![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeft iemand die Soundwave MP3 speler al gezien? ![]() |
|
quote: http://www.bigbadtoystore.com/bbts/product.aspx?product=TAK10697&mode=retail&picture=aux1 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: T aardige oldschool aspect ervan is dat ze zo dicht mogelijk zijn gebleven van de mold van het originele speelgoed ipv het tekenfilmfiguur. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
hehehe, lachen ding dat : ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik heb beide versies thuis liggen. iK heb alleen de doos waar ze in zitten nog niet open kunnen maken ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Hmm nee hoor. Ondanks dat Soundwave al vrij dicht bij zijn cartoon looks zat voor een generatie 1 speeltje. De wapens en handen van deze release zitten er bijvoorbeeld los bij. De kop is ook veel meer cartoon dan toy ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
OK plaatje was toch te klein voor me dan; raar dat die handjes niet in de onderarmen schuiven? ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ZWYOQoui6Ks&mode=related&search= :') [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-08-2007 22:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Dat doen ze niet maar ze zitten er dus ook wel aan vast. Maarrr het is een balljoint en je hebt ook 4 extra handen om er op te zetten. De wapens kan je echt nergens laten helaas. Ik ben alleen nog aan het bedenken of ik een extra rumble en frenzy setje wil hebben voor op werk ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Gister de film gezien, damn wat heerscht dat toch met al die stem vervormers en jaren 80 muziek ![]() ![]() |
|
Ben gister ook naar de film geweest, en als oude transformer liefhebber moet ik toch kwijt dat het een kutfilm was... Verhaal had niks met de oude serie te maken en de aktie is zo snel dat je niet ziet wat er gebeurt. Jammer... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik vraag me af of je alle referenties dan wel door had staalman ![]() Die snelheid schijnt iets te zijn waar alleen de oudjes last van hebben.... Ik dus ook ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Koop de Optimus helm en vervorm jezelf ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Welke waren dat allemaal? Ik heb er een paar opgemerkt: 1. Originele Transformer geluid bij de eerste transformatie begin vd film... 2. Matrix referentie in t TV programma dat aan staat bij die hacker. 3. Megatron die tegen Starscream zoiets zegt als: "Again you have failed me" 4. "One shall stand and one shall fall" uitspraak van Optimus Prime 5. Witwicky is de achternaam van de 2 mensen uit de originele tekenfilmserie. nog meer...? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-08-2007 6:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hele vette film! "HELLO! We're looking for nuclear wessles." ![]() |
|
![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Met Starfleet grap "HELLO! We're looking for nuclear wessles." ![]() |
|
hehe dat masker gezien..wat een maf ding Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Ghehe jij bent stiekum best erg ![]() Er zitten nog wel mee teksten direct uit de oude film in. En nog wat more than meets the eye grapjes enzo. @Roel: Als er een viking transformer komt krijg je hem van me ! ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Cool...eentje die in een Drakak transformeert ![]() ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Of in een Zwaard / Strijdbijl [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 17-08-2007 17:20] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Of een heerschende Helm.... Nu draaf ik door ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Transformurzzzzzzzz Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |