![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Goh wat ben jij een fijne jongen.... zelden een strontvlieg zo hard horen poepen ![]() Op die status mag je trots wezen ---> mister nobody Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Goed vanmiddag verwacht ik in de brievenbus Powermaster Joyride en volgende week Blaster ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Ach gos ![]() Maar dan toch speciaal voor Campje! ratatata, de Gristen chechlist!: 1: Voelt de noodzaak ongevraagd den eigen mening op te dringen aan mensen die daar niet op zitten te wachten. check 2: De eigen mening is de enige echte en goede mening. check 3: Vreemde klederdracht die niet van deze tijd is. check 4: Ditto haardracht. check 5: Gelooft in iets hogers maar heeft er geen bewijs van. Gezien heiden verwijzing, check Hmm rot voor je jong, zo te zien ben je er toch eentje. Ik zou zeggen, neem een enkeltje Veluwe en vermaak je ![]() Wat doe je hier eigenlijk jong? Is je leven zo triest dat je niets beters te doen hebt je evangelie aan ons te verkondigen ofzo? Oh wacht, ja dus ![]() quote: Unibol is al in wat plekje in europa gezien. Maarja, de dag dat alle landen hier hetzelfde krijgen van hasbro zal wel nooit komen. Super Op zouden we ook niet krijgen eerst maar die hebben we nu dus weer wel. Unibol en de powerlinx jongens is nog maar de vraag. Maar goed, ik heb al zat Uni's ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 10-12-2003 9:09] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Zouden er dan bijvoorbeeld ooit nog de tru re-issues in NL komen? Of verstaat Hasbro onder Europa enkel Groot-Brittanie ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Ik denk het niet...of eigenlijk neem ik aan van niet, Nederland is niet zo'n Transformer-land meen ik.. ![]() ![]() |
|
quote: Terwijl deze topic toch eigenlijk het tegendeel bewijst. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. ![]() |
|
quote:Vind je? Er zijn maar 3 echte Transfans op ZM... ![]() |
|
quote: idd, 18 pagina's gechat over trennies Hey Visor, Blaster al binnen, doen de knoppies het bij jouw? Ik moet die van mij nog opereren.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door gelobte balwoppie op 10-12-2003 14:42] Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote: Trans-sexuelen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Kelly van Big Borther is toch ook een tranny? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik heb nog wel wat oude duplo liggen voor de liefhebbers ![]() |
|
quote: Nee ik moet em zelfs nog betalen ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Ook een grote Transformerfan. Ik heb Menasor, Superion, Cliffjumper, Warpath, een Seacon en een targetmaster (M1 Battletank.) ![]() @jenje: Ik heb een grote emmer vol LEGO!!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 10-12-2003 17:19] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: niet alles zo serieus opvatten chef. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
dit is de shit ![]() |
|
quote: you said it ![]() kheb trouwens nog vet veel van dat speelgoed in me kast staan van vroeger [Dit bericht is gewijzigd door GrY op 10-12-2003 23:30] ![]() |
|
daar moeten we dan maar eens me spelen ![]() |
|
quote: OH? Dus de andere liefhebbers tellen niet mee?!? Dit forum is qua mentaliteit zwaar afgetakeld... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Tuurlijk wel, maar ik doelde meer op de doelgroep die echte collectors zijn, die het sparen etc. ![]() ![]() |
|
grin..ik heb nu een eigen Grimlock ![]() Ik krijg ze nog steeds niet in en uit elkaar maar sommige zijn wel heel mooi..er staan hier 2 draken die ik geniaal vind ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: BW Megatron? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Ik ben geen super freak ofzo, maar ik heb hier echt wel de nodige transformers liggen... De orginele, allemaal nog van vroeger. Ik heb o.a: Optimus Prime, Megatron, Powerglide, Beachcomber, alle Constructicons, alle Dinobots, Starscream, Soundwave en eigenlijk kan ik nog wel even doorgaan zo. Maar sinds ik hier lees wat ze waard zijn, hou ik ze lekker voor mezelf ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |