![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik maakte anders een grapje.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Laat dat anders achterwege... ![]() |
|
Pedoversiertruc van weleer, zo'n transformer. http://www.scrotum.tk Überhammer ![]() |
|
quote: Ja baas. Mijn punt was eigenlijk dat ik voor elke hobby die je wel waardig vindt zo tien mensen kan vinden die het stom vinden. Oftewel discussies als: 'Jouw hobby is stom, de mijne is gaaf', zijn volstrekt nutteloos. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Voor normale hobbies gaat dat inderdaad op. Daaarintegen als het erom gaat dat volwassen mensen grote bedragen betalen voor kitcherig speelgoed, is niet alleen een mening, maar een feit dat het stom is. ![]() ![]() |
|
quote:De karaktertrek waarbij je je mening als een feit verkondigt is stom. ![]() |
|
quote: Had jij in een ander topic net niet over subjectief zijn? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Nee, dat is jouw subjectieve mening. quote: Ja. ![]() |
|
Tropisch hardhout of nie? ![]() |
|
quote: Een mening is per definitie subjectief. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Er worden hier wel veel moeilijke woorden gebruikt. mvg wk10 ![]() |
|
quote: En als jou mening correct een objectief geobserveerd feit weer geeft is dat toch een objectieve mening. ![]() |
|
quote: Dan is het geen mening meer...... me·ningb (de ~ (v.), ~en) 1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-12-2003 14:30] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Dat is een constatering gebaseerd op feiten een mening is daarentegen altijd subjectief. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Die a horrible dead campske Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Hallo zeg!Ik wist niet dat transformers nog zo heerschtten.Megatron is een van mijn helden.HAIL TO THE DECEPTICONS ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: 'de masterpiece opjes'; bedoel je dat je die gaat verkopen en zo ja voor hoeveel? zo nee weet iemand waar ze in NL verkocht gaan worden en voor hoeveel? note: het gaat hier over de Takara versie en niet over de Hasbro versie [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-12-2003 1:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik zei toch al eerder dat die net een Gristen is ![]() ![]() [quote]Op 6 december 2003 1:53 schreef Mutilator het volgende: 'de masterpiece opjes'; bedoel je dat je die gaat verkopen en zo ja voor hoeveel? Ja, maar ik mail je wel effe prive ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 06-12-2003 10:06] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Zojuist op ebay gewonnen: Autobot Blaster ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Ik heb een paar week bij Hasbro gewerkt en ben dus zo met een lekkere werknemerskorting aan een paar toffe TF Armada figures gekomen. Ik heb nu Galvatron, Tidal Wave, Starscream en Thrust (en een zootje Minicons). Als ik er nog wat langer had gewerkt, had ik ook de net nieuw binnengekomen Unicron kunnen aanschaffen. ![]() Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. ![]() |
|
quote: Wtf, komt Unicron dan toch in NL uit? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Oh nee, het jongetje is boos op mij... Ga je nu met robotjes smijten, of ga je het gewoon tegen je mammie zeggen dat de stoute Camps je zit te plagen ? quote: Jij hebt geen idee waar je het over hebt. Ga maar fijn met je robotjes spelen ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |