IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/computer probleem Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-11-2003 13:27 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 november 2003 13:26 schreef ~Narsil het volgende:
... niemand een idee...
Welke blauwe schermpjes zijn dat dan? Wat staat er in?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-11-2003 13:28 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 25 november 2003 13:26 schreef ~Narsil het volgende:
... niemand een idee...


Dit is te algemeen. Krijg je steeds de zelfde foutmelding? Zo ja, zoek eens naar die foutmelding op het internet.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-11-2003 13:29 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 25 november 2003 13:27 schreef helmet het volgende:
Welke blauwe schermpjes zijn dat dan? Wat staat er in?
Wat dacht je van: Windows has found an unexpected error, press any key to continue or press ctrl + alt + delete to restart your computer.

Meest domme foutmelding ooit trouwens...


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 25-11-2003 13:29 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

Je scherm wordt volledig blauw, en er staat(in witte lettertjes) op dat er zich uitzondering numero blablabla heeft voorgedaan in dinges zoveel... 'druk op een toets om normaal door te gaan', maar dat gaat niet, ik moet altijd resetten...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-11-2003 9:26 by Vampie Profiel van Vampie

Mijn beeldscherm doet raar. ik kan bijna geen kleuen meer zien en zie alles in een soort rasterwerk..ik word er nog gekker van


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-11-2003 10:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 november 2003 9:26 schreef Vampie het volgende:
Mijn beeldscherm doet raar. ik kan bijna geen kleuen meer zien en zie alles in een soort rasterwerk..ik word er nog gekker van
Zit de monitorkabel wel goed in de videokaart?



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-11-2003 19:15 by Smoochy Profiel van Smoochy

Het probleem van mijn pc is dat ik gewoon een hele nieuwe nodig heb.
En misschien domme vraag maar kunnen bepaalde monitoren geen open gl verdragen??


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 03-12-2003 18:29 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

Hmmmz..mischien een stomme vraag maar weet iemand hoe je in een dhcp log kom?
Of hoe je een mac adress in een netwerk achterhaal?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-12-2003 18:30 by DaVinz Profiel van DaVinz

mac adres is toch het nummer van je netwerk kaart?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 03-12-2003 18:31 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

Ja.. maar hoe kun je die van een ander zien in een netwerk.. ik weet wel hoe je die kan zien ... maar is het mogelijk dat je die van iemand anders kunt zien?


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-12-2003 18:32 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 3 december 2003 18:31 schreef Voice_of_thunder het volgende:
Ja.. maar hoe kun je die van een ander zien in een netwerk.. ik weet wel hoe je die kan zien ... maar is het mogelijk dat je die van iemand anders kunt zien?



geloof niet dat je die kunt zien aangezien je in netwerk toch gewoon ip gebruikt en mac adres is voor elke kaart anders...


je kunt de ander zn kast loschroeven

[Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 03-12-2003 18:33]



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-12-2003 18:33 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 3 december 2003 18:32 schreef Matthijz Filth het volgende:
geloof niet dat je die kunt zien aangezien je in netwerk toch gewoon ip gebruikt en mac adres is voor elke kaart anders...


je kunt de ander zn kast loschroeven


denk het ook, dat je dat niet kan zien


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 03-12-2003 18:33 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

Okee.. ja stond in mijn boek, iets over een mad adress
Maar hoe kun je dan dat ip adress achter halen


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-12-2003 18:38 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 3 december 2003 18:33 schreef Voice_of_thunder het volgende:
Okee.. ja stond in mijn boek, iets over een mad adress
Maar hoe kun je dan dat ip adress achter halen


in netwerk tellen ze die dingen toch gewoon op werkt met subnetmasks geloof ik bij ons op school iig wel



Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 03-12-2003 18:41 by Voice_of_thunder Profiel van Voice_of_thunder

Ja maar het is dus zo...
Het gaat niet om mijn pc, maar een pc van een vriend van .. Die heeft een draadloos netwerkje gebouwd, voor 4 mensen en nu ziet hij er 5 maar hij wilde weten hoe je dan die andere zijn ip kan zien..
Iets met een dhcp log? maar hoe komt je daar..(kan zijn dat ik het fout heb hoor)
Was zelf ook wel benieuwd geworden dus wilde het wel weten eigenlijk *Verschrikkelijk nieuwsgierig*


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-12-2003 9:04 by Morgil Profiel van Morgil

Help!!

Vandaag word mijn computer geformateerd en ik wil mijn emails opslaan. Ik wil dit niet een voor een doen want dat is uren werk. Weet iemand hoe je ze allemaal in 1 keer op kunt slaan?


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 06-12-2003 10:37 by Sarah Profiel van Sarah

CAN ANYBODY HELP ME PLEASE???

Ik heb een nieuw toetsenbord + muis en connector. Nou zit daar dus een cd rom bij waarmee je die software moet instaleren ofzo.
Je mag alleen je USB connector en de rechthoekige USB aansluiting(van de muis) in je computer steken.
Maar als je dan de computer op gaat starten zegt ie heel in het begin : fout met keybord ofzo.. error blabla en dan kan je dus nog niet met je muis iets bedienen dus MOET je je toetsenbord wel aansluiten om verder te gaan.

Nou en dan doe je t dus al fout want die kabel moet je VOOR het opstarten van de computer er al uit laten.
Stop je de cd erin als ie is opgestart zegt ie:
Setup cannot continu because this software version is not supported on this operating sustem version.
For system requirements and compatibility listings,refer to the product packaging


En mn muis doet dus ook raar, is draadloos en heeft (hoe noem je dat nou ook alweer...) zo alleen met een lampje, geen balletje onderin...
Naja als ik die wil verplaatsen schiet ie soms een hele andere kant op.. waarschijnlijk omdattie niet geinstaleerd is ofzo??!!

Please help me, ik ben nog degene die het meest van computers afweet in dit huis

[Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 06-12-2003 10:38]


LAI LAI HEI


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-12-2003 10:41 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 6 december 2003 9:04 schreef Morgil het volgende:
Help!!

Vandaag word mijn computer geformateerd en ik wil mijn emails opslaan. Ik wil dit niet een voor een doen want dat is uren werk. Weet iemand hoe je ze allemaal in 1 keer op kunt slaan?

Wat voor programma is het?
Of een betere opemrking: er moet ergens een "export" of "export to" optie zijn ergens in je menu's. Desnoods zoeken in de "Help" naar een woord als bijv. "backup".


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-12-2003 10:44 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 6 december 2003 10:37 schreef Sarah het volgende:
CAN ANYBODY HELP ME PLEASE???

Ik heb een nieuw toetsenbord + muis en connector. Nou zit daar dus een cd rom bij waarmee je die software moet instaleren ofzo.
Je mag alleen je USB connector en de rechthoekige USB aansluiting(van de muis) in je computer steken.
Maar als je dan de computer op gaat starten zegt ie heel in het begin : fout met keybord ofzo.. error blabla en dan kan je dus nog niet met je muis iets bedienen dus MOET je je toetsenbord wel aansluiten om verder te gaan.

Nou en dan doe je t dus al fout want die kabel moet je VOOR het opstarten van de computer er al uit laten.
Stop je de cd erin als ie is opgestart zegt ie:
Setup cannot continu because this software version is not supported on this operating sustem version.
For system requirements and compatibility listings,refer to the product packaging



Sorry, geen idee hoe dat moet. Wacht maar tot ZM-ers met ervaring met draadloos spul wakker worden.
quote:

En mn muis doet dus ook raar, is draadloos en heeft (hoe noem je dat nou ook alweer...) zo alleen met een lampje, geen balletje onderin...
Naja als ik die wil verplaatsen schiet ie soms een hele andere kant op.. waarschijnlijk omdattie niet geinstaleerd is ofzo??!!


Dat schijnt normaal te zijn (af en toe verspringen), mijn Dual Optical (expres MET draad gekocht) van 50 euro doet dat soms ook. Is idd irri.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-12-2003 11:16 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 december 2003 10:37 schreef Sarah het volgende:
Je mag alleen je USB connector en de rechthoekige USB aansluiting(van de muis) in je computer steken.


Ik heb hier ff een tijd over na zitten denken, maar ik denk dat ik al weet wat ze bedoelen: USB-apparaten hoef je niet aan te sluiten met de computer uit. Sterker nog, als je een USB-apparaat aansluit, terwijl de computer aan staat, dan heeft Windows dat gelijk in de gaten en vraagt gelijk om de drivers.

Wat je dus volgens mij moet doen, is de computer starten met je oude toetsenbord eraan en als Windows helemaal gestart is, het oude toetsenbord eruit halen en het nieuwe USB-toetsenbord aansluiten. Op het moment dat jij de USB-connector in je computer stopt, zal Windows zelf om de drivers vragen.

quote:
Op 6 december 2003 10:37 schreef Sarah het volgende:
Stop je de cd erin als ie is opgestart zegt ie:
Setup cannot continu because this software version is not supported on this operating sustem version.
For system requirements and compatibility listings,refer to the product packaging




Welke Windows-versie gebruik je precies? (Want eigenlijk mag deze fout gewoonweg niet optreden...)

quote:
Op 6 december 2003 10:37 schreef Sarah het volgende:
En mn muis doet dus ook raar, is draadloos en heeft (hoe noem je dat nou ook alweer...) zo alleen met een lampje, geen balletje onderin...
Naja als ik die wil verplaatsen schiet ie soms een hele andere kant op.. waarschijnlijk omdattie niet geinstaleerd is ofzo??!!

Please help me, ik ben nog degene die het meest van computers afweet in dit huis


Optisch bedoel je. Ik heb zelf niet zo veel ervaringen met optische muizen, maar het kan best zijn dat hij nog "gecalibreerd" moet worden, zoals dat met een mooi woord heet, oftewel de gevoeligheid en zo instellen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 06-12-2003 13:54 by Joep 777 Profiel van Joep 777

Ik heb een probleem met me dvd speler. Het is een JLMS 166S. Als ik een originele dvd wil afspelen krijg ik een foutmelding die als volgt luidt: Toepassingspop-up: WinDVD.exe - Toepassingsfout : De uitzondering unknown software exception (0xc000001d) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x0163e775.
Ik kan hem dus niet afspelen. Een gebrande dvd kan ik wel lezen.Van de originele dvd kan ik de inhoud wel bekijken in de verkenner. Ik heb al een nieuwe firmware erop geflashed maar dat helpt niet. En drivers zijn al helemaal niet te vinden. Wie kan mij helpen??



[Dit bericht is gewijzigd door Joep 777 op 06-12-2003 14:02]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-12-2003 14:05 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

En als je nou mediaplayer classic gebruikt?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 06-12-2003 14:06 by Joep 777 Profiel van Joep 777

heb ik ook al geprobeerd, zelfde probleem



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-12-2003 14:40 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 6 december 2003 14:06 schreef Joep 777 het volgende:
heb ik ook al geprobeerd, zelfde probleem


hmm, zou het misschien een regio probleem kunnen zijn?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 06-12-2003 14:47 by Joep 777 Profiel van Joep 777

nope, staat op 2



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen