|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die dingen zijn goud waard man! Die gele kever (Bumblebee) waarover je het hebt levert al gauw 10-20 euro op onder verzamelaars Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik koop ze op ebay (www.ebay.nl) maar ze zijn wel aan de prijzige kant. Verder is de community voor transformers enorm groot op het internet en daar wordt ook onderling gehandelt. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ja zo heb ik ooit ook een een zak met van die originle starwars troep voor 5 piek verkocht, later spijt als haren op m'n hoofd! |
|
Kun je op e-bay ook die film en video's kopen?? |
|
k'had ook nog zo'n bruine tank, was klein, ongeveer zelfde grote als die bumble bee zal warpath wel geweest zijn [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 17-02-2003 17:40] |
|
quote: Fortress maximus is feitelijk een soortgelijke bot als metroplex alleen dan groter/beter. (je hebt de stripversie en de tekenfilm versie. de strip en de tekenfilms verschillen nogal qua verhaallijn/karakterontwikkelingen) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: jazeker, die heb ik in de kast staan... geweldig |
|
Ben jij ook actief op ebay? En weet je trouwens iets over zon Nederlandse Transformer beurs? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Immortal Bunny: "Wat zijn we weer leuk , het leek er erg op en kwam altijd na de transformers. Maar maakt niet uit. Ouwe zeikerd" Nee, ik meende dit echt serieus Jullie zitten allemaal over transformers te praten, mag ik toch ook wel wat tekenfilm herinneringen ophalen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Dammm, je hebt gelijk dat was ik vergeten, volgens mij was het de cartoon aflevering dat optimus prime, skyfire vond vastgevroren in een blok ijs?? Lang geleden, maar toch Good old times!!!! Wat dachten jullie van een 'mask' of 'he-man'forum? of bestaat dit al? |
|
Ik zou trouwens ook wel eens de aflevering willen zien waarin Soundwave en Blaster (zijn autobot tegenhanger) met elkaar in gevecht gaan... Transformers moet terug op TV!!! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ah, shit. Eerst had ik een plaatje gevonden, van een of andere Japanner, die een transformer-kostuum had gevonden >>> die echt transformeerde!!! Ik zal hem nog eens opzoeken, hij ruled I have great faith in fools, self-confidence my friends call it |
|
quote: dat is japanse shit |
|
Japanse transformers zijn best stoer... Powermaster Prime Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
die zijn zeker vet, vooral als ik die plaatjes zie. schijnt wel dat ze een minder verhaal hebbe |
|
Gelukkig kan ik melden dat mijn Transformers (evenals G.I.Joe spullen) veilig op zolder liggen bij mijn ouders thuis. Heb alleen geen idee wat ik zoal heb liggen. Voornamelijk de nieuweren geloof ik. Des tijds nog lid geweest van de Nederlandse G.I.Joe club. Goede ouwe tijd... Op je knie en pijp voor genade! |
|
g.i. joe heb ik helaas weinig speelgoed van, op een of andere manier vond ik daar de serie stukken leuker, misschien omdat t niet kan veranderen?! |
|
quote: Ze kunnen we veranderen, maar dat was altijd eenmalig. Vond Transformers en G.I.Joe allebei erg leuk. Op je knie en pijp voor genade! |
|
G.I Joe was ik vroeger ook super fan van. Maar ik vind transformer interessanter als verzamel object. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
het was leuker om mee te spelen, maar die 2 goden kan met niet met elkaar vergelijken |
|
Transformers keek ik altijd het meest naar en G.I. Joe speelde ik het meest mee. Maar beide heerscht(e) het! Tis net thrash, op een enkele uitzondering na beukt het oude werk al het nieuwe kats omver! Life doesn't get much better than this! |
|
Kijk eens wat ik vond Ik heb 'em weer eens gelezen sinds 5 jaar en het heerscht |
|
Head masters heerschen! Daar heb ik vroeger zo'n brandweer auto van gehad. Die kwamen toen gelijk uit met die decepticons die in dieren/monsers konden veranderen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
op www.transfans.com kun je ze allemaal gratis en voor niks downloade |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |