![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Heeft m'n buurjongen nog! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-12-2003 10:18] ![]() |
|
Godver die had ik 10 jaar geleden ook ![]() ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Ik zal eens wat aan hem vragen, kijken of hij hem wilt verkopen! ![]() |
|
Hey ik heb ook nog transformers! Van die groene autootjes, en dat waren dan een bulldozer en een hijskraan enz, en als je die dan met z'n allen bij elkaar deed kon je een grote robot maken. Ik heb de verpakkingen weggegooid, er zijn een paar dingetjes afgebroken en een zooi wapentjes ben ik kwijtgeraakt. Is dat veel geld waard??? ![]() Zenial ![]() |
|
*bump voor Visor* wat wil je er ongeveer aan uitgeven? (max.?) ![]() |
|
quote:DEVASTATOOOORRRR! ![]() ![]() |
|
Zoals je de constructicons bescrijft zijn ze behoorlijk lose. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Juist maar om Devastator te vormen heb ik wel devastator parts nodig ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote:Die heeft m'n buurjongen ![]() ![]() |
|
quote: Mja ze zijn wat gaar maar ik kan wel die grote robot ermee maken ![]() Zenial ![]() |
|
Regel maar eens wat ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote:Ik zal voor je kijken ![]() ![]() |
|
Gekregen ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
oeh plaatje gevonden: ![]() Deze is t. Nou, begin maar met bieden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 11-12-2003 11:04] Zenial ![]() |
|
Is de jouwe in dezelfde staat? Met alle devastator parts? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote:ja, dus? ![]() ![]() |
|
quote: Weet je wel niet wat een Grimlock doet op ebay??? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote:Ja ![]() ![]() |
|
quote: hmmm... bijna alle... hehehe... ik weet niet precies meer wat ontbreekt maar ik kan nog wel die grote robot maken. Zenial ![]() |
|
Maak eerst maar een foto van die van jou ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: hehehe mja ik zal hem eens ophalen bij mn ouders. Oeh en ik heb ook nog veel ZOIDS (dit soort dingen dus) Zijn die ook geld waard? =) En ik heb nog star wars speelgoed, is dat ook geld waard? Zenial ![]() |
|
quote:Ja, ik ben (was eigenlijk..) collector, maar m'n verzameling liep op een dood spoor (heb bijna alles (het oude spul dan, vanaf 1977)) ![]() |
|
een greep uit mijn collectie: megatron optimus prime soundwave blaster devastator bruticus (RID) Menasor alle seacons (ken ff niet op naam komen) alle leuke RID's, zijnde treinen en prowl enz en de Primes starscream re issue jazz re issue shrapnell bombshell en nog een zooi klein spul en wat ik zo even vergeten ben te noemen. Mijn voorkeur gaat uit naar G1, het oude spul, zo af en toe een leuke nieuwe... op het moment op de post: Prime re isuue Barrage Nosecone Eject Blades Sqeeuzeplay Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
De RID schenen heel goedkoop te zijn bij de tru 8,99 p/s ![]() ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |