|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Alcohol 120% De trial periode is gratis, uiteraard ken je hem daarna ook werkend houden maar hoe ga ik hier niet vermelden wegens de legaliteit, maar ff googlen doet wonderen... |
|
quote: Gecontroleerd of je alle rechten ook hebt? settings --> control panel --> user accounts |
|
quote: Het is waarschijnlijk de bedoeling dat je Administrator bent, dus je account moet ook als admin aangegeven worden. Er staat dan iets in de trant van Computer Administrator bij je login naam "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:betalen? En installeer dat Alchol120% alsjeblieft niet...daar blijft je PC van crashen...wat wil je ook...100 is toch echt de max... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Bij jou ja, bij mij nergens problemen! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
nero 6 met een crack is zowat overal te downloaden tegenwoordig.. karnivoor; als je nero nog nodig hebt, laat maar ff weten zzz |
|
Wat kun je tegen de Trojan Horse doen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
WELKE Trojan Horse? Meestal pikt Norton Antivirus hem automatisch op, maar wat meer info (betreffende het virus/virusscanner) zou handig zijn! |
|
quote: Lekker buiten laten staan en vooral niet binnen halen... (sorry ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Volgens mij....ligt Misanthrope's internet nu plat |
|
quote:Nee, ik ben er even wat info over aan het opzoeken. Trojan Horse Detected as: Trojan Horse Aliases: None Area of Infection: .EXE Files No additional information. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Teeeeeeering, wat voor virusscanner gebruik je? |
|
quote:Northon Antivirus Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ah, en hij heeft dat bestand niet in quarantine geplaatst o.i.d.? |
|
quote:Nee. Wat kan een Trojan Virus eigenlijk doen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:http://www.irchelp.org/irchelp/security/trojan.html |
|
quote:Dank u. Maakt het overigens iets uit als ik mijn computer nu uitzet en morgen het probleem pas oplos? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Neh, je kompjoeter werkt niet als hij uit staat... |
|
quote:Mjoa, niet zo dat het virus zichzelf in werking stelt als ik mijn computer weer aanzet. Hmmm... godver, da's trouwens wel een kutvirus. Maarre, hoe kan ik 'm gekregen hebben als ik niks heb gedownload??? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 05-02-2004 22:48] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Trojans can be spread in the guise of literally ANYTHING people find desirable, such as a free game, movie, song, etc. weet je het zeker? Niks op I-net bekeken? |
|
quote: Op een link geklikt in MSN? In een spam-mailtje? Een keer 'ja' geklikt toen IE weer eens aan het zeuren was dat-ie wat op je computer wilde installeren? Met M$-zooi kun je op miljoenen verschillende manieren trojans binnenkrijgen... (O ja, zonder M$-zooi ook... ) [Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-02-2004 22:57] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik heb een dvd speler op de pc nu komt het eerst kreeg ik de melding: geen decoder mooi ik decoder d/l nu geeft hij aan dat mijn beeldscherm resolutie te hoog is ik dat verlagen maar helpt niet is er iemand die wat tips heeft? om dat ding weer aan de praat te krijgen |
|
ik heb hem weer aan de praat mijn grafische kaart deed nix dom kop!!!! jongens bedankt(not) |
|
Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |