![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zoids heb ik ook nog (die Gorilla bijv.) en ik vraag het me ook af... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ha ja die heb ik ook hehe... heb best een flinke zoid collectie geloof ik. Maar ik heb net op eBay gekeken en de prijzen daar zijn niet echt fantastisch. Tussen de 10 en 20 euro voor die grote modellen... zoveel kostten ze toen ook volgens mij ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Nederland is gewoon geen speelgoed land. Nooit geweest ook. Wij krijgen altijd de dumpzooi van heel Europa. Men heeft het idee dat speelgoed niet verkoopt hier. Waarom is me een raadsel. Alles DAT we hier dan krijgen is &^%% duur. Een TF die hier 19 euro is, is in Duitsland 9 euro en in de VS 7 dollar ! Bastards ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Dat zuigt dikke Grimlock-aarsch! ![]() Hot Rod is rood ![]() En jou collectie heerscht heel erg hard! ![]() ![]() |
|
quote: Blaster heeft maar 1 wapen ;P Als de knopjes het niet doen moet je hem maar even open doen. TF Blaster is altijd verkeerd in elkaar gezet in de fabriek. Kleine aanpassingen om alles goed te doen en de veer te spannen en hij schiet open net als de Microchange versie. quote: TM2 Megs en Cryotek ![]() 1 in de kast bij de BW show zooi en 1 op de woonkamer tafel op/over een schedel. [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 12-12-2003 0:53] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ja zn wapen is een halfgare sniper rifle ofzo. Dus als NL de dumpplaats is dan kunnen we dus heel misschien nog wel Unicron verwachten als is het over een jaar of 2 ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 12-12-2003 10:15] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Buurjongen vanavond laat spreken over Devastator ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 12-12-2003 10:00] ![]() |
|
@ argus ent visor: het wapen (en blaster zelf eigenlijk ook wel een beetje) zijn een beetje lomp groot. Ik heb hem er wel bijgekregen. Dat van die veer binnenin wist ik al wel, maar nog geen tijd gehad/gemaakt Overigens ook aanwezig in mijn collectie: Alle dinobots, g1 en sommigen ook g2 (grimlock, slag, sludge en snarl) minus swoop natuurlijk/helaas. Die wil ik echt eens gaan bemachtigen. net als shockwave overigens... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote: Mmm, wilt ie em weg doen dan? Ik heb wel intresse, Stuur anders maar een mailtje in het weekend ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wegegeven zou helemaal mooi zijn, dan hoef ik alleen maar verzendkosten te betalen. Ik wil natuurlijk wel zien in wat voor staat Devastator verkeert als hij em weg wilt doen ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Er zit een hoop leuks in Blaster. De hele besturing voor de AM radio in de oorspronkelijke versie heeft men erin laten zitten ![]() Overigens is het wapen zo groot omdat de koptelefoon van het origineel hier aan vast kon. Het grote ronde gat kreeg het oortje erin. Het is jammer dat je op AM geen leuke zenders hebt want het blijft leuk zo'n radio ![]() quote: Ik heb nog ergens een doe het zelf shockwave... Moet em eens proberen weer in elkaar te zetten ;0 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Hehehe alleen Vampie denkt dat Hotrod paars is ![]() Enne, dank ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Is er hier dan ook iemand aanwezig die de nieuwe Transformers Armada -strips leest?? ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Je kan hem natuurlijk altijd kitbashen tot gitaar versterket ![]() ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Wat vinden jullie van BT (binaltech) smokescreen enzo. Die van metaal zijn echt gaaf, die plasticen zijn wat goedkoper. http://tfkenkon.com/g/?mode=album&album=Toy+Previews%2F%2FBT+Smokescreen Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote: Hotrod is roze!!!!! blinde kippen ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Ik lees de amerikaanse. Enige minpunt is dat mijn favo ultieme Decepticon door zijn Armada counterpart verslagen werd. Maar goed, beetje mislukte alternate Universe Ultieme Decepticon was het dan denken we maar. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: De BT serie is extreem gaaf. Je ziet aan BT-01 ook echt niet dat het geen modelauto is als je em in carmode neerzet. Lambor (Sideswipe) komt volgende maand alweer uit ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
BT Smokescreen is zeker gaaf, echter veel te duur voor mij ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Sja een euri of 60 zit wel gauw aan. Als de Alternators (ALS!) naar europa komen kan je de plastic versie voor een euri of 35 in de winkel vinden denk ik. Maarja .. metal is wel veeeeeel geiler. (Duh ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ik was vanmiddag even bij Pa Pinkelman in Groningen. Nou, dat viel tegen! Erug weinig Transformers. ![]() ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Pinkelman zal het meeste wel naar de verzamelbeurs mee hebben gesleept onlangs. Je zal er alleen niet veel aan gemist hebben. Pinkelman is een van de bekenste 'minder goedkope' dealers in Nederland. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
hey, ik vraag mij af waarin megatron tarnsformeerde toen hij nog nooit op aarde was geweest...klinkt misschien dom maar toch vraag ik het mij af. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |