|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben meer een Beastwars fan. Ik vond het een geweldige serie. Heads I win, tails you lose |
|
Ik von Optimus Prime (Primal) er zo gaar uitzien in die serie Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
beastwars sucks, ik wil alleen de echte tekenfilm shit!! |
|
quote: !!! Verkopen? PLEASE!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Damn mister "hip to da hopper: GET A GRIP ! hehehe, shit 'k wou je ook nog wat vragen maar 'k ben het weer vergeten geloof ik. Oja ff wat anders, wat weet jij over die zanger van Symphony X (vorige bandjes enzo) want ik weet bijna zeker dat m'n pa en ma beneden ergens een cd hebben liggen waarbij diezelfde zanger een eind van 'm af zingt, ik weet alleen niet meer hoe die heet. l8er The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
de soundtrack van the movie is ook erg metal!! |
|
quote: Ik zag hem eerst!!!!!! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
(dubbelpost) [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 10-11-2002 13:23] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
No FUCKIN' way!!!! Maaruh, hoe heet die gigantische dino nou dan? Die "evil" tegenhanger van Metroplex zeg maar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik gelood dat de tegenhanger van Metroplex niet als figuur verkrijgbaar was, heb ook geen idee hoe ie heet Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
trypticon... jazeker was er speelgoed van |
|
TRYPTICON! Dat is um! [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 10-11-2002 15:52] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gekte! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
hehe heb op zolder nog wel wa transformers liggen. vond altijd wel leuk om te kijken. is da raar voor een meid " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Nee hoor, ik had vroeger ook hemanpeetjes, waar ik nu nog soms es mee rommel... |
|
Tuurlijk niet Transformers hebben gewoon zon enorme cult status Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
vroeger wilde ik altijd soundwave zijn |
|
download de soundtrack.... metal versie van de tune!!! |
|
[quote]Op 10 november 2002 15:42 schreef XnegativeX het volgende: TRYPTICON! Dat is um! quote] die heb ik hier ook liggen, wist niet zo goed meer hoe die heette "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Ik wil niet opdringerig doen maar die wil ik beide wel overkopen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Yo Mordheim, wat heb je nog meer liggen? Ik ben ook geïnteresseerd in overkopen (niet in Trypticon/ Metroplex overigens XnegativeX) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En ik dan! laten we gaan bieden/veilen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik heb die vrachtwagen, die rooie dus, in een aardig groot formaat. Transformers! tewdudehduuuw |
|
spaar jij transformers xnegative? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |