IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/computer probleem Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-09-2003 9:35 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 22 september 2003 9:33 schreef 0Tolerence het volgende:
ja, dus HD eraf, videokaart eraf en opstarten
*check*

nog steeds hetzelfde...damnit..

Ik ga wel even DataBalk bellen...misschien weten die meer, bedankt though!


Fire
Usericon van Fire
Posted 22-09-2003 9:37 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

Volgens mij is je pc speaker kapot doorgebrand

Of je zou eens zonder extra geheugen moeten opstarten



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2003 9:38 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 september 2003 9:35 schreef Elfensteen het volgende:
*check*

nog steeds hetzelfde...damnit..

Ik ga wel even DataBalk bellen...misschien weten die meer, bedankt though!


Dan is het dus geheugen, hoeveel modules heb je


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-09-2003 9:39 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 22 september 2003 9:38 schreef 0Tolerence het volgende:
Dan is het dus geheugen, hoeveel modules heb je
1 van 64...het ligt niet aan het geheugen..verschillende plakjes geprobeerd


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-09-2003 9:43 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Ah...kiek noe! Ik moest gewoon 23x een andere videokaart proberen, hij werkt...*klopt af* hopen dat dat kreng niet crashed nu


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2003 9:50 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 september 2003 9:43 schreef Elfensteen het volgende:
Ah...kiek noe! Ik moest gewoon 23x een andere videokaart proberen, hij werkt...*klopt af* hopen dat dat kreng niet crashed nu


wat een rotzooi heb je toch
Al is aan een bios flash gedacht


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-09-2003 9:51 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 22 september 2003 9:50 schreef 0Tolerence het volgende:
wat een rotzooi heb je toch
Al is aan een bios flash gedacht
Ja...geef mij maar weer de schuld, m'n werk koopt die crap in

Ja, ben ik op moment van tikken mee bezig (multi-tasking to the limit! )

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 22-09-2003 9:51]


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-10-2003 8:32 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 2 oktober 2003 8:21 schreef dzouwe het volgende:
Jaja... Ik heb dus een probleem...
Mijn computer is op het moment zo'n verschrikkelijke chaos, dat het echt nodig is om dat hele ding te formatteren en opnieuw installeren, want er komt een dag dat dat ding ontploft van de software, bugs, virussen en spyware...

Alleen nu werkt dat formatteren niet. Ik heb al een back-up van alle bestanden gemaakt die ik wil behouden (heb het op cd gegooid). Ook heb ik een opstart diskette gemaakt.

Ik heb de volgende PC:
Dell Dimension XPS R400
Pentium 2
400 MHz
Windows XP NL PRO is het huidige besturingssysteem

Veel verstand heb ik er dus niet van. Ik heb begrepen dat ik naar MSDOS moet, maar ik kan alleen 'COMMAND' vinden?
Als ik daar C:>format c: intyp, dan vraagt ie ofdat ik het zeker weet. Daarna doe ik 'j' en dan zegt ie dus dat het volume in gebruik is, en dus kan ik hem niet formatteren...

Wie o Wie kan mij helpen en wil een pilsje verdienen

Dat betekend dat je nog in windows zelf zit... dan kun je de schijf niet formateren.
Aangezien je een Dell computer hebt heb je dan waarschijnlijk ook een herstel cd waarmee je in één keer een complete nieuwe installatie terugzet. Als je toevallig een cd van windows xp hebt kun je daar ook van opbooten (zorg ervoor dat de pc opboot van cdrom = in te stellen in de bios) Dan kom je in de setup van XP en kun je dus je schijf formateren en alles opnieuw installeren.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 02-10-2003 8:43 by dzouwe Profiel van dzouwe

quote:
Op 2 oktober 2003 8:32 schreef FireFox het volgende:
Dat betekend dat je nog in windows zelf zit... dan kun je de schijf niet formateren.
Aangezien je een Dell computer hebt heb je dan waarschijnlijk ook een herstel cd waarmee je in één keer een complete nieuwe installatie terugzet. Als je toevallig een cd van windows xp hebt kun je daar ook van opbooten (zorg ervoor dat de pc opboot van cdrom = in te stellen in de bios) Dan kom je in de setup van XP en kun je dus je schijf formateren en alles opnieuw installeren.

Tja, en dan komt er nog een probleem... Als ik reboot met de CDROM van XP erin (welliswaar een kopie, maar dat maakt toch niet uit?? ik heb XP hiermee ook over 98 geinstalleerd) doe, dan volgt ie gewoon de normale procedure.. Ik weet dus niet waar ik die BIOS in kan stellen. Ik kan wel in dat DELL menu komen tijdens het opstarten, kan ik het daar misschien vinden?
Stond wel iets van First boot Second boot blabla...


changed to 'ouwe'


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-10-2003 9:10 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 2 oktober 2003 8:43 schreef dzouwe het volgende:
Ik kan wel in dat DELL menu komen tijdens het opstarten, kan ik het daar misschien vinden?
Stond wel iets van First boot Second boot blabla...

Ja dat is juist, dat Dell menu is de bios, en First boot moet dus idd naar je cd rom station verwijzen, Second boot naar je harddisk. (na installeren van xp zou ik dit alleen weer even terug veranderen)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 02-10-2003 9:16 by dzouwe Profiel van dzouwe

quote:
Op 2 oktober 2003 9:10 schreef FireFox het volgende:
Ja dat is juist, dat Dell menu is de bios, en First boot moet dus idd naar je cd rom station verwijzen, Second boot naar je harddisk. (na installeren van xp zou ik dit alleen weer even terug veranderen)

Ok bedankt! Ik ga het eens proberen


changed to 'ouwe'


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 04-10-2003 11:00 by dzouwe Profiel van dzouwe

Volgende probleem:

ik start vanochtend de pc op... En nu blijkt mijn pc geen signaal te verzenden naar mijn beeldscherm en toetsenbord... Ik heb gisteren een tijd online gezeten, zonder enige virusscanner... Kan het daaraan liggen? Weet iemand misschien een oplossing???


changed to 'ouwe'


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-10-2003 11:21 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 2 oktober 2003 9:10 schreef FireFox het volgende:
Ja dat is juist, dat Dell menu is de bios, en First boot moet dus idd naar je cd rom station verwijzen, Second boot naar je harddisk. (na installeren van xp zou ik dit alleen weer even terug veranderen)
Hoezo dat terug veranderen?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-10-2003 12:47 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 4 oktober 2003 11:00 schreef dzouwe het volgende:
Volgende probleem:

ik start vanochtend de pc op... En nu blijkt mijn pc geen signaal te verzenden naar mijn beeldscherm en toetsenbord... Ik heb gisteren een tijd online gezeten, zonder enige virusscanner... Kan het daaraan liggen? Weet iemand misschien een oplossing???


Ik zit de heledag online zonder virusscanner, dus ik betwijfel dat. Enniewee, ik heb wel wat meer info nodig om uberhaupt een gok te kunnen wagen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-10-2003 17:59 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Hoeren computers ,

ik start m'n oude comp op en dan geeft ie deze piepjes: kort kort lang lang lang lang lang lang lang tijdje niet en dan kort kort lang.

Iemand enig idee wat deze piepjes veroorzaakt...ik zie iig geen fuck op m'n beeldscherm en het beeld gaat ook niet aan zeg maar, lampje blijft oranje...ipv groen.

edit: 1x lang vergeten

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 14-10-2003 18:01]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-10-2003 21:20 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

wat voor een bios en als je dat weet, heb je een handleiding? Zo niet, zoek dan via google naar "bios beeps" (en geef het merk aan, Award, American Megatrends etc.). Daar staat vervolgens aangegeven wat het mogelijke probleem is.
Mijn gok is geheugen of cpu of moederbord.


[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 14-10-2003 21:20]


"This one is older than shit, heavier than time!"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-10-2003 20:25 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

e-safe desktop, net gedowned, is nu aan het scannen, maar hij slaat allemaal .jar over.


Oud Vuil.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-10-2003 21:10 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

.JAR bestanden zijn -als ik mij niet vergis- Java ARchives.
Gewoon programmatjes die met Java gerund worden.
Lijkt me wel verstandig om ze te scannen maar weet niet of alle virusscanners dat kunnen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-10-2003 21:30 by altx Profiel van altx

quote:
Op 20 oktober 2003 21:10 schreef MBMarduk het volgende:
.JAR bestanden zijn -als ik mij niet vergis- Java ARchives.
Gewoon programmatjes die met Java gerund worden.
Lijkt me wel verstandig om ze te scannen maar weet niet of alle virusscanners dat kunnen.



Zijn er dan sowieso virussen die in JAR-bestanden kunnen gaan zitten?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-10-2003 21:30 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

ah, dank. e-safe desktop pakt ze dus niet.


Oud Vuil.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 28-10-2003 14:30 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Weet er iemand waar ik een NTFS-bootflop vandaan kan trekken? Moet op 1 diskette passen


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 28-10-2003 14:34 by JFrost Profiel van JFrost

quote:
Op 20 oktober 2003 21:30 schreef altx het volgende:
Zijn er dan sowieso virussen die in JAR-bestanden kunnen gaan zitten?


Ha! Java heerscht


this user is dead


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 28-10-2003 14:39 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

Ik heb ook altijd gezeik met mijn pc,het is een oud rot ding uit 1995, maar ik ben ook gewoon te lui om Windows 98 fatsoenlijk te instaleren. Doe ik ooit nog wel eens en tot die tijd zeik ik lekker door op mijn pc...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 28-10-2003 14:40 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 28 oktober 2003 14:30 schreef Elfensteen het volgende:
Weet er iemand waar ik een NTFS-bootflop vandaan kan trekken? Moet op 1 diskette passen


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-10-2003 15:10 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 28 oktober 2003 14:30 schreef Elfensteen het volgende:
Weet er iemand waar ik een NTFS-bootflop vandaan kan trekken? Moet op 1 diskette passen

Hmmm dat is lastig... ik heb destijds wel een diskette gehad waarmee je van NTFS kon lezen alleen was het een trial van een betaalversie (kortom je kon niet kopieren etc.)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen