|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb problemen met bittorrent kent iemand dit die ledjes die gaan branden branden geel en geven dus aan dat er iets niet goed is met de router oid alleen geen id wat ik hieraan kan doen ik download nu maximaal op een speed van 2kbps en op die manier duurt een film downloaden heeeeeeeeeeeeeeeeel lang weet iemand wat ik hieraan kan doen of wat ik in mn router moet instellen http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Argh.. ipv gaten te dichten besteed microsoft kennelijk hun tijd aan het creeeren van gebruiksvriendelijkheid welke ten koste gaat van functionaliteit Kon ik vroeger altijd met een klik op de knop alle bestanden in een map rangschikken op groote, van klein naar groot of andersom, nu worden ze met dezelfde knop verdeeld in aparte lijstjes 'zeer klein', 'klein' , groot en 'zeer groot' .. .fuck it.. .. denk dat ik toch maar de linux-installateur een keer moet bellen .. xp . .. leuk ja [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-03-2004 0:06] |
|
Where do you want to go today? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
sinds begin 2004 is het weer lekker raak met al die virii , hele dagen hier bezig geweest om de zooi een beetje clean te houden... kut symantec met die slome updates |
|
Gelukkig draaien wij hier Sophos |
|
we hebben dan het geluk dat de meeste servers en een behoorlijk aantal werkstations op linux draaien.... groot voordeel ten opzichte van het windows OS is het aantal virussen. Scheelt me dus weer tijd. |
|
Grmbl...ik probeer m'n chef nog steeds aan de Linux te krijgen, maar ik boek iig vooruitgang.. |
|
quote:Gewoon zelf wat viri loslaten in het netwerk en dan heel hard roepen dat dat met een non-Windows OS niet gebeurd was I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: dat noemt men; eigen baan in stand houden |
|
quote:Dan stapt hij over op MAC/OS2 (ken m'n baas VEEL te goed ) [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-03-2004 10:28] |
|
naja, mac osx , das ook prima te pruimen hoor |
|
quote:Niets mis met OS/X hoor I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Mwah, ik heb persoonlijk toch liever Linux (kennis is wat groter he? ) |
|
tja osx is niets anders dan *BSD met een fancy grafische schil eigenlijk. Persoonlijk heb ik ook liever een *unix variant, maargoed. Het hele *BSD / *Unix systeem werkt gewoon prettiger dan het win32 systeem als je het moet beheren uiteraard imo |
|
hehe idd hier ook sophos afgelopen dainsdag werden we echt bruut geterrorizeerd door netsky D hahaha.. oeps. "When the worm is run on 2 March 2004 between 06:00 and 08:59 it may cause the computer to beep sporadically." [Dit bericht is gewijzigd door testement op 05-03-2004 11:22] zzz |
|
damn...baas loopt te kutten met ip-adressen |
|
fucking hell, nou heb ik dat sober virus. Oud Vuil. |
|
quote: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/tools.list.html |
|
heej, handig. thanks! Oud Vuil. |
|
mijn webcam(logitech) neemt geluid niet goed op ,ik hoor een piep,bij het afspelen van webcamfilm ( bij de vorige computer kon ik wel geluid opnemen ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 06-03-2004 17:15] |
|
Hallo allemaal, Ik heb ook een computerprobleem, als ik 'm aandoe dan hoor ik 3 x een pieptoon en dan na wat gepruttel gaat ie weer uit, dit herhaald zich zo'n 3 a 4 x en dan doet ie 't weer. Wel moet ik de resolutie instellen 24 bit, ik moet alleen toepassen bevestigen? Ik heb 2 verschillende virusscans gebruikt McAffee/Trust die geven aan, dat er geen virus aanwezig is.....what the f**k is wrong?? Please help.... |
|
This message was created automatically by mail delivery software.Sommige filters zijn echt TE erg I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Godverdegodver.. WEER zo'n fucked up geval in mijn pc.. kennelijk heb ik of cadaveria ergens een keer op ja geklikt, en nu zit ik met 'amazingautosearch' opgescheept; een startpagina welke niet meer weg lijkt te kunnen worden gehaald zonder heavy anti-ad attilery, een extra balk in I.E. met opties van de site en een search bar, ook permanent aanwezig een niet sluitbaar, en tot slot een search bar op mijn desktop welke niet uit of weg kan.. Heb al eerder zoiets gehad (coolsearch.ws geloof ik) en via veel moeite met Hijackthis kunnen verwijderen, maar ook deze (amazingautosearch.com dus) zal wel weer erg veel moeite kosten om te verwijderen... |
|
i-search ofzo? is er tenminste bij mij ingeslopen. en ik zou niet weten hoe het weg gaat. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |