![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Had je niet ook nog zo een met een kat en Linda De Snol? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Kennen jullie die andere robotten nog. Thundercats of zoiets? Allemaal verschillende kattebotten die samen een grote robot konden worden. Zo'n robot heb ik nog liggen hier. mvg wk10 ![]() |
|
Zucht SKY Channel ![]() ![]() ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: gewoon ook eeb fossiel hoor ![]() Maar dat was nog 'ns tv * zucht* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: yup..DJ Kat..dat was doordeweeks s'morgens voor het naar school gaan. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Nopes.. Ik heb die ook al tijden niet meer. Wel komen over een week de masterpiece opjes en de BT-02 uit als het goed is! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Heheh de eerste tekens van het virus! ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Het kan natuurlijk ook altijd nog erger. Je kan ook my little pony's leuk vinden.... Al ben ik eerder verbaasd door het nogal absurde aantal dames dat He-man spaart. Alhoewel...soort chippendales voor girls ofzo? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ik spaar ze pas weer sinds oktober 2002, er was op typisch 80 op net 5 iets met transformers, iets in mij ging toen branden ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Er is niks mis met de pony's! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Niet stout zijn kindertjes, allemaal fijn met de robotjes spelen ![]() ![]() |
|
quote: Ze staan gewoon in een vitrine kast hoor ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Serieus ? Die dingen kosten dan waarsch ook nof crapping veel ofzo ? ![]() |
|
Och een MISB van Megatron uit 1984 is al gauw 150 - 250 euro Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Stom hé ![]() |
|
quote: hmm nou een perfecte MISB Megatron uit die tijd doet vrees ik meer richting de 400 a 500 euri... Het is maar wat je voor een stukje karton en een plakbandje om zo'n robotje heen over hebt. Zonder doosje is die misschien net 60 euro. Maarja, iedereen haalde em deruit om mee te spelen vroeger ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Ja, hoe heet dat nou ook alweer? Oh ja.. speelgoed ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Waarom kan dit topic bestaan en wordt deze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=914916 naar jeugd sentiment verwezen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Corruptie ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Het wordt stommer met de minuut. ![]() |
|
quote: Omdat transformers meer heerschen dan lego ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Voor jou.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Transformers zijn gay en dragen niks bij aan je ontwikkeling. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Jawel, het goede overwint altijd het kwade ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |