!!!" ![]() ![]() ![]() Nu deze: "I've could waited an eternity for this..." [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 25-11-2003 13:07] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
We have a winner! A fresh pack of battery acid for you my friend! ![]() |
|
"Its over Megsy-baby" Wat is Starscream toch een sexy motherfucker...... ![]() |
|
quote: Had ze al op DivX, maar heb ze toch maar aangeschaft. Binnenkort maar eens de G.I. Joe dvd's oppikken, dat blijft ook leuk. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Dank voor de tip; heb de film maar aangeschaft ondanks de gare verpakking (slaat werkelijk nergens op;de cover is van het Transformers plaatjesverzamelboek en het verhaal op de achterkant heeft het over wie het wapen 'Unicorn' in handen zal krijgen ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-11-2003 2:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
op de beurs in utrecht lag een hale gave muts, maar ze vroegen er 35 eurie voor, beetje veel. En ik kwam erachter dat de transformer die ik aan DMTR gaf (lag nog in de kelder) in de verpakking 200 eurie was ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |