![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die foto's zijn gelekt en blijken tevens ook al oude concepten te zijn. Ik zou ze dus maar met een korrel zout beoordelen "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Heeft iemand die verschrikkelijke radioreclame van Chryslers Transvoyager al gehoord? ![]() ![]() |
|
quote: Als dat de micromaster versies waren moet je even bij de lokale speelboer kijken. Die hebben ze nog wel op de meeste plekken ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Het is dus simpelweg next evolution; als de vertrouwde kop er maar op zit... Tuurlijk heb je liever de G1/sommige Binaltech molds maar dit ziet er ook vet uit ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Haha, dat moet ik dan maar niet doen ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Als ik al die dingen zo zie over die film, heb ik zon vermoeden daat ik dei film niet ga kijken, ik vind het al helemaal niks dat ze die robots andeer vormen en kleuren gegeven hebben... ![]() |
|
quote: die heb ik gehoord ja. met een half oor. ik hoorde ineens transformer geluidjes, maar toen was t alweer voorbij... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: ze zijn echt overal lieverd ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Iemand de nieuwe Citroën-reclame al gezien? Man wat een machtig mooi werkje is dat geworden en waar men de inspiratie vandaan gehaald heeft is wel duidelijk: ![]() http://www.citroen.nl/CWH/nl-NL/Corporate/Over+Citroen/Nieuws/20050429Choreograaf+werkt+mee+aan+commercial+c4.htm Hij schijnt zelf te downen te zijn maar ik ga daar geen account voor aanmaken. ![]() |
|
nieuw? ![]() http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
Die is wel HEEL oud Judge ![]() Citroen heeft daarna zelfs een andere uitgebracht EN niet transformeerbare figuurtjes ervan ![]() nee die heb ik niet ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Die commercial kwam uit toen de binaltech serie gelaunched was toch? Zelfde kwaliteit ook, volgens mij had Mazda usa ook zo'n TF in de intro van de site. www.mazdausa.com ofzo The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Citroen was er al een jaar of langer ![]() Mazda heeft Zoom Zoom aka Jazz. Dat is een Binaltech / Alternator ! Er was/is zelfs een spelletje met hem op de site van Mazda ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Weet ik veel. Zoveel tv kijk in niet en reclames zap ik meestal weg ![]() ![]() |
|
transformers... dat er uberhaupt een topic over bestaat ![]() ![]() |
|
quote: Het is dan ook van voor jou tijd ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
nee hoor, ik ken het maar al te goed. ben alleen een vrouw, dus keek my little pony ![]() ![]() |
|
quote: Ehh .. tenzij je geboortedatum verkeerd staat was je niet eens geboren toen het van start ging. Dus... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
ik kan me nog dondersgoes herinneren dat het werd uitgezonden. ![]() |
|
Het wordt dan ook nog steeds uitgezonden ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Het plaatje dat je post is van de oude Mazda TF reclame, maarik zag gisteren een voor mij nieuwe; nl de TF op schaatsen! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |