![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik bedoel megatron uit de eerste transformer serie Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
![]() Ik ben geen verzamelaar maar deze wil ik hebben, alleen; snapt iemand hoe dit kreng transformeert? ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Heheh ja das dus het probleem ![]() Er zijn nogal wat versies van hoe het er vroeger aan toe ging zeg maar. Vroeger zijn er strips geweest die niet met de cartoon samenliepen en nu zijn er strips die alles een beetje bijeen proberen te harken. Je kan info over die nieuwe serie vinden op: http://www.dreamwaveprod.ca/!newsite/pages/home.htm Het nog eens Transformer maand ook bijna LOL Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Waarschijnlijk als huge ass kanon! (neem aan dat je tekenfilm bedoeld...eerste strip versie volgens mij ook, maar dat weet ik niet zeker) ![]() |
|
quote: Onze 20th anniversary Prime. Japan style ![]() Je ziet hier een fotosessies waarin ze em ombouwen: http://www.kenkon.com/collection/act170/ Hij is ondertussen ook net uit in Japan ![]() De Amerikaanse is er ook bijna: http://tfkenkon.com/g/?mode=album&album=Toy+Previews/20th+Optimus+Prime De japanse heeft een doos die in de trailer te veranderen is en de amerikaanse heeft battledamge en heeft een doos die in de opengeklapte trailer verandert. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
![]() Zeer cool; zelfs de vingers zijn afzonderlijk te bewegen (er zit ook een kogelgewricht aan de duim)... ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() quote: Ik zoek de versie zonder battle damage en zonder verkorte schouderpijpjes -van dat laatste las ik op een site dat dat de Hasbro versie is- van Takara dus. De trailer is alleen interessant ivm het design erop; ik denk dat ik gewono een even grote trailer van plastic koop die bij een simpele supermarkt vrachtwagen zit. Kan jij me helpen want welke importeer je nou? Via jouw site kom ik hierover weinig wijs uit over hoe aan déze masterpiece te komen... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-12-2003 2:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Heb pas omega supreme in box gekocht! Ben nu zo'n 2 jaar weer aan het sparen en kheb er zo'n 200 nu. ![]() |
|
quote: Ik zit op de 70 ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
post eens foto's van jullie verzamelingen... ik zou niet weten hoeveel ik er heb... krijg binnenkort smokescreen binnen !!! de metalen natuurlijk !! kost je een paar euries maar dan heb je ook wat he.... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
Ik heb binnenkort een digicam en ik kan dan wel wat foto's maken. Blaster is inmiddels ook geinstalleerd in de vitrini kast tussen Ultra Magnus en Powermaster Optimus Prime ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Er is een aflevering waarin de Constructicons Megatron bouwen...volgens mij is dat die waarin de Aerialbots terug in de tijd worden geslingerd... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() Silverstreak is ook mooi; Binaltech maakt nu dus een combi van Prowl & Bluestreak? Die binaltech Smokescreen is ook mooi (was vroeger dan wel geen rallycar maar swah); zijn er nog meer aan de eerste generatie gerelateerde aanraders? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Hmmmmm,dan moet ik eens kijken of ik die aflevering op mijn scherm kan krijgen.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Transformers is gewoon zwaar klote! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Die binaltech Smokescreen is ook mooi (was vroeger dan wel geen rallycar maar swah); zijn er nog meer aan de eerste generatie gerelateerde aanraders?[/quote] Ehh Smoky was toen ook een rallycar hoor ![]() Verder is heel Binaltech gewoon geil. Hound en de nieuwe Mazda auto zijn ook te gek. Mazda gebruikt die bot zelfs op de eigen site om de auto te promoten!: http://www.mazdausa.com/MusaWeb/NA_Autoshow/frameset.html Tijd om een Mazda te kopen dus! Maar wel de waterstof editie ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Jij ook Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Behalve die ene die ik heb; die is vooral zwaar heheh... Nee wacht jij maar op de Zelda Pretender Transformers ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Je hebt gelijk maar ik bedoel vooral de coating die van blauw-rood nu een stickerparade geworden is. ![]() Damn...zie nu die catalogi...de Transformers die ik vroeger had waren: Jazz, Mirage, Ratchet, Optimus Prime, Skywarp, Soundwave, Blitzwing, nep Shockwave (met 'trekker' zalk maar zegguh), fake Jetfire (kleiner maar verder identiek), Galvatron, Kup & alle Airealbots (Superion dus) Scourge, misschien zelfs nog wat meer wat ik me niet herinner (Slag, Astrotrain waarschijnlijk). ...allemaal weggedaan ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-01-2004 18:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: oh heb je hem al? issie zoals verwacht? Sleep je dat ding mee naar Utrecht, neem ik aan? ![]() enneh, zelda kan ik nu naar hartelust spelen, met mn nieuwe tv ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Micromachines ![]() Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
quote: Yez! Behoorlijk! Hij's wel teer door al die joints; er viel bijv. net een voet vanaf. Ik neem em mee alssie -in de doos natuurlijk- in mijn tas past. quote: Nice! ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Is de nieuwe astrotrain re-issue de moeite waard? Ik w8 trouwens wel op de minibots re-issue ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Hij is wel leuk als je een witte astrotrain wilde hebben.. maar de rugvin is een beetje ehh .. sja.. cheap zou ik het noemen. De minibots zijn wel leuk ja. Iedereen al op de hoogte van reissue 13? Targetmaster Hotrod. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Hoe zit het nu met de series? Je hebt de 2 seizoenen, de film seizoen 3 en seizoen 4 met de Headmaster afleveringen. Daarna wordt het Japans & fuzzy; De series: Fight! Super robot life Transformers Scramble city zijn de eerste 3 seizoenen maar dan anders gemonteerd (Scramble city zou al nieuw materiaal bevatten) Dan krijg je series die ik zoek: Transformers: Headmasters Transformers: Super God Masterforce Transformers: Victory Transformers: Zone Weet iemand waar die te halen zijn? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |