![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
he ik heb dat spel al het ziet er best goed uit het is aleen jammer dat je maar met drie robots kunt spelen de levels zijn best wel mooi gemaakt maar je mist het gevoel dat je had met de teken films en het is jammer dat je niet met de decepticons kan spelen [Dit bericht is gewijzigd door wille man op 13-05-2004 20:24] ![]() |
|
De Nederlandse Tranformer conventie komt er weer aan :D Meer info op http://home.wanadoo.nl/argus/dbctf/ ************* DBCTF 2004 10 Juli Oss, Jan Cunen Museum 11:00 - 17:00 Wat staat ons dit jaar te wachten? In ieder geval flink meer ruimte. DBCTF zal zich dit jaar over de onderste twee lagen van het Jan Cunen verspreiden. In de kelder zal een videozaal diverse episodes en films vertonen. Waarschijnlijk je beste kans om TF: the movie eens op een redelijk flink formaat te zien ! Ook is hier nog een zaal aanwezig voor verkopers. Op de eerste verdieping zullen we wederom de trouwzaal in gebruik nemen en de algemene hal zullen we gebruiken voor de jaarlijkse Trypticon race. Ook is hier een ontmoetingsruimte voorzien van een bar met o.a. Koffie, Thee, Fris, Wijn en Hertog Jan op tap. Nadere informatie en inschrijfprocedures zullen op zeer korte termijn volgen. Voor verdere informatie is het volgende email adres open gesteld. DBCTFsecretariaat@hotmail.com Ik hoop jullie allemaal weer te zien dit jaar ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Zylons bedoel je :D Nep Galactica fan ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Zit er wel over te denken om er naartoe te gaan. Ik heb wel een trypticon maar ik heb geen idee of hij het nog doet. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Cylons Zylons ![]() |
|
quote: neen. zie muilkorfje's overtuigend bewijs. ![]() ![]() |
|
quote: Heb beide re-issues gekocht. deze zijn compleet, stroef en bevatten een aantal extra's. Om nu zowel de g1 als de reissue op de plank te zetten ... heb er ook lang over na moeten denken over megatron. Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote: tjek ju meel Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote: zeker een overweging waard. ff een scoopje kopen ofzo... en niet onbelangrijk, hertog jan op de tap Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote: Uitstekend, dan ga ik ook ![]() ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Tranformers heerschen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote: Toch jammer, maar de originele Marvel comics noemen ze echt Zylons ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Soundwave is echt veruit de tofste transformer ![]() ![]() |
|
quote: Gaaf, nerds kijken! ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Heheh Ik dubbel ook als uitsmijter :D Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Kheb vanmiddag net drie videobanden met The movie en nog 6 episodes bij Intertoys gehaald. Gaaaaaf!!!!!!! ![]() Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. ![]() |
|
Wanneer komt Energon uit in NL? Ik wil dolgraag Arcee hebben ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Het ligt al in de UK en Duitsland krijgt het zeeeeeeer binnenkort. Nederland zal zoals met wel meer dingen wel weer eens flink achterlopen ![]() Ik raad in ieder geval Shockwave/Laserwave aan ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ik heb ook een transformer! Nouja, een geweertje van een transformer ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Heb ik ook al pics van gezien ja ![]() ![]() Vind het er vele malen beter uitzien dat Armada! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Ik heb voor mijn verjaardag Optimus Prime Armada gekregen ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ondertussen zijn de eerste Energon toys en Alternators gespot in Nederland. E. Oppie a 60 euri's. Alternator Smokescreen a 27,99 oid. Prijzig dus. Maar het is er hier en daar al wel. @Zenial: nee heh , nog meer mensen die speelgoed van dat kind stelen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Heb je een beetje goeie link met wat duidelijke plaatjes van de Energon serie? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: http://www.bwtf.com/energon/toys/ Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |