IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/computer probleem Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-01-2004 11:56 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 8 januari 2004 11:55 schreef helmet het volgende:
Ik reageerde dan ook op Elfensteen, niet op jou
Ah, maak er eens een iso van


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-01-2004 11:56 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Het boeit mij niet dat Europa die "motor" niet is. Zo lang de EU economie sterk is is dat goed genoeg voor mij. Dat is het nu zeker niet en ik ben het met je eens dat wij te freaking STAR zijn qua regelgeving e.d.

Om op vakantie te gaan moet je wel eerst je poen hier ergens mee verdienen he!?
Of deal jij soms in exclusief geimporteerde colobiaanse neussnoep?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-01-2004 11:59 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 januari 2004 11:56 schreef MBMarduk het volgende:


Om op vakantie te gaan moet je wel eerst je poen hier ergens mee verdienen he!?
Of deal jij soms in exclusief geimporteerde colobiaanse neussnoep?


Colombiaanse neussnoep doe ik erbij.

Da's juist het mooie. Ik verdien de veels te overgewaardeerde euro's hier, ruil ze om in dollars en ik heersch.


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-01-2004 11:59]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-01-2004 13:56 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Valorian, hier heb je een review van de nieuwste XandrOS Linux Desktop -->
http://www.madpenguin.org/Article811.html


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-01-2004 14:09 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Thx @ MBMarduk



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-01-2004 1:20 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

OK...ik heb [had] ook eindelijk weer eens een probleem...

Mijn pc wou vanavond niet meer opstarten omdat er geen harddisks herkend werden...na herhaaldelijk opstarten heb ik hem maar helemaal uitgezet en de stekker even uit het stopcontact gehaald...

Na 4 uur weer aangezet en nu gaat het wel weer goed...kan ik dit vaker verwachten of is dit weer eens stom toeval?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Aart
Usericon van Aart
Posted 09-01-2004 1:45 by Aart Profiel van Aart

Nou ja, tot "stom toeval" is dit niet echt te rekenen denk ik. Is dit wel eens eerder gebeurt?


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-01-2004 1:54 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

nee...in de drie jaar dat ik deze pc heb is dit de eerste keer dat ik dit probleem heb...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Aart
Usericon van Aart
Posted 09-01-2004 1:56 by Aart Profiel van Aart

Ik zou als ik jou was maar tijdig de boel backuppen van de HD. STEL dat dit vaker gebeurt en de HD is niet meer aanspreekbaar... dan ben je mooi de pineut

Ik zal eens even verder zoeken... welk(e) merk(en) HD('s) heb je?

EDIT: Typo

[Dit bericht is gewijzigd door Aart op 09-01-2004 1:59]


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-01-2004 2:00 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 9 januari 2004 1:56 schreef Aart het volgende:
Ik zou als ik jou was maar tijdig de boel backuppen op de HD. STEL dat dit vaker gebeurt en de HD is niet meer aanspreekbaar... dan ben je mooi de pineut

Ik zal eens even verder zoeken... welk(e) merk(en) HD('s) heb je?
Vrijwel de helft heb ik nog wel op cd-r liggen schat ik zo...maar toch is het lastig als het spul niet meer opstart...

Ik zat eerst aan kapotte kabels van de harddisks of een harddiskcontroller te denken? [ja...ik ben een n00b]

Kan het iets te maken hebben met de power-kabel van de tweede harddisk die nogal aan de korte kant is? Dat ding staat gespannen als een boog zef maar...

Edit: Er hangen 2 Maxtor's in [1x 20GB en 1x 80GB]

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 09-01-2004 2:01]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Aart
Usericon van Aart
Posted 09-01-2004 2:22 by Aart Profiel van Aart

Ze werden beiden niet herkend? Dan heeft het in ieder geval niets met de leeftijd te maken. De bekabeling zou idd het probleem kunnen zijn... toevallig nog reservekabels in huis?


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-01-2004 2:25 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Er werd niks herkend aan harddisks inderdaad...alleen de cd-rom en brander werden herkend...

Maar toch blijft het vaag dat het nu ineens weer goed is...ik blijf gokken op statische elektriciteit?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Aart
Usericon van Aart
Posted 09-01-2004 2:32 by Aart Profiel van Aart

EDIT: Nevermind, was in de war met Processors e.d. Ook statische elektriciteit is een optie idd.

Je situatie is dus zo?:

Kabel1: CD-Rom, Brander
Kabel2: HD, HD

[Dit bericht is gewijzigd door Aart op 09-01-2004 2:42]


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-01-2004 2:55 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 9 januari 2004 2:32 schreef Aart het volgende:
EDIT: Nevermind, was in de war met Processors e.d. Ook statische elektriciteit is een optie idd.

Je situatie is dus zo?:

Kabel1: CD-Rom, Brander
Kabel2: HD, HD
Hmm...dat weet ik niet zeker...alhoewel...nu ik er over na denk is het zeker dat het niet zo is...

Ik herinner me: CD-Rom + HD2...die laatste HD heb ik zelf aangesloten...dus geen twee HD's bij elkaar...for what it's worth...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-01-2004 11:36 by IceQueen Profiel van IceQueen

Heb GVD geen msn meer.Als 'k 'm van de pc afgooi en herinstalleer werkt 't nog niet.Plus,als k inlog op hotmail doet deze rotte pc m'n box niet open


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-01-2004 11:37 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Krijg je een foutmelding bij msn? ik kan namelijk niet ruiken wat er mis mee is..

en wat voor pc?

openbaar?

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 09-01-2004 11:37]


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-01-2004 11:42 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 9 januari 2004 11:37 schreef Elfensteen het volgende:
Krijg je een foutmelding bij msn? ik kan namelijk niet ruiken wat er mis mee is..

en wat voor pc?

openbaar?


Die zever zegt dat de aanmeldingsnaam en/of paswoord fout is,maar dat zegt hij bij elke account
Zwakke pentium twee van m'n zus...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-01-2004 11:44 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Probeer eens een oudere msn-client te gebruiken:

hier en dan in de linkerframe staat ergens "clients" 4.5 is aan te raden..

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 09-01-2004 11:45]


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 10-01-2004 4:06 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik probeer "Norton internetsecurity 2004" te installeren op een "packard bell" computer met 'windows xp (home)'. als ik na de installatie de computer herstart om het installatie proces te voltooien , dan start de computer niet ,het blijft steken ; misschien duurt het heel lang voordat de configuraties zijn bijgewerkt ,of het ligt aan de computer . heeft iemand Norton 2004 al geinstalleert of weet iemand hoe lang het duurt , en of er iets is mis is met de software of computer .(ik heb de software gekocht bij www.bol.com . )

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 10-01-2004 6:03]



Aart
Usericon van Aart
Posted 10-01-2004 12:30 by Aart Profiel van Aart

Nou, toevallig heb ik die bij een kennis eraf gegooid, en toen duurde het inderdaad ONTZETTEND lang voordat die eraf was. De computer vond het ook erg fijn toen hij weg was: hij liep gelijk een heel stuk sneller.

[Dit bericht is gewijzigd door Aart op 10-01-2004 12:35]


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 10-01-2004 12:33 by Shredhead Profiel van Shredhead

NIS 2004 is een drama, niet gebruiken die zooi. Ontzettend zwaar pakket dat je hele systeem traag maakt


Aart
Usericon van Aart
Posted 10-01-2004 13:20 by Aart Profiel van Aart

1) Voor mensen die een uitstekende, gratis firewall willen
2) Voor mensen die een redelijk oude PC over hebben
3) Voor mensen die een redelijk makkelijke installatie willen

raad ik deze Linux distro aan:
www.ipcop.org


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-01-2004 14:30 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 10 januari 2004 12:33 schreef Shredhead het volgende:
NIS 2004 is een drama, niet gebruiken die zooi. Ontzettend zwaar pakket dat je hele systeem traag maakt


Idd ja, ik zou Sygate Personal Firewall gebruiken, gebruiksvriendelijk maar wel zeer goed in te stellen en veilig!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 11-01-2004 5:43 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

Norton ga ik terugsturen naar bol.com .( ik dacht dat het leading software was op dit gebied )
ik heb nu kaspersky anti-virus en armor2net firewall .



scotfan
Usericon van scotfan
Posted 11-01-2004 11:39 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Ik gebruik Mcafee antivirus, dat heb ik een stuk liever dan norton. Norton is idd ontzettend zwaar.
Ooit had ik progjes als speeddisk en crash disk van norton. Het zorgde dat mcafee niet werkte.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen