|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmz, ik heb hem hier ook gevonden. Ik stuur hem wel ff naar je toe. Bazzio Attacks!!! |
|
ben benieuwd of dat werkt.... |
|
Ah, bedankt, bazzio. Ik probeer het morgen, moet zo weg. Oud Vuil. |
|
Het ligt dus, denk ik, aan het bestand atapi.sys op de cd-rom. Die is niet helemaal legaal, dus tsja. Oud Vuil. |
|
Alle saves weer bij elkaar zoeken en branden... Godver... Man, wat haat ik dat xp. Ik kan met geen mogelijkheid een dos-scherm ergens vandaan toveren, noob die ik ben. Als iemand dat nog even voor me uitlegt. Oud Vuil. |
|
xp doet eigenlijk niet meer aan DOS, gewoon die bootable Xp schijf erin en hoppa! Ik ben best blij met XP moet ik zeggen al schrok ik me vanochtend het leplazarus toen de pc niet meer wilde opstarten. Mijn 2e harde schijf heeft de geest gegeven , maar hij doet het nog.....de pc dan. |
|
maxtor zeker? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ja, klopt, maar was toch ook wel sieben jahren alt, hoezo? |
|
probleem heb ik ook vaak gehad en altijd met maxtor hd's . heb nu een WD en nog nooit problemen mee gehad. maxtor is gewoon goedkoope troep vooral de nieuwe hd's 160 gig etc etc Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Je bedoelt de cd-drom met xp erop? Dat is nou juist het probleem. Als ik setup doe en kies voor een nieuwe install, dan krijg ik dus die waarschuwing, na het opnieuw opstarten van de pc. Is er nou nergens de mogelijkheid om de boel te formatteren? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 20-06-2004 23:16] Oud Vuil. |
|
Aaargh.. Oud Vuil. |
|
quote: hmm ben dr nu al klaar mee gelukkig maar geen id wat het probleem is geweest heb os paar keer opnieuw moeten installeren en telkens deed hij het niet terwijl het gewoon cleane partition was maarja na 3 keer installeren deed hij het toch opeens bij de maker deed hij dus ook geen ene hol en die kwam dr ook niet uit toen probeerde ik dus nog laatste keer en deed hij het opeens http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: nog steeds problemen? |
|
quote: Bij Start --> Uitvoeren --> "cmd" Is alleen geen echt DOS. En anders gewoon opstarten met een 98 opstartdisk en formateren. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: zijn ze overigens nog te reanimeren op de een of andere manier? |
|
quote: De eerste optie werkt niet, ik kan dan nog niet formatteren. De volgende optie morgen maar weer proberen. War een ellende, zeg. XP gebruiksvriendelijk, m'n reet. Oud Vuil. |
|
quote: ik moet zeggen, ik heb XP nog nooit helemaal hoeven vervangen, maar volgens mij moet het via de bootable cd? Toch? Diskettes kent ie ook al niet meer naast DOS, en terecht.. |
|
bootfloppy in xp maken: - floppy erin rammen - via verkenner rechtsklikken op je floppy - kies 'format' - kies 'bootdisk' Overigens, als je je HD met ntfs gefromatteerd hebt, kun je deze niet lezen als je boot met een floppy. [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 22-06-2004 0:13] |
|
quote: daar heb je de aap! |
|
quote: Je moet zoiets ook niet in windows openen (die setup) Als je bios goed is ingesteld zal hij zoeken naar een cd bij het opstarten. Dan laad hij alle data in en kan je vervolgens je partities instellen en daarna formatteren! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
dat frommatteren heeft overigens niks met kaas te maken.. formatteren bedoel ik dus. |
|
quote: en in deze mouw moet ie weer terug! |
|
quote: ntfs 5.0 kan geloof ik alleen door w2k en hoger gelezen worden. |
|
quote: Dat doe ik dus ook. Maar bij het data inladen krijg ik dus de waarschuwing, dat het bestand atapi.sys naar de klote is en dat de install wordt afgebroken. Dus is die cdrom gewoon niet goed meer. ofzo. Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |