![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
als de nieuwe trailer representatief is voor de film wordt dat een supervette film. ![]() ![]() |
|
Nog en trailer met verslag dit keer; http://tformers.com/New-Movie-TV-Spot-w-Additional-Scenes/7676/news.html ![]() |
|
![]() |
|
quote: Wat een afknapper zal deze verfilming worden zeg.. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9217&titel=Optimus_Prime_vs_Bonecrusher die scene van twee mattende transformers is toch VET ![]() ![]() |
|
quote: maar goed, we hebben het wel over michael bay hier ![]() ![]() |
|
Ik kijk er toch wel naar uit. Ik ga ook niet uit van de Transformers van vroeger, wat ik in de trailers tot nu toe gezien heb lijkt er in de verste verte niet op, ik ga erheen met een instelling om gewoon ouderwets vermaakt te worden. Het ziet er wel vet uit, maar het is idd Michael Bay met zn sentiment. Vraag voor Argus: Weet jij ergens een plek waar ik shirts van Transformers kan kopen? Ik moet die met het decepticons logo nog hebben. ![]() |
|
Die revoltech figuren zijn ook posable.. ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Vette shit!! Waar zijn die te verkrijgen? ![]() |
|
quote: Op Ebay zie ik ze: zoek onder revoltech+ optimus / megatron. Mss ook nog ergens in Europa te koop? ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Je ziet ze in londen al een jaar weer overal op straat. Wacht even tot die film er is en bespaar je wat knaken ![]() @Muti: Revoltech is japan only Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
De film was lomp en overweldigend. Gister de voor-premiere gezien. ![]() |
|
quote: Gave film inderdaad. Blijkbaar ook de voor-premiere gezien. Al stond het niet zo aangegeven bij de bios. Was 's middags langs gelopen en zag dat Transformers al draaide, dus ben er maar heen gegaan met Sdonasa en dat was een verrassend fijne avond! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote:ik heet dan wel geen Argus, maar : www.punkstuff.com, shirts zijn dr 11 dollar. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
er zijn al zoveel voor premieres van die film geweest dat ik door de bomen het bos niet meer zie ![]() in ieder geval. ga dat zien ![]() ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
ik ben er erg over te spreken. ben er gister heen geweest. vet! ![]() |
|
quote: uhuh. Echt mega goed. Had totaal geen idee wat het ding worden, dus het was inderdaad een grote verrassing ![]() You're running in circles ![]() |
|
Haha, in 't NRC next krijg de film 0/5. Ik heb niks met Transformers, maar toch maar naar de premiere gegaan, en het was een best leuke film. Geen verrassend plot, maar er zat nog wel een beetje humor in + de animaties en robots waren echt heel vet gedaan. Vooral de mountaindew-automaat robot ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Het valt op dat kranten het of helemaal niets vinden of een 4/5 oid geven. Vreemd genoeg vind vooral de links media het niks ![]() ![]() Het budget voor deel 2 gaat in ieder geval behoorlijk omhoog! (is al een tijdje in pre-prod nu weer) Voor de 80's fans: USA Masterpiece Starscream komt we aan! http://tformers.com/ig.php?mode=album&album=8090&dispsize=800&start=0 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
'Transformers' Smashes Industry & Studio Records' DreamWorks Pictures and Paramount Pictures' co-production "TRANSFORMERS" set an industry record for a non-sequel of $155.4 million in its opening week, surpassing the previous record held by the original "Spider Man" in 2002. In addition, during its first full day of release on Tuesday, July 3, "TRANSFORMERS" grossed $27.8 million, the biggest Tuesday in industry history, surpassing the second "Pirates of the Caribbean" adventure. The following day, July 4th, the Michael Bay-directed action adventure posted another industry best for the holiday of $29 million, outstripping "Spider-Man 2" in 2004. Read more about the movie milestones at ENewsI. Niet slecht toch ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Verbaasd me niks, al die nerdo's zien em natuurlijk 10x achterelkaar. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Gaaf! Eindelijk goeie kleuren!! Hebbuh! Komt ie ook in Europa uit? Het moet niet gekker worden: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-07-2007 0:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Geen idee of er een euro release komt. Meestal is de UK het nabijste release punt.... http://tformers.com/ig.php?mode=view&album=8198&pic=tfaswr.jpg&dispsize=800&start=20 Voor wat toys van die animated series die er aan komt. Erg cartoon network maarja... Wel leuk dat Soundwave met een gitaar komt ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |