|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ah, maak er eens een iso van |
|
quote: Colombiaanse neussnoep doe ik erbij. Da's juist het mooie. Ik verdien de veels te overgewaardeerde euro's hier, ruil ze om in dollars en ik heersch. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-01-2004 11:59] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Valorian, hier heb je een review van de nieuwste XandrOS Linux Desktop --> http://www.madpenguin.org/Article811.html |
|
Thx @ MBMarduk |
|
OK...ik heb [had] ook eindelijk weer eens een probleem... Mijn pc wou vanavond niet meer opstarten omdat er geen harddisks herkend werden...na herhaaldelijk opstarten heb ik hem maar helemaal uitgezet en de stekker even uit het stopcontact gehaald... Na 4 uur weer aangezet en nu gaat het wel weer goed...kan ik dit vaker verwachten of is dit weer eens stom toeval? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nou ja, tot "stom toeval" is dit niet echt te rekenen denk ik. Is dit wel eens eerder gebeurt? Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
nee...in de drie jaar dat ik deze pc heb is dit de eerste keer dat ik dit probleem heb... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik zou als ik jou was maar tijdig de boel backuppen van de HD. STEL dat dit vaker gebeurt en de HD is niet meer aanspreekbaar... dan ben je mooi de pineut Ik zal eens even verder zoeken... welk(e) merk(en) HD('s) heb je? EDIT: Typo [Dit bericht is gewijzigd door Aart op 09-01-2004 1:59] Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote:Vrijwel de helft heb ik nog wel op cd-r liggen schat ik zo...maar toch is het lastig als het spul niet meer opstart... Ik zat eerst aan kapotte kabels van de harddisks of een harddiskcontroller te denken? [ja...ik ben een n00b] Kan het iets te maken hebben met de power-kabel van de tweede harddisk die nogal aan de korte kant is? Dat ding staat gespannen als een boog zef maar... Edit: Er hangen 2 Maxtor's in [1x 20GB en 1x 80GB] [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 09-01-2004 2:01] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ze werden beiden niet herkend? Dan heeft het in ieder geval niets met de leeftijd te maken. De bekabeling zou idd het probleem kunnen zijn... toevallig nog reservekabels in huis? Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Er werd niks herkend aan harddisks inderdaad...alleen de cd-rom en brander werden herkend... Maar toch blijft het vaag dat het nu ineens weer goed is...ik blijf gokken op statische elektriciteit? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
EDIT: Nevermind, was in de war met Processors e.d. Ook statische elektriciteit is een optie idd. Je situatie is dus zo?: Kabel1: CD-Rom, Brander Kabel2: HD, HD [Dit bericht is gewijzigd door Aart op 09-01-2004 2:42] Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote:Hmm...dat weet ik niet zeker...alhoewel...nu ik er over na denk is het zeker dat het niet zo is... Ik herinner me: CD-Rom + HD2...die laatste HD heb ik zelf aangesloten...dus geen twee HD's bij elkaar...for what it's worth... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Heb GVD geen msn meer.Als 'k 'm van de pc afgooi en herinstalleer werkt 't nog niet.Plus,als k inlog op hotmail doet deze rotte pc m'n box niet open Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Krijg je een foutmelding bij msn? ik kan namelijk niet ruiken wat er mis mee is.. en wat voor pc? openbaar? [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 09-01-2004 11:37] |
|
quote: Die zever zegt dat de aanmeldingsnaam en/of paswoord fout is,maar dat zegt hij bij elke account Zwakke pentium twee van m'n zus... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Probeer eens een oudere msn-client te gebruiken: hier en dan in de linkerframe staat ergens "clients" 4.5 is aan te raden.. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 09-01-2004 11:45] |
|
ik probeer "Norton internetsecurity 2004" te installeren op een "packard bell" computer met 'windows xp (home)'. als ik na de installatie de computer herstart om het installatie proces te voltooien , dan start de computer niet ,het blijft steken ; misschien duurt het heel lang voordat de configuraties zijn bijgewerkt ,of het ligt aan de computer . heeft iemand Norton 2004 al geinstalleert of weet iemand hoe lang het duurt , en of er iets is mis is met de software of computer .(ik heb de software gekocht bij www.bol.com . ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 10-01-2004 6:03] |
|
Nou, toevallig heb ik die bij een kennis eraf gegooid, en toen duurde het inderdaad ONTZETTEND lang voordat die eraf was. De computer vond het ook erg fijn toen hij weg was: hij liep gelijk een heel stuk sneller. [Dit bericht is gewijzigd door Aart op 10-01-2004 12:35] Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
NIS 2004 is een drama, niet gebruiken die zooi. Ontzettend zwaar pakket dat je hele systeem traag maakt |
|
1) Voor mensen die een uitstekende, gratis firewall willen 2) Voor mensen die een redelijk oude PC over hebben 3) Voor mensen die een redelijk makkelijke installatie willen raad ik deze Linux distro aan: www.ipcop.org Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Idd ja, ik zou Sygate Personal Firewall gebruiken, gebruiksvriendelijk maar wel zeer goed in te stellen en veilig! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Norton ga ik terugsturen naar bol.com .( ik dacht dat het leading software was op dit gebied ) ik heb nu kaspersky anti-virus en armor2net firewall . |
|
Ik gebruik Mcafee antivirus, dat heb ik een stuk liever dan norton. Norton is idd ontzettend zwaar. Ooit had ik progjes als speeddisk en crash disk van norton. Het zorgde dat mcafee niet werkte. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |