![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wéér een nieuwe speelgoedlijn? ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-07-2006 1:02] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: TF Titanium. Daar zijn ook Galactica en Star Wars dingen van. De 3 inch dingen zijn gewoon poppetjes die een arm kunnen bewegen. De 6 inch release (zoals deze) kunnen transformeren en zijn fijn diecast. De meeste uit de eerste wave zijn War Within mallen uit de now defunct Dreamwave comics. Deze prime is Optimus net nadat hij de Matrix kreeg bijvoorbeeld. Alleen de Megatron is helemaal nieuw en heeft daar weer niets mee te maken. Wel leuk is dat Megatron de eerste toy Gi Joe/TF crossover is. Cobra Commander wordt genoemd in de verhaaltjes op de achterkant. Verder is er ook nog Attacktix op de markt in de vs ![]() Prime vs Vader ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Och nee: http://tfkenkon.com/g/?mode=view&album=Collection/act412&pic=megatron10th-12.jpg&dispsize=1000&start=0 en meer Titanium: http://www.tfw2005.com/boards/showthread.php?t=102245 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Leuke weetjes mbt de trailer: 1- None of the Mars story, launch footage, and rover footage is going to be in the movie. 2.- Yes, Bay did shoot the rover footage. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ah dan weten we al wat extra features van de dvd release. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: nog meer authenticiteit: Op de jaarlijkse Comic Con die momenteel weer gaande is in San Diego, werd bekendgemaakt wie de stem in zal spreken van oppervrachtwagen Optimus Prime in Michael Bays Transformers. Het gaat om Peter Cullen, die hetzelfde personage ook al voor zijn rekening nam in de originele tekenfilmserie. ![]() ![]() |
|
Dat was al wat langer uitgelekt. Maar dat geeft niet ![]() Met een beetje geluk komt Megatron er ook bij. Die is ook aan de auditie op het moment! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
yes! ben nu trouwes bezig met master force dvd door te nemen, echt te gek. ![]() |
|
quote: Ik wil de Headmasters box eigenlijk weer verkopen; ik wordt een beetje gek van dat Chinees in de menu's, ook al is de spreektaal gewoon Engels. Ken je toevalig iemand die deze box zou willen kopen voor 30euro? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Edit: oud nieuws. Ik las ergens dat ze van Megatron een tank hebben gemaakt. Goede keuze want op een megapistool zit ik in ieder geval niet wachten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 25-07-2006 21:31] ![]() |
|
@mutilator: zal eens polsen @Asphyxiated: welkom in 1993 ![]() http://www.tfu.info/1993/Decepticon/Megatron/megatron.htm [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 25-07-2006 21:48] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
transformers is gaaf heb volgens mij nog trypticon op zolder liggen ah, my good old trustworty beer, my love for you will never die ![]() |
|
quote: Ok 'hebben gemaakt' was een slechte woordkeuze. Natuurlijk wist ik dat Megatron later een tankform kreeg. Waarom ze eigenlijk hem ooit een pistolform hebben gegeven is me nog steeds een raadsel. Daar je heb de leider van de Decepticons die verandert in een pistool! Ooohh. Ja, de Decepticons konden samen in een grote robot veranderen. Waarvan Megatron dus de pistool was. In Armada is Megatron ook een tank. Maar die nieuwe Transformers series zijn zo enorm minder. ![]() Wie heeft trouwens die Tranformers DVD boxen? Ik wil namelijk weten of het geluid en beeld van goede kwaliteit zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 25-07-2006 22:03] ![]() |
|
Als Cybertron (galaxy force in japan) hier ooit op tf komt raad ik je aan die eens te kijken. de eerste 80% van Armada is extreem slecht. Het einde is wel aardig met de Unicron Battles. Ik heb de amerikaanse regio boxen. Prima geluidje ! Ik ga binnenkort denk ik voor de euro regio all in one boxed set. Gewoon voor de heb en omdat ik sinds ik verkast ben 1 dvd kwijt ben van S2.... Met The Golden Lagoon nog wel ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Over welke complete box set heb je het? Ik zoek ook nog die regio 1 box sets overigens maar kan ze niet vinden, behalve die releases met 3 dvd's per half seizoen in een slipcase. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Binnenkort maar deze box aanschaffen. http://www8.cd-wow.nl/detail_results_11.php?product_code=181764 [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 25-07-2006 22:21] ![]() |
|
quote: Die slipcases zijn euro. De nettere doosjes zijn amerikaans. Maar die zijn ook per 3 a 4 DVD's. Dit is de complete set: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/934597/Transformers_The_Complete_Collection_Box_Set/Product.html Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Die nettere doosjes zoek ik idd; ik heb de box van season 3 en 4 van het merk Rhino met die cells erbij enzo en nu moet de rest er voor de compleetheid er ook bij; moeilijk te vinden! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-07-2006 23:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Wat een zinloze trailer dan. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Die heb ik allemaal dus. Min 1 DVD. Maar ze zijn ook los te krijgen. Eigenlijk zoek ik die eene dus los... DAT is moeilijk te vinden ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Waar kan je die boxen los krijgen dan? Die ene dvd...dat lijkt me idd loeimoeilijk... ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: als ik op amazon kijk zie ik ze overigens allemaal wel zowat staan. Boxen en de losse. Ebay doet ook wel wonderen. Ik hoop zelf voornamelijk nog steeds dat die eene DVD weer op duikt ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
![]() Een blik op hoe de heren er uit gaan zien. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |