|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat bruut, die crystal erbij!! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Die hebben ze tegenwoordig allemaal. Deze heeft niet eens licht.... Movie nieuws: http://www.d13satellite.com/donmurphy/showthread.php?s=e19e37b5e4d627c043d789c3d907cab8&threadid=8268 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
voice actors? daar moeten ze gewoon die van de cartoon voor vragen... alleen jammer dat starscream dan vervangen moet worden |
|
quote: die dvd is iig zeker de moeite!! |
|
quote: Wel meer hoor. De scatman ligt ook al weer tijden onder de grond. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
welke doet hij?! als ze charlie adler maar weer vragen hehehe |
|
Jaaaa!!!!!!! Heb eindelijk die film en de hele serie compleet op originele dvd!!!! |
|
quote: De héle serie? Ikzelf zoek alleen nog Victory en Headmasters en dan ben ikzelf wat mij betreft ook compleet qua TF. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kijk eens op e-mule, daar staan ze allemaal( en anders mopet je ff mailen welke je nog niet hebt, dan zet ik ze dr ff op |
|
quote: Jazz Ondertussen gaan we ook naar de RL transformers toe: http://www.youtube.com/watch?v=dut6jxCiakg Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
signature |
|
Dat is hetzelfde filmpje Hypnos Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
d'oh signature |
|
quote: hehe ,dat had ik al gevonden... coole stem die dude. een van de gaafste autobots |
|
Argus, ik kom nog een keertje langs om mijn Transformers bij jou te dumpen (jaja, de foto's komen er nog steeds aan ) |
|
Ik denk dat dat eerder wordt dat we jullie nieuwe huis komen vervuilen Ondertussen heeft de film officieel GROEN licht! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Allereerste twee seizoenen ged0wned |
|
Plak de film, seizoen 3 en de Headmasters serie er maar achteraan dan Ik zit eraan te denken om een Superion en Devastator knock-off te kopen zeg maar bootleg versies maar de kwaliteit zal wel wat minder zijn; weet iemand of dat een drastisch verschil is of dat er gewoon geen diecast in zit? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat is wel redelijk drastisch ja. Als je het niet aanraakt dan kan je wel neerzetten maar het is wel super goedkoop. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Voor de bejaarden. De oudjes komen in een nieuw jasje dit jaar , voor de film. http://tformers.com/ig.php?mode=view&album=5711&pic=newastrotrain11.jpg&dispsize=800&start=0 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Van mij mogen ze meer upgrades doen; net als de binaltech serie; ziet er goed uit. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
astrotrain!! ook een heel erg vette stem |
|
Dit zou de eerste uit een nieuwe lijn moeten zijn in de VS voor de film uit komt in 2007. Japan stort zich op een bi-monthly uber item. In het boekje bij die Prime waar de ik de laatste tijd plaatjes van gepost had staat een teaser voor Masterpiece 3. Na Prime en Magnus krijgen we nu ... Starscream Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: lol, die heb ik nog van vrogger.. signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |