![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik was net bij de intertoys en tot mn grote verbazing hadden ze de nieuwe armanda transformers ![]() ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
lelijk... en hij lijkt op scorponok! Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
ik heb net de dvd 1ste seizoen en de film binnen, wordt een leuke vakantie. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ah, inderdaad. Ik zal deze week ook maar weers es door de transformers heenploegen. En Shrek, neverending story en spaceballs ook maar. Heerlijk zo'n drukke studie ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
spaceballs zit ook een lichte transformers parodie in ![]() |
|
klopt ![]() it's turning into...a..... giant maid!!!! wat een heerschfilm zeg!!! Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
no... it's a transformer who are you?! i'm the bearded lady ![]() |
|
Heeft iemand trouwens de soundtrack van de movie? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
yep ![]() |
|
Iemand de Film al gezien? Ik heb em op VHS-ripDivx (SLECHTE KWALITEIHEIT!!) Dit slaat nergens op. ![]() |
|
ik heb m origineel, geweldig!! ![]() |
|
Soundtrack staat wel op BOL.com maar daar is ie 21 euro =/ Zoek wel verder dan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 24-02-2003 18:00] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Ik spaarde ook als een gek transformers, maar dan wel 'The Old-skool' shit. Armada vind ik niet zo......Optimus als aap? ![]() ![]() |
|
Maar wat heb je te koop dan? Noem namen... Stuur een mailtje ofzo... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Ik wilde vroeger ook altijd van die transformers hebben, maar dat mocht niet van m'n ouders... dat was niet meisjesachtig genoeg ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
Megatron (the gun!), alle constructicons, Jazz, Bumble bee, Grrrrrrimlock en noem maar op!!!! ![]() ![]() |
|
en dat verkoop je allemaal? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
ik verkoop mijn zooi alleen voor alle afleveringen op vhs ![]() |
|
![]() ![]() |
|
die had ik ook... ![]() |
|
quote: die heb ik nog steeds ![]() ![]() |
|
quote: Ik ook! alleen zonder cassetes ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Gaaaafff....Soundwave rulez, heb ik ook! ![]() ![]() |
|
Mn mooiste is toch wel een punt gafe Ultra Magnus uit 1986, 100% compleet! ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |